Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

Jim beoordeelde op 2017-10-18

Oefenboeken zijn zeer geliefd bij de kids! Ook leuk om als ouder hierin je kind te begeleiden. Ook de mails met aanvullende tips zijn erg goed. Ben erg tevreden.

Babs beoordeelde op 2017-10-18

Al in korte tijd de bestelling binnen.
Een mooi duidelijk boek lekker overzichtelijk, prettige om ermee te werken.

sonja beoordeelde op 2017-10-17

Onze zoon vind het leuk, en de resultaten op school zijn er ook goed na.

Berkhoff beoordeelde op 2017-10-17

Prima

Gisela Kalloe beoordeelde op 2017-10-17

ouders en kinderen vonden het prettig om ermee te werken thuis. Ik vond het ook fijn om in de klas ermee te werken, vooral omdat de type sommen apart aan de orde komen.

Shelly beoordeelde op 2017-10-17

Goede service, snel en netjes ip tijd!!👍🏽

Brenda beoordeelde op 2017-10-17

Zeer tevreden mooi overzichtelijk boek, mijn dochter en ik vinden het erg leuk samen te oefenen.
Ze vraagt telkens naar het rekenboek:)

Alice Schenk beoordeelde op 2017-10-16

Snelle levering na de bestelling. Vragen worden snel beantwoord. Echt super tevreden. Hadden we dit product eerder gekend hadden we het al veel eerder gekocht. Om de achterstand van onze zoon eerder te verkleinen.

Laila beoordeelde op 2017-10-14

Ik ben heel veel tevrding over de boek mijn dochter word beter .bedank

thomas Bollen beoordeelde op 2017-10-14

ben heel tevreden over het product en de service. T.B.

Piet Beentjes beoordeelde op 2017-10-13

Mijn bijles-leerling doet meer ontspannen mee met rekenen in groep 8

Pieter Jan Visser beoordeelde op 2017-10-10

Het oefenboek wat ik kocht volgt precies de rekendoelen van groep 6 en stap voor stap spoor je op wat je kind nog lastig vind .Dan wordt dit nog geoefent met redaktiesommen . Ik kan zien , zelf leraar, dat dit materiaal met zorg en aandacht is gemaakt.

Zeynep beoordeelde op 2017-10-09

snelle levering, inhoud prima, sluit aan bij cito.

Martine beoordeelde op 2017-10-09

Ben heel tevreden ,zie echt verbetering

Sandra beoordeelde op 2017-10-09

Het is een duidelijk boek waar ze veel aan hebben .

Sandy schamp beoordeelde op 2017-10-03

Erg leuke leerzame oefeningen mijn dochter gaat met plezier oefenen. Fijn ook hethaling

Mk beoordeelde op 2017-09-16

Erg divers aanbod

Daisy beoordeelde op 2017-09-11

We hebben pas een paar weken geoefend maar het boek is echt een eye-opener! Dan heb je tenminste een idee van wat je kind voor januari gaat leren en ik weet dat het gaat echt helpen beter scoren in de cito toetst. Ik ga zeker de tweede boek ook bestellen.

oma beoordeelde op 2017-09-11

ik heb de boeken nog niet gebruikt omdat mijn kleinkinderen er op woensdagmiddag zijn en ik de boeken nog niet had.

Mamakins beoordeelde op 2017-09-08

Heel tevreden, het is een mooi boek dat binnen enkele dagen in huis was. Ik vond het wel fijn dat er niet zoveel plaatjes in stonden. Mijn zoon heeft moeite om zich te concentreren en zo kom je makkelijker aan oefenen toe. We hebben samen veel geoefend en hij snapt het nu veel beter dan op school of via leuk bedoelde spelletjes op de tablet. Al die extra prikkels leiden af bij hem en dat werkt niet. Deze boeken wel. Ik heb meteen het volgende boek besteld.