Sint Josephstraat 98
2806WL Gouda

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Erwin Lemmers beoordeelde op 2017-05-25

Door een fout ging de betaling mis. Na enkele mailtjes op en neer was dit snel geregeld

Frankie van Geffen beoordeelde op 2017-04-01

Snelle levering, accurate tracking.
Of het bestelde item ook uitstekend is, weet ik nog niet. Nog GeenStijl gehad om het uit te pakken.

Hans Vandewalle beoordeelde op 2017-03-02

Heel snelle en degelijke levering.

Teun Kloosterman beoordeelde op 2016-11-02

Goede en snelle service.

Scholte beoordeelde op 2016-07-22

Snelle levering. Bestelde item kon voorlopig niet geleverd worden. Ter vervanging kreeg ik een versie met betere specs geleverd, voor hetzelfde geld.

Martijn PIjpers beoordeelde op 2016-07-04

Vooraf de aankoop heldere en duidelijk informatie, afhandeling bestelling goed en volgens afspraak.

Johan Volkers beoordeelde op 2016-06-28

Problemen met het configureren van het apparaat omdat het toch wel heel wat meer mogelijkheden had (en dus veel ingewikkelder was) dan ik in mijn argeloosheid dacht, Uitstekend geholpen. Alle lof voor de kennis en het geduld.

johan volkers beoordeelde op 2016-06-23

Goed advies, snelle levering. wat wil je meer?

Daan beoordeelde op 2016-03-26

Een van de weinige shops in Nederland waar ik de Mikrotik hAP AC kon vinden. Prima ervaring tijdens het bestelproces en de levering ging erg vlot. Een aanrader. Ik zal hier in de toekomst zeker weer bestellen.

4 sterren voor de klantenservice was een fout van mijn kant, deze was voor de prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie van Wifiplace:
Beste Klant,

U heeft 4 sterren aangegeven als beoordeling voor de klantenservice, u heeft verder geen contact gehad met onze klantenservice hierover, graag vernemen wij waar wij hierop kunnen verbeteren.

Leon beoordeelde op 2016-03-07

Ik ben tevreden over het product, de bestelprocedure en betaalmethode(s) die beschikbaar zijn. Support reageerd snel op e-mail.

Reactie van Wifiplace:
Beste Leon,

Overall score heeft u 4 sterren aangegeven, graag vernemen wij uw verbeter punten.

Patrick beoordeelde op 2016-03-01

Snel geleverd, goed verpakt. Uitstekende webwinkel!

gerrit beoordeelde op 2016-02-27

Goede hulp via chat functie op de website.
zoals beloofd de volgende dag op zaterdag afgeleverd.

Antoine van Duivenvoorde beoordeelde op 2016-01-04

Via webchat informatie gevraagd, waarna de medewerker voorstelde om even te bellen en mij van advies te voorzien. Helemaal top!
Ook het bestellen en afhandelen ging perfect.

Paul Hugers beoordeelde op 2015-08-18

Goede Snelle Support vriendelijke mensen die je helpen bij problemen

Levering Uitstekend

Arno Kulker beoordeelde op 2015-08-10

Zeer goede en snelle levering

Hans Kulker beoordeelde op 2015-07-30

Snelle en goede levering.

Paul van B. beoordeelde op 2015-07-23

Snel geleverd en goede telefonische service

Edward beoordeelde op 2015-07-20

Prima afhandeling order. Vlot en met goede communicatie.

Van Domburg beoordeelde op 2015-07-08

Erg vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen en het juiste product kunnen bestellen. Bij de logistiek liep er wat fout omdat het door een verkeerde vervoerder werd verzonden die niet op postbussen levert, maar ook dat was binnen een werkdag geregeld.

2015