Sweelinckplein 1

8,8

diana dekker beoordeelde op 2018-05-24

Prima service!

Chantal Mertens beoordeelde op 2018-05-23

Het produkt was heel snel bij mij thuis geleverd.

Herma Kroese beoordeelde op 2018-05-17

Door spelender wijs (schooltje en zij de juf)onze dochter (6) uit te dagen
Is zij het rekenen interessant en leuk gaan vinden. Liet trots haar juf het boek zien, en begreep deze nu haar vooruitgang. Ze verzint nu zelf verhaaltjes sommen, en toont veel interesse in de "tafels". Ons kind trots " dat sommen niet meer lastig zijn", dan wij ook tevreden!

A. Steenstra beoordeelde op 2018-05-16

Door het oefenen met de rekenboeken is onze dochter van D/E niveau naar B gegaan! We zijn hier heel blij mee!!

M van hoek-bons beoordeelde op 2018-05-15

De oefenboeken zijn erg prettig. We merken waar onze kinderen tegen aanlopen.

Ans beoordeelde op 2018-05-13

Wij zijn heel tevreden

Anna van Abs-Draijer beoordeelde op 2018-05-13

De oefenboeken zijn geweldig, maar het kind dat ik begeleid, is heel hardnekkig in het aanleren van een andere manier van rekenen. hij probeert alles uit het hoofd en dan loopt hij vast. Ik ben WEL heel blij met de sommen die aangeboden worden. Heb ik in ieder geval genoeg sommen om het op andere manieren aan te bieden.......

Linda Steenbeeke beoordeelde op 2018-05-09

ging heel goed! onze dochter is binnen korte tijd van onvoldoende naar voldoende gegaan! door oefenen en het wordt nog beter. Ze vind het nog leuk ook om te doen.

Lieve Amant beoordeelde op 2018-05-08

Ik ben heel tevreden.Mijn kleinzoontje had moeilijkheden op school met spelling en dank zij de oefeningen haalt hij betere cijfers.

C. Elenbaas beoordeelde op 2018-05-06

Overzichtelijke boeken. Nu weet ik als ouder precies wat ik met mijn kind kan oefenen.
Nog 1puntje, het zou fijn zijn als er bij rekenen een antwoordenboekje bij zou zitten voor de ouders om na te kijken.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Dank voor de positieve reactie. We leveren de antwoorden erbij. Na bestelling heeft u van ons twee keer een e-mail ontvangen met de antwoorden. Wellicht zijn deze mails in de spambox beland. Via deze link kunt u de antwoorden alsnog downloaden: https://www.aandachtvoorrekenen.nl/collections/antwoorden. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat graag.

Maaike de Boer

Mia beoordeelde op 2018-05-05

Super! Mijn zoontje is enorm vooruitgegaan. Van een IV naar een II bij de Cito. Ben er erg blij mee!

Milko Duker beoordeelde op 2018-05-03

Ik heb rekenboek gekocht. Helaas vond ik de opdrachten van matige kwaliteit. De prijs- kwaliteit verhouding was niet in orde. Jammer, want de website was wel goed.

Fons Schelfhout beoordeelde op 2018-04-30

Wij zijn heel tevreden met deze oefenboeken.

Arnela Ljimani beoordeelde op 2018-04-25

Hallo,

Het gaat goed met de oefenen van mijn zoon. Ik ben heel tevreden met deze boeken. We zijn elke avond mee bezig want dat heeft hij hard nodig. Zijn handschrift is vooruit gegaan en zijn motoriek is ook verbeterd. Dus kan alleen maar positief naar de toekomst van mijn zoon kijken.
Groetjes van een tevreden mama...

Luna Wolkorte beoordeelde op 2018-04-25

Onze dochter vind het boek helaas heel saai en eentonig. De boek Heeft heel weinig Diversiteit. Ze werkt met tegenzin...

Vera van der Graaf beoordeelde op 2018-04-24

Prima!

Renate Potappel beoordeelde op 2018-04-23

We zijn goed aan het oefenen met het rekenboek voor de cito E3. De toetsresultaten zijn pas aan het eind van het schooljaar. Maar de manier van vragen lijkt op die van cito, dus wordt er goed geoefend met de vraagstelling.

Said Raouj beoordeelde op 2018-04-22

Helpt echt

Jose Ornia beoordeelde op 2018-04-22

Veel oefenwerk .
Sluit goed aan op eindtoetsen.

Noa Evers beoordeelde op 2018-04-18

We zijn volop aan het oefenen en hopen hiermee de cito score van Noa weer omhoog te krijgen. De methode toetsen doet ze wel goed maar de eerste cito van groep 6 was erg slecht grmaakt (score 5, voorheen 2)Met de oefen boeken hoop ik dat ze vertrouwd raakt met de vraagstelling. We houden jullie op de hoogte !