Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

8,8

A. Steenstra beoordeelde op 2018-11-13

We hebben tot nu toe hele goede ervaringen met de oefenboeken voor rekenen. Onze dochters zijn echt vooruit gegaan door het oefenen met deze boeken! Geweldig!

Mariska Snijders beoordeelde op 2018-11-12

Ik ben tevreden over de boeken die ik tot nu toe besteld heb. Wat ik nog fijn zou vinden is evt uitleg omtrent bv de som...hoe kom je aan het antwoord...maar hier is ook veel van te vinden op internet dus is wel gelukt.

Martine Trip beoordeelde op 2018-11-12

Beide kinderen hebben veel meer vertrouwen gekregen door de oefenboeken van Wijzer op de Basisschool! Ook de tips zo nu en dan zijn erg handig. Dank!

Cj Mohanlal beoordeelde op 2018-11-11

Sluit goed aan bij de stof van de basisschool.

Yolanda beoordeelde op 2018-11-09

Heel fijn om alles wat ze op de basisschool krijgen nog eens te kunnen oefenen.

Petra beoordeelde op 2018-11-07

Heel tevreden. Snelle bezorging

Carry Van Akker beoordeelde op 2018-11-06

Ben zeer tevreden snelle levering en gaat goed met oefenen.

Ulku Aksit beoordeelde op 2018-11-06

We hebben onze bestelling snel ontvangen, daarnaast ontvangen wij regelmatig hele handige links en tools aan oefenmateriaal. Mijn dochter heeft zeker baat door al deze oefenmaterialen die jullie leveren.

Annelies Timmer beoordeelde op 2018-11-05

Twee b keken aangeschaft, rekenen en spelling. Bij rekenen zitten geen antwoorden, deze kunnen online vinden. Bij speling staan ze achter in. Spelling gaat over werkwoorden niet over zinsontleding helaas. Bij spelling is duidelijke uitleg, bij rekenen niet alleen oefeningen. Mij is wat onduidelijk of alles uit het hoofd en zonder kladblad moet worden gerekend. Verder erg zinvol, genoeg dingen tegen gekomen die we samen verduidelijkt hebben. Blij dat ik ze heb gekocht.

J. Jacobs beoordeelde op 2018-11-05

Chapeau voor alles!

Tessa Badenhoop-Petrovitsch beoordeelde op 2018-11-05

ik vind het een heel fijn oefenboek,mijn dochter oefent elke dag zelf 10 min. uit het boek en vindt het heel overzichtelijk en ook rustgevend,want er komen precies alle onderdelen die zij op school doen aan bod.
Nu even de citos afwachten in januari,maar heb er een goed gevoel bij!
Hartelijk dank ook voor de goede tips!

N. Knijjn beoordeelde op 2018-11-05

Goed ,,voldoende oefenstof

IBr beoordeelde op 2018-11-04

Overzichtelijke bladspiegel.
Schrijft geen methode voor, zodat kind eigen rekenstrategie kan gebruiken.

T. Verheggen beoordeelde op 2018-11-04

Ik vind uw site en informatie interessant. Echter de oefenboeken niet. Te veel van hetzelfde.
Ook bij oefenen is, naast herhaling, variatie belangrijk.
Andere materialen heb ik met meer plezier gebruikt.

B Benard beoordeelde op 2018-11-04

Tevreden. De werkbladen zijn fijn om te gebruiken.

Jose Sietsema beoordeelde op 2018-11-04

Een zeer goede aanvulling op wat kinderen op school leren! Tips op maat die je thuis erg goed kunt toepassen. We zijn blij met Wijzeropdebasisschool!

Leerkracht basisschool. beoordeelde op 2018-11-03

Ik heb als remedial teacher, en als professionele Leerkracht de leerlingen goed kunnen helpen met taal en spellingsachterstanden.

ineke leenhouwers segers beoordeelde op 2018-11-03

Dagelijks even oefenen gaat goed

larisa zeco beoordeelde op 2018-10-31

Zeer tevreden!!!!
Het is ons echt goed geholpen!

Marielle Louwrink beoordeelde op 2018-10-27

We zijn er net mee bezig....ziet er allemaal goed uit. Zal over een paar weken pas echt goed kunnen aangeven hoe onze kinderen er op reageren.