Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

8,7

Margit Straatman beoordeelde op 2019-09-14

De boeken zien er op zich aardig uit. Alleen moet ik ze nu al beoordelen terwijl de leerlingen nog helemaal niet zijn om deze te maken. Dat zal pas tegen kerstmis zijn willen ze de sommen kunnen maken. Ze zijn nu nog bezig met tellen en getalrijen. (Groep 3)

Esther Gessel beoordeelde op 2019-09-10

Heel tevreden met snelle ontvangst van het leuke vakantie boek.

Tineke de Bunje beoordeelde op 2019-09-10

Ik ben heel tevreden over het oefenboek rekenen. Het biedt veel variatie in sommetjes en ook in de manier waarop het aangeboden wordt. Het spellngs- oefenboek biedt ons minder: weinig variatie in manier waarop het aangeboden wordt.

Sander van Gool beoordeelde op 2019-09-05

Wij hebben het oefenboek "Werkwoordspelling" van groep 7 naar 8 met onze zoon, die dyslexie heeft, in de grote vakantie behandeld. In 6 weken heeft hij meer geleerd dan in een volledig schooljaar groep 7. Hij weet inmiddels feilloos de persoonsvorm, onderwerp, voltooid deelwoorden etc...te benoemen.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Super leuk om te horen! En wat fijn dat je zoon het nu snapt!

Sonja beoordeelde op 2019-09-05

Het rekenboek zag er goed uit. Leuke en leerzame sommen.
Jammer genoeg is mijn dochter niet zo gedreven om aan het werk te gaan. Mede door het boek ben ik er wel achter waar haar valkuilen liggen. Ze kan goed rekenen, maar blijft struikelen over de verhaalsommen. Daar ligt voor haar nog een groot aandachtspunt.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Goed om nu te weten waar haar valkuil ligt. Als de motivatie van je dochter om te werken in het boek minder is, kun je juist de verhaalsommen ook in het dagelijks leven oefenen. Er zijn zoveel situaties die geschikt zijn. Zo kun je ongemerkt toch met haar oefenen op dit gebied.

Lynette de Vries beoordeelde op 2019-08-28

Ik kon met de boeken voor groep 6 rekenen er achterkomen welke sommen mijn kind nog niet snapte. Met de nodige uitleg erbij gaat dit nu goed. Ik wacht de cito's in spanning af!

Sylvia beoordeelde op 2019-08-23

Lekkere duidelijke opbouw van sommen . Geen poespas er omheen. Precies wat mijn kind nodig heeft. In de vakantie alvast boek groep 7 door aan het werken zodat hij straks als groep 7 voor hem begint hij weet wat hem te wachten staat. Ik heb nu al het idee dat hij zich zekerder voelt. Nu nog het komende half jaar afwachten.
Ik ben in ieder geval al dik tevreden:)

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Fijn dat jullie tevreden zijn en je zoontje zich zekerder lijkt te voelen!

Judith Guds beoordeelde op 2019-08-21

We zijn reeds in de vakantie begonnen met het oefenen. Mijn zoon is heel enthousiast en is zich ervan bewust geworden dat het oefenen met de boekjes hem zal helpen om steeds beter te worden. Ook wij als ouders zijn enthousiast! Bedankt!!!

Graag gedaan!

Farish Lodhi beoordeelde op 2019-08-17

Het heeft me zoon erg veel geholpen met het oefenboeken. Is echt een aanrader voor andere ouders wiens kind een beetje zwak is op school

tulay karakas beoordeelde op 2019-08-15

Rekenen heeft iets vooruit gegaan maar de spelling helaas niet. Ondanks we regelmatig bijna elke dag oefenen waren.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Fijn dat rekenen vooruit is gegaan. Wat betreft spelling zou je aan de leerkracht kunnen vragen of er specifieke fouten door je kind worden gemaakt. Dan weet je of hij met een bepaald gebied op spelling meer moeite heeft. Als er geen vooruitgang is, raden wij sowieso altijd een gesprek met de leerkracht aan. Zo kun je er samen achterkomen of er nog andere dingen spelen waardoor je kind moeite heeft met het werk.

Eva Lejeune beoordeelde op 2019-08-14

Sommen zijn pittig, wel missen we de uitleg /werkwijze hoe een som te berekenen. Als ouders begrijpen we ook een aantal
Sommen niet. Onze kinderen hebben moeite met rekenen; hun feedback is dat ze een opbouw missen- van makkelijk beginnen naar moeilijk

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Op onze website staan veel video's met uitleg over verschillende onderwerpen van rekenen: https://wijzeroverdebasisschool.nl/videos/.
Hopelijk wordt het na het zien van alle uitleg een stuk duidelijker voor jullie.
Ook als je via de volgende link doorklikt naar de juiste groep, vind je veel informatie in verschillende artikelen: https://wijzeroverdebasisschool.nl/groepen/.
Succes!

Boran Cenik beoordeelde op 2019-08-11

Helpt mijn zoon zeker. We zijn nog mee bezig. Gezien de vakantie wat minder maar het zijn mooie boeken en vooral beter gezien ook antwoorden achter in het boek. Zo kunnen wij samen controleren en evt hem belonen voor goede antwoorden.
Bedankt !

E.I. Baas beoordeelde op 2019-08-07

M'n buurmeisje vond het erg leuk om met de tafel van 11, 12, 15 en 25 te spelen.
Ook heb ik haar makkelijker de hulpstappen, om aan een antwoord te kunnen komen, opnieuw uitgelegd en daarna de werkbladen uit het werkboek laten maken. Dat was heel erg leuk om samen ermee te spelen... zoals 2x en dubbele 4x en 5x en dubbele 10x en 3x en dubbele 6x...... Ben blij met de aanschaf.

annette bel beoordeelde op 2019-08-04

Prijs kwaliteit echt belachelijk, heel duur boek

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Jammer dat je niet tevreden bent. In dat geval kun je altijd binnen 14 dagen het boek retour zenden en dan krijg je het aankoopbedrag terug.

Emie Hoogwerf beoordeelde op 2019-08-04

Inhoudelijk goed, maar geen kleur, veel tekst wat het zeer onaantrekkelijk en saai maakt helaas.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Fijn dat je dik tevreden bent over de inhoud! Wij kiezen bewust voor een rustiger opmaak zodat er minder afleiding is van de inhoud. Je kind kan natuurlijk altijd zelf de boel nog wat inkleuren!

Iris Berk beoordeelde op 2019-08-04

Ik vind het leuk gedaan en het is een aanrader voor jongens en meisjes er zitten moppen en verhaaltjes sommen in en nog meer

Sinthia Wit beoordeelde op 2019-08-04

Ik vind de boeken mooi en overzichtelijk. Samen met mijn man helpen we de kinderen met de sommen. We moeten het wel samen met hen doen. Zelf pakken ze de boeken niet.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Leuk dat jullie het samen met de kinderen doen! En wie weet pakken de kinderen na een tijdje wel zelf de boeken...

Emma beoordeelde op 2019-08-04

Superleuke en leerzame vakantieboeken. Dank jullie wel!

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Graag gedaan en veel plezier met de vakantieboeken!

Anushka Makhan beoordeelde op 2019-08-04

Ik had het besteld en kon gelijk downloaden. Lesstof is potig maar goede stof om alvast te oefenen voor groep 6. Dan weet je wat je te wachten staat

Succes met oefenen!

A Baggerman beoordeelde op 2019-08-03

In een half jaar twee punten hoger.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Leuk om te horen, goed gedaan!