Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

8,8

Kaltoum beoordeelde op 2019-07-19

Mijn dochter heeft nu hoger niveau gehaald.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Wat goed van je dochter, gefeliciteerd!

Hatice Cakir beoordeelde op 2019-07-17

Wij zijn erg blij met de oefen boeken. Mijn kinderen lopen gewoon voor met de het stof wat op school leren. Het wordt op school weer herhaald of anders om thuis en dat beklijft wat goed terug te zien is in de school resultaten.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Fijn dat jullie zo tevreden zijn!

Emma beoordeelde op 2019-07-16

Na van alles geprobeerd te hebben, was dit een schot in de roos. Mijn zoon vond het oefenen gezellig en hij straalt van zelfvertrouwen nu hij een goede score voor rekenen en spelling heeft gehaald. Het belangrijkste is dat hij er geen naar gevoel meer bij heeft. Hij weet nu dat hij het kan. Heel blij!

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Wat fijn dat het oefenen met ons materiaal zo goed is bevallen. En natuurlijk geweldig dat je zoon nu volop zelfvertrouwen heeft!

monique gard beoordeelde op 2019-07-16

Mijn zoontje had moeite met de cito vraagstelling. Dankzij het samen oefenen in het reken oefenboek is hij van citoscore IV in het midden van het jaar naar score I voor de groep 3 eindtoets gegaan! Resultaat is een ongelofelijk trots kind!

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Wat leuk om te horen dat het oefenen je zoontje zo goed heeft geholpen en wat een grote vooruitgang! En vooral fijn dat het zijn zelfvertrouwen zo goed heeft gedaan.

Shirley Sluijmers beoordeelde op 2019-07-15

Ik had er veel meer van verwacht, zeker voor dit bedrag! Er zitten een aantal (spel)fouten in het oefenboek (bijv. tabbelen i.p.v. tabellen), ik vind de lay-out wat goedkoop ogen, en de spelletjes zijn te gemakkelijk. Al met al echt zijn prijs niet waard! Volgende keer koop ik wel een boekje bij het Kruidvat of ik download een paar leuke gratis werkbladen op een willekeurige website. Jammer.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het boek. We kijken alles uiteraard nauwkeurig na op spelling, maar soms zien ook wij iets over het hoofd. De lay-out in het oefenboek hebben we bewust rustig gehouden, dus zonder allemaal plaatjes die soms nogal afleidend of verwarrend kunnen werken voor kinderen.
Als je niet tevreden bent, kun je altijd binnen 14 dagen het boek retour zenden en dan krijg je je aankoopbedrag terug.

L.P.M. Geraedts beoordeelde op 2019-07-15

Ik heb het rekenboek besteld om nieuwe uitdagingen te vinden voor mijn kleindochter. Ze is nu 11 jaar en doet mee aan de Wereld Wijde Wiskunde Wedstrijd. Ze komt elke week naar opa om samen het huiswerk te maken. Ze vindt dat leuk omdat opa telkens rekenfoefjes erbij haalt. Ik ben 25 jaar directeur van een basisschool geweest en doe nog nog steeds( 15 jaar) vrijwilligerswerk op enkele scholen.
Voor mij is met name het werken op een school voor voortgezet speciaal onderwijs een uitdaging. Deze jongelui van 13-18 jaar zijn tot veel meer in staat dan dat vaak gedacht wordt. Ook ervaar ik dat hulp bieden aan iemand die naar boven uitvalt (mijn kleindochter), moeilijker is dan hulp bieden aan kinderen die de leerstof vaak moeilijk vinden.
Ik hoop het volgend schooljaar weer van uw ervaringen gebruik te mogen maken.
M.v.g. Leo Geraedts

JM Perez-Coenen beoordeelde op 2019-07-15

Voor mijn dochter en zoon was het heel nuttig op via de rekenboekjes van wijzeroverdebasisschool.nl extra te oefenen. Ik heb voor mijn zoon ook al de nieuwe besteld en hij is gegroeid in rekenen. Mijn dochter heeft vanaf groep 7 een lage niveau aan rekenen gedaan op school en daar ben ik destijds mee akkoord gegaan omdat ze toegezegd hebben dat het geen invloed zou hebben als zijn naar voortgezet onderwijs zou gaan, nou blijkt niet waar te zijn. In groep 8 heeft zijn dus rekenen van groep 7 gedaan en daar had ze in haar eerste rapport en 6,4 voor en in haar tweede 7,6. maar helaas voor groep 8 veel te laag. Ik heb alleen het tweede boekje van groep 8 met haar kunnen doen om haar in ieder geval iets voor te bereiden op de MAVO. En het heeft geholpen, maar we zijn er nog niet. Jammer dat jullie niks hebben voor brugklassers. we hebben wel een aantal foutjes ontdekt in de lijsten met antwoorden. en ook een paar in de boekjes.

Zainab Elhrouz beoordeelde op 2019-07-14

ik heb de werkboeken voor spelling en rekenen beide aangeschaft en mijn dochter heeft hierdoor super resultaten behaald๐Ÿ˜€๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

hendrikx beoordeelde op 2019-07-14

Dochter vindt het leuk om in te werken en sluit goed aan bij de stof op school

Kenneth Schenk beoordeelde op 2019-07-14

Onze dochter heeft wat moeite gehad met rekenen. Begin groep 5 scoorde zij 2.0 voor de cito. Gedurende groep 5 en 6 geoefend met jullie boeken. Nu, eind groep 6 scoorde zij 3.4 voor de cito rekenen. Het extra oefenen heeft goed geholpen.

Jesse Jeurninck beoordeelde op 2019-07-13

We hebben het volledige pakket besteld. Mijn zoontje is goed in rekenen dus het rekenboek valt goed in de smaak. Hopelijk dat hij ook enthousiast is over de taalboeken. Die zien er in ieder geval super uit.

Sheila beoordeelde op 2019-07-12

Mijn dochter is met rekenen van een IV naar een II niveau gegaan. We hebben weer boeken voor het volgend schooljaar besteld. Bedankt!

Anniek De Jonge beoordeelde op 2019-07-12

Ook handig om zelf beter inzicht te krijgen in wat wordt verwacht van je kind.

Mohammed Yacoubi beoordeelde op 2019-07-12

goed

CA Entius-Sneek beoordeelde op 2019-07-10

Het oefenen met het materiaal heeft er voor gezorgd dat de cito score weer ruim voldoende is.

Lola beoordeelde op 2019-07-09

Goede ervaring! Juf was verbaasd over de vooruitgang. Van een 5 naar een 2 score. Vooral het oefenen van de vele redactiesommen in het boek waren prettig.

Peter Sturkenboom beoordeelde op 2019-07-09

Eigenlijk zou er soms ook wat uitleg of didactische tips voor ouders moeten bijzitten, maar als extra oefenmateriaal volstaat het zonder meer.

Sabine Van der Vecht beoordeelde op 2019-07-09

De boeken zijn duidelijk en Onze dochter vindt het leuk om er mee te oefenen. Zij is echt vooruit gegaan

Dodi Mogen beoordeelde op 2019-07-09

De boeken hebben mijn kind enorm geholpen!! Bedankt Maaike en jouw team.

Doortje Bijlenga beoordeelde op 2019-07-09

De boeken hebben zeker geholpen van score 4 naar 2 met rekenen met de rest ook vooruitgegaan, we zijn nu met een leesachterstand bezig daarom is de spelling van 5 naar 4 gegaan , maar we hebben de boeken voor het nieuwe schooljaar al in huis ik verwacht in het nieuwe schooljaar nog meer vooruitgang. Heel erg bedankt!