Valschermkade 18
1059CD Amsterdam

Chris Peek-Rutten beoordeelde op 2017-11-21

Bestelling compleet en conform afspraak geleverd binnen de gegeven levertijd.

WimT beoordeelde op 2017-11-14

L.S.,
Nog even niet over de wijn zelf; mijn idee over classificatie is anders dan ik bij jullie aantref. Hoewel wijn proeven een subjectieve zaak is, en zelfs voor een en dezelfde persoon van dag tot dag kan verschillen, moeten het oordeel van de proever natuurlijk wel kloppen met wat hij/zij aankruist en dat is volgens mij met deze beoordelingsgroepen niet zo.
Tussen goed en matig zit volgens mij bijv. de smaak van een behoorlijke tafelwijn. Die is namelijk niet goed, maar wel prima in orde voor het doel waarvoor je hem drinkt. Daar zou de beoordeling "behoorlijk" of "gemiddeld"kunnen staan. De eerste (uitstekend) vormt eigenlijk meer de hors categorie, dwz alsof er een engeltje enz. De laatste 2 categorieen verschillen weinig van elkaar. Niemand zal een wijn kopen die met onvoldoende wordt aangeduid en waarom dan nog een categorie "slecht". Dat doet mij meer denken de keuze voor Wilders in de politiek: als je ontevreden bent over de politiek en de oppositie, dan kies je voor hem.
Het lijkt me trouwens niet verkeerd om een duidelijk verschil te maken tussen de beoordelingen van de wijn en die van de webwinkel...

Dan nog even over de wijnen die ik onlangs bij jullie kocht.
Bain's Way-chenin blanc: gemiddeld, "goedkope"geur, fris, overheersend appel en nogal vlak, maar zeker niet onvoldoende, ook gezien de prijs.
Wellington-pinotage: gemiddeld, stroef, niet in balans, slechte verhouding tussen kwaliteit en prijs (zelfs de aanbiedingsprijs vind ik te hoog).
Met vriendelijke groeten,
W. Tieleman

Dorine Rijkers beoordeelde op 2017-11-14

Snelle en correcte afhandeling en levering.

Willy Dewinter beoordeelde op 2017-11-13

Heel makkelijk via internet besteld en betaald. Onmiddellijk een bevestiging van de bestelling en betaling ontvangen per mail. Nadien nog eens een bevestiging dat de wijn afgeleverd was aan de transporteur. Zaterdagmiddag besteld en dinsdagmorgen bij ons in België netjes thuisbezorgd. Heel verzorgd en netjes allemaal, waarvoor dank.

Jeannie beoordeelde op 2017-11-13

Supersnel levering - goed assortiment

Anoniem beoordeelde op 2017-11-10

j.h. rietjens beoordeelde op 2017-11-08

alles verloopt soepel, bestelling en levering.Uitstekend product.

Kees van der Pol beoordeelde op 2017-11-06

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit. Mooi aanbod.

Cees Brinkhuizen beoordeelde op 2017-11-06

Mooie wijn, mooie prijs, probleemloze levering!

John de Jong beoordeelde op 2017-11-04

Bestellingen keurig op tijd....een product niet op voorraad dan een goed alternatief aanbieden...goed aanbod aan diverse soorten wijn ... een woord: uitstekend!

Vintage55 beoordeelde op 2017-11-04

We hadden een wijnkistje besteld dat uitstekend verpakt was, maar toch kapot aankwam. Toen ik daarover belde, is er direct een ander kistje gestuurd. Snelle actie, goede service.

Hilda Van Trigt beoordeelde op 2017-11-04

Vlotte levering zeer tevreden

Richt leren en ontwikkelen Hoogendam beoordeelde op 2017-11-03

Prima, correct, netjes

Simone beoordeelde op 2017-11-02

Snelle levering en goede wijn!

Cor van Berlo beoordeelde op 2017-11-02

Ga zo door

Mees Van hensbergen beoordeelde op 2017-10-26

Wordt direct geleverd, erg behulpzaam, had geen korting gekregen, maar alsnog gereageerd en terug gestort vonden wij super, zeer tevreden en mooie wijnen

Mike Rutten beoordeelde op 2017-10-25

Grote keus in mooie wijnen en wederom snelle levering.

Karina Verlinde beoordeelde op 2017-10-24

heel snelle en accurate levering

A Pluim beoordeelde op 2017-10-24

Goed en snel.