Bilderdijkstraat 62
1053KV Amsterdam

Hellen Vis beoordeelde op 2019-05-21

Snel geleverd, alles leuk ingepakt. Handig dat jullie 1 kant van het pakje open laten zodat je kan zien wat er in het pakje zit.

Dana Magen beoordeelde op 2019-05-14

Katja Jacobsen beoordeelde op 2019-05-13

Evelien Cloostermans beoordeelde op 2019-05-13

Carine Krommendijk beoordeelde op 2019-05-12

Suzanne Hautvast beoordeelde op 2019-05-10

Daphne Van Vliet beoordeelde op 2019-05-09

Marieke Lambers beoordeelde op 2019-05-08

- beoordeelde op 2019-05-07

Overzichtelijk en snel geleverd. Duidelijk. En mooi ingepakt binnen gekregen, maakte het helemaal mooi af!

Vera van Krieken beoordeelde op 2019-05-07

Lottie Dalessi beoordeelde op 2019-05-04

Tim beoordeelde op 2019-05-01

Goede service met veel kennis van zaken. Fijne gezellige winkel met een groot aanbod.

Ina Meerveld beoordeelde op 2019-04-28

fijn dat we werd gebeld en overlegd over een artikel dat niet voorradig was.

Janneke van der Baan beoordeelde op 2019-04-26

Caroline Kroon-Marrees beoordeelde op 2019-04-23

Direct na de bestelling een nette mail dat het product in deze kleur niet op voorraad was.
Na een week nogmaals een mail dat de levering op zich liet wachten, optie was een andere kleur.
Van dit aanbod gebruik gemaakt en daarna binnen enkele dagen het product ontvangen.
Tevreden met het product/kwaliteit (Ezy roller)

Joanne Van Amstel beoordeelde op 2019-04-23

Prima, ook vriendelijke medewerker aan de telefoon. Cadeauboek wordt zelfs mooi ingepakt!

Koen beoordeelde op 2019-04-12

Anoniem beoordeelde op 2019-04-08