Valschermkade 18
1059CD Amsterdam

Olaf Uchtmann beoordeelde op 2017-09-22

Net ontdekt maar fantastisch

Corry Asjes beoordeelde op 2017-09-18

duidelijke site, duidelijke manier van bestellen en snelle bezorging.

Suz Bart beoordeelde op 2017-09-12

Topwijn de ville blanche en weer snel geleverd.

Stephan Horn beoordeelde op 2017-09-12

prima

Rick de Zwart beoordeelde op 2017-09-12

Snel, accuraat, prima beschrijving, prima shop, prima verpakking/levering, prima wijn!

Karlijn van Oosterhout beoordeelde op 2017-09-11

Redelijk tevreden. De bestelling kwam niet, zoals op de website vermeld, de dag erna, maar zelfs drie of vier dagen later. Dit keer was dat geen probleem, maar het is niet wat was beloofd. Daarnaast was er één fles (x3, 3 proefpakketten besteld) anders dan op de site vermeld. Dit was een 'verrassing' voor ons.

Reactie van WijnVoorNu:
Beste Karlijn,

Erg vervelend om te horen dat de bestelling niet conform afspraak geleverd. Excuses voor het ongemak. We nemen contact met je op om te zorgen dat verkeerde levering goed wordt opgelost!

groeten Merijn

Jolande beoordeelde op 2017-09-11

Heel tevreden. Product de volgende dag in huis.

Jan beoordeelde op 2017-09-09

Zeer snelle levering, heerlijke wijnen.

Ank Vledder beoordeelde op 2017-09-08

Deze wijn bij iemand gedronken en vond het erg lekker. Via google gezocht wie deze wijn verkocht en meteen besteld. Volgende dag in huis is helemaal top!

Suz Bart beoordeelde op 2017-09-05

Heerlijke wijn en vlot bezorgd!

Cees Brinkhuizen beoordeelde op 2017-09-01

Erg mooie wijnen, vriendelijk geprijsd, snel en stipt geleverd.

C. van Emmerik beoordeelde op 2017-08-31

Snelle levering. 21.15 besteld, volgende ochtend 10.00 uur ontvangen. Zeer zorgvuldig verpakt. Top!

Rob Teeuwen beoordeelde op 2017-08-28

Prima wijnen en snelle bezorging!

Ymke Lijster beoordeelde op 2017-08-27

Heerlijke wijn en prima service.

Wilma Nederpel beoordeelde op 2017-08-24

Had het product snel in huis
Goede service

Armand van Wolferen beoordeelde op 2017-08-24

keurige levering

Marije Lahr beoordeelde op 2017-08-24

Binnen 24 uur geleverd. Goede wijn. Helemaal top.

Antoinette Willems beoordeelde op 2017-08-23

Zeer klantvriendelijke site. Prima betalingsmogelijkheden en snelle levering. Met andere woorden een betrouwbare site met prima service.

Ada van Galen beoordeelde op 2017-08-14

Heel tevreden. Had het na 3 dagen in huis.

Ron Offenberg beoordeelde op 2017-08-11

Voor het eerst hier besteld, maar vreemd genoeg geen bevestiging van de bestelling ontvangen. Klantenservice gemaild en kreeg al binnen 20 minuten een e-mail terug dat ze het ook niet begrepen, maar gingen oplossen. Kort daarna een tweede mail dat de bestelling er alsnog uit ging en ik op tijd mijn wijn zou ontvangen. Snelle reactie en goed opgelost. Voor het ongemak kreeg ik nog een korting op de volgende bestelling.
Die bestelling gaat er dus komen omdat ik tevreden ben met de snelheid van antwoorden en oplossen.
De bestelde villa blanche chardonnay viel bij iedereen goed in de smaak