Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

8,8

M van hoek-bons beoordeelde op 2019-01-20

Echt heel prettig deze oefenboeken. Enige waar wij moeite hebben is bij de uitleg. Vaak is de uitleg op de basisschool net iets anders dan hoe wij het uitleggen.

We blijven zo dicht mogelijk bij wijzeroverdebasisschool uitleg. Deze uitleg dan de ingewikkelde uitleg op school. Vooral breuken en deelsommen wijken af.
Nee heel prettig de oefenboeken

Florine van den Hoek beoordeelde op 2019-01-14

een goed handvat om lacunes bij te spijkeren

Bianca Crommentuyn beoordeelde op 2019-01-14

Het helpt onze dochter met het rekenen en vooral de zelfvertrouwen. Met het boek laat het haar zien dat ze wel kan rekenen. En dat is vooral voor ons belangrijk dat haar zelfvertrouwen weer terug komt.

Vivian beoordeelde op 2019-01-14

gewoon super.

MR beoordeelde op 2019-01-12

Het boek helpt bij het oefenen van sommen

Anoniem beoordeelde op 2019-01-06

Ik heb voor mijn kleinzoon spelling voor groep 3 aangeschaft. Hij vond de oefeningen leuk om te doen. Zeker toen hij van mij met gekleurde pennen mocht schrijven. Hij kwam er zelf achter dat hij eerst het woord goed moest bekijken eer hij het woord op ging schrijven.
Al gauw verzon hij dat hij het woord nog een keer, in de tweede kolom op kon schrijven ( natuurlijk met weer een andere kleur pen), om te 'kijken' of het woord nog goed in zijn hoofd stond en of hij het woord nog goed had onthouden: 'in zichzelf hoorde'. Blij kon hij zichzelf in de kolommen, twee keer krullen geven! Natuurlijk weer met een mooie kleur, later met zijn lievelingskleur en later, verder in het oefenboek aan gekomen, verzon hij dat hij zelfs het goud had gewonnen!
Helemaal trots op zichzelf.

Sophie Dekker beoordeelde op 2019-01-06

De leerkracht heeft het werkboek doorgenomen en vond het een goede afspiegeling van de lesstof op school. Mijn dochter maakt ook de voor haar makkelijke oodrachten waardoor ze meer zelfvertrouwen heeft om ook aan het moeilijkere werk te beginnen. Het blijft geen fun maar wel een zinvolle aanvulling op het huiswerk.

Ineke Bekker beoordeelde op 2019-01-02

Duidelijk boek met goede oefenstof. Mijn dochter leert er veel van. Ook omdat het net anders is als de opgaven op school en dat is bij de Cito immers ook zo.

Zuleyha Demirturk beoordeelde op 2019-01-02

Heel erg tevreden.super super...

m.o spencer ramos beoordeelde op 2018-12-30

Mijn dochter was heel te vreden,goede oefenboek.

Inge beoordeelde op 2018-12-30

Mijn dochter vindt het prettiger om haar oefeningen op papier te zien en te maken dan op een scherm. Ze kan er meer ontspannen voor gaan zitten. Het lijkt erop dat het rekenen haar steeds beter af gaat. Zij begrijpt de door haar gemaakte fouten. Zij oefent nu met veel plezier.

AB Wagensveld beoordeelde op 2018-12-24

Prima oefenboek!

A Mehmed beoordeelde op 2018-12-22

Heel tevreden

Monique Konings beoordeelde op 2018-12-21

Ik ben echt heel tevreden.
Super snelle levering en onze dochter vind het ook leuk om te doen.
Ze had eerst heel veel moeite met rekenen en bij haar laatste toets heeft ze zelfs een 9,5 gehaald. Ze heeft er nu ook veel meer zin in.

Jehuda de Jong van der Tak beoordeelde op 2018-12-17

Wij zien onze zoon meer zelfvertrouwen krijgen door ook thuis te oefenen.

Eliza Nekrui beoordeelde op 2018-12-17

Ben best onder de indruk. De regels van spelling worden in het boek beter en grondiger uitgelegd dan op school. Heel deskundig. De oefeningen uit het boek doen je de stof echt onder de knie krijgen.
Mijn dochter zit in groep 8 en heeft er tor nu toe veel aan gehad!

John Kitzen beoordeelde op 2018-12-16

Prima oefenstof!

Rosnie Manbodh beoordeelde op 2018-12-15

Misschien handig als je het boek besteld dat de antwoorden en uitleg ook meegestuurd wordt

truus van loon beoordeelde op 2018-12-14

De rekening oefenboeken hebben goed bijgedragen tot een beter resultaat op school met toetsen

patricia beoordeelde op 2018-12-10

oefenboek rekenen heeft mijn dochter vorig jaar heel erg goed geholpen. Ze is toen van een cito D naar een B gegaan. Dit jaar weer rekenboek gekocht maar ook werkwoordspelling. En werkwoordspelling ook erg blij mee, ze begrijpt het nu beter.