Sweelinckplein 1

Helemaal super en duidelijk

Karima beoordeelde op 2017-12-16

Prima en overzichtelijk.

Lis beoordeelde op 2017-12-11

Het is makkelijk in gebruikt, je hebt snel hetgeen je nodig hebt om te oefenen gwevonden

Marije beoordeelde op 2017-12-10

Ik ben erg tevreden met wijzeroverdebasisschool.nl. Vorig jaar voor het eerst rekenen voor groep 3 besteld en dit jaar taal en rekenen voor groep 4. De prestaties van mijn dochter zijn met sprongen vooruit gegaan. Wel merk ik dat rekenen voor groep vier, het eerste deel van het jaar, voorloopt op wat ze op school krijgen. Dat maakt het soms wat lastig voor mijn dochter. Zeker een aanrader deze methode aan te schaffen!

Marian beoordeelde op 2017-12-10

Duidelijk en mijn dochter vindt het leuk om de oefeningen te maken

Monique beoordeelde op 2017-12-08

Wij zijn heel tevreden! Mijn dochter is heel enthousiast en kan nu in rust haar rekensommen oefenen. We zijn ook blij met de goede tips en extra oefeningen die we ontvangen per mail!

patricia beoordeelde op 2017-12-07

het boek is geod, heeft haar zeker geholpen en nieuwe dingen geleerd
alleen het hoofdstuk met breuken overgeslagen, want ze zegt dat ze dat nog niet hebben gehad. rest sluit goed aan

Alexandra beoordeelde op 2017-12-07

Niveau is iets te makkelijk, er hadden wat meer verhaaltjes sommen in mogen zitten.

Juf beoordeelde op 2017-12-06

Als oma en oud leerkracht, zijn het prima handvatten om extra ondersteuning te geven, wanneer de kleinkinderen komen logeren; ben ik toch weer even "Juf", ook na mijn pensionering.

M Heesakkers beoordeelde op 2017-12-06

Met veel enthousiasme heeft dochterlief geoefend. En met resultaat!!!

M. Jansen beoordeelde op 2017-11-26

Een goede boek om mee te oefenen!

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Beste mevrouw/heer Jansen, de Cito-toets van dit jaar is nog niet geweest. Met welk oefenboek heeft u geoefend met uw kind en heeft u alle onderdelen behandeld? Ik hoor graag van u zodat ik u tips kan geven. U kunt ook even een e-mail sturen naar contact@wijzeroverdebasisschool.nl.
Maaike de Boer

Anoniem beoordeelde op 2017-11-24

Het gaat beter met rekenen sinds mijn dochter met het oefenboek voor rekenen oefent.
Op school zegt de juf ook dat het duidelijk te zien is dat zij opeens een grote vooruitgang heeft geboekt.
Het is nu afwachtend hoe zij de cito toets gaat maken in januari

J.dam beoordeelde op 2017-11-19

Door de boeken en de herhaling omdat we er niet in schrijven blijft gaat het rekenen en ook bij spelling de oefeningen op school beter en sneller

Anoniem beoordeelde op 2017-11-17

Met behulp van het oefenboek is mijn dochter van een d-score Cito naar een B-score gegaan! School stond versteld!

D. beoordeelde op 2017-11-16

Op zich prima oefenboek maar sluit niet aan bij niveau van de leerstof op school, boek is te makkelijk qua opdrachten en onderscheid zich te weinig van online gratis oefeningen. Zou het boek niet aanraden. Site vind ik overigens wel prettig en communicatie bij vragen ook. Verzending was ook heel snel.

Marjon beoordeelde op 2017-11-16

De boeken zijn super fijn om extra te oefenen. De stof sluit perfect aan.

Maja beoordeelde op 2017-11-16

Leerlingen zijn duidelijk uitgewerkt en opgebouwd.

Mariette Degreef beoordeelde op 2017-11-16

duidelijk. herkenbaar

Inge beoordeelde op 2017-11-14

Ik merk dat de sommen die mij dochter van school meekrijgt moeilijker zijn dat in het boek.
De sommen met de klok en kalender vind ik wel goed .
Maar gebruik daardoor niet alles en dat vind ik jammer

Bureau voor RT en Studiebegeleiding Westerhof beoordeelde op 2017-11-07

de boeken zijn overzichtelijk en werken goed.Leerlingen vinden het fijn, dat er extra oefenstof beschikbaar is.

Kortom, ga er mee door.

Geke Westerhof