Bilderdijkstraat 62
1053KV Amsterdam

Nora De Rijk beoordeelde op 2019-09-12

Product was er snel en ook nog keurig ingepakt.

Melissa De Backer beoordeelde op 2019-09-10

Karlijn Daniels beoordeelde op 2019-09-10

Marjolein beoordeelde op 2019-09-10

Snel geleverd, ingepakt als cadeau

Felicia Van den bulk beoordeelde op 2019-09-10

Echt top service! Mijn bestelling werd snel bezorgd en de kado verpakking was super!

Sarah Molenkamp beoordeelde op 2019-09-10

Bestelling geplaatst maar achteraf wou ik toch graag dat hij verzonden zou worden. Dit was geen probleem en werd gelijk geregeld. Super service!

Maaike Beijer beoordeelde op 2019-09-10

Sabine Molenaar beoordeelde op 2019-09-10

Jeffrey van Houten beoordeelde op 2019-09-06

Snelle afhandeling van de bestelling, en bij het ophalen was het product zelfs ingepakt als cadeau!

MPM de Jong-Smit beoordeelde op 2019-09-01

Jet van Esch beoordeelde op 2019-09-01

Heel goed.

E Rosier beoordeelde op 2019-08-30

Fijne communicatie over product welke niet in goede staat was, snelle verzending en enorm mooi verpakt. Top!

Annie Scheer beoordeelde op 2019-08-22

PostNL. was zeer laat met de bestelling, maar Wijs West heeft ons zeer correct behandeld.
Is er gelijk achteraan gegaan.

Esther beoordeelde op 2019-08-21

Wat een leuke webshop! Origineel aanbod en makkelijk besteld. Er ging iets mis met de verzending door Post NL en dat hebben ze heel netjes en snel opgelost.

Amber Donkervoort beoordeelde op 2019-08-18

Kirsten IJsebaert beoordeelde op 2019-08-18

Erg tevreden over de bestelling. Vlotte bezorging en alles mooi ingepakt. Een feestje om te ontvangen.

T Vogelaar beoordeelde op 2019-08-14

Helaas kon het product niet geleverd en bezorgd worden. Hier keurig een telefoontje over gehad en binnen 24 uur was het geld teruggestort.

Manja van Koppen beoordeelde op 2019-08-13

Jorinde Speelman beoordeelde op 2019-08-13

Snel geleverd, alles was prachtig ingepakt...super mooie spullen

Connie Sneekes beoordeelde op 2019-08-12