Valschermkade 18
1059CD Amsterdam

Martijn Springvloet zei op 2017-05-22

Lekkere wijn, goed site.

Minpunt: Bij de bestelling gevraagd of het op zaterdag kon worden bezorgd. Hier is niet naar gekeken en de wijn werd toch op dinsdag bezorgd.

D Abbink zei op 2017-05-10

De bestelling was er snel

Jos ten Bosch zei op 2017-05-08

Heel tevreden, alles was conform verwachting en adspraak

Ilse Smaling zei op 2017-05-08

Snelle levering. Zorgvuldige verpakking.

Robert Mijer zei op 2017-05-05

snelle en correcte verzorging

Alan zei op 2017-05-04

Heerlijke wijn en goede service!

Marijke Tieleman zei op 2017-05-03

Perfecte bezorging en geweldige wijn.

j.h. rietjens zei op 2017-05-03

Reeds meerdere bestellingen gedaan. De volgende dag goed ontvangen.
De laatste maal met een extra fles wijn ter beoordeling.
Heel tevreden.

Willemijn zei op 2017-05-03

Mijn bestelling werd helaas te laat geleverd i.v.m. een feestdag, dit is netjes afgehandeld door hen. De magnum fles prosecco was heerlijk en zag er feestelijk uit.

Reactie van WijnVoorNu:
Beste Willemijn,

We zien net je reactie via webwinkel keur.

We hebben een bericht gestuurd over de levering waarop jij gereageerd hebt dat als het er maar vrijdag zou zijn dat het dan geen probleem zou zijn.
Is de bestelling vrijdag niet afgeleverd dan? Wij hebben op woensdag 26-04-2017 om 17:27 de zending ter verzending aangeboden bij PostNL.
Dat is ook de reden dat we niet meer hebben gereageerd hebben omdat ik persoonlijk jouw bestelling bij PostNL heb afgeleverd en ervan overtuigd was dat je feestwijn vrijdag geleverd ging worden.

Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoor graag wat we kunnen doen om je ongemak op te lossen nog los van de 5 procent korting die we je al gegeven hebben. Als je wil kun je de wijn kosteloos terug sturen dan storten we je geld direct terug.

Ik hoor graag van je,

groeten Geert

Eric Rozema zei op 2017-05-03

Keurige levering!

John Klerkx zei op 2017-05-03

Snelle, correcte levering. Foutje zonder poespas opgelost.

klaas van roon zei op 2017-05-02

alles prima en snel bezorgd

Pieter Verkerk zei op 2017-05-01

Zoals het hoort snelle levering, maar wat nog belangrijker is de wijn is ook erg lekker.

H.J. Roos zei op 2017-04-29

Snelle levering in keurige verpakking

Erik Batavier zei op 2017-04-28

Super goede communicatie en snelle leveringen

Chris zei op 2017-04-27

Goede service. Snelle bezorging!!

Emilija Westera zei op 2017-04-26

Zeer tevreden

guus van Oorschot zei op 2017-04-26

Snel, mooi verpakt en : heerlijk!

Do van Wulfften Palthe zei op 2017-04-25

Bestelling was al thuis voordat track and trace in de mail verscheen. Sneller kan het niet. Helemaal goed zoals de vorige keer !

Rob Smits zei op 2017-04-22

Voortreffelijke wijnen, wij bestelden de mixdoos van Camel & Joseph. Snelle levering en geleverd in goede verpakking