Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

8,7

Jacoline Demkes beoordeelde op 2019-05-18

De leerkracht van groep 8 heeft het boek ook gezien en vond het een geweldige aanvulling!

Marianne beoordeelde op 2019-05-15

nuttige oefeningen die inzicht versterken

Anna van Abs-Draijer beoordeelde op 2019-05-13

De boeken hebben geholpen in die zin, dat het kind dat ik help, wel een andere methode van aanpak heeft, maar ik vind de variatie in sommen uitstekend en ben blij dat ik hier goed mee uit de voeten kon....

Bjorn Hanssen beoordeelde op 2019-05-13

Fijne boeken om uit te werken. Zo krijg je als ouder een heel goed inzicht in wat er allemaal op de cito gevraagd wordt en juist daardoor kan ik mijn dochter uitstekend helpen en daarmee haar vertrouwen in haar eigen kunnen versterken, waardoor eigenlijk niet alleen haar rekenen met sprongen vooruit gaat, maar de school als geheel leuker wordt!

Anja Van ooijen beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevereden

M. Akhatou beoordeelde op 2019-05-11

Tevreden

Mariska beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering. Onze dochter vindt het leuk om uit het boek te werken en heeft een behoorllijke vooruitgang geboekt.

Marie van het Veld beoordeelde op 2019-05-05

Trage, slaapverwekkende filmpjes. Mijn zoon vindt het niet leuk op deze manier te oefenen. En ik als moeder vindt het ook veel te saai. Veel spijt van deze dure aankoop.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Beste Marie,
Wat vervelend dat de filmpjes niet bevallen. De video's met uitleg zijn bedoeld voor ouders, omdat wij geloven in het zelf begeleiden van je kind in plaats van je kind in zijn of haar eentje achter de computer zetten. Dit staat op de website vermeld, maar dat hebben we kennelijk niet duidelijk genoeg gecommuniceerd. Als deze manier van leren niet bevalt dan is het altijd mogelijk om binnen 14 dagen na aankoop het aankoopbedrag teruggestort te krijgen. Dat is geen probleem. Ik kan echter geen aankoop vinden onder de naam 'Marie van het Veld'. Ik hoor graag van u.

Hartelijke groet,
Maaike de Boer

Rachel Jacobs beoordeelde op 2019-04-30

Fijne boeken waar mijn dochter graag in werkt!!

Tayni Paesch beoordeelde op 2019-04-29

Bij de eerste rapport bespreking kregen we te horen dat onze dochter een achterstand had in rekenen vergeleken met kinderen van haar klas. Ik had de 1e deel aandacht voor rekenen gekocht en samen deden we dagelijks oefenen ter voorbereiding van de eerste cito toetsen.
Eerste cito toets had ze 0 fouten, tot grote verbazing van van haar juf. Meteen tweede deel aangeschaft en dagelijks geoefend. Ook de tweede cito had ze 0 fouten.
Inmiddels zit ze in groep 4. Aan het begin van de nieuwe schooljaar weer beide delen aangeschaft. Bij de cito toets in januari had ze 2 fouten. Dagelijks oefenen helpt, we zijn super blij en raden deze boeken zeker aan.

Anna Schultz beoordeelde op 2019-04-28

Mijn dochter heeft veel aan de oefeningen

Marc beoordeelde op 2019-04-25

Ik had bij spelling een iets breder pallet aan oefeningen verwacht. Ik mis zelfstandige en bijvoeglijk naamwoorden, lidwoorden, gezegde. Voor mij dus niet compleet en daarom een matig. Het WEL geleverde materiaal vind ik heel bruikbaar.

Dayana Scheffer beoordeelde op 2019-04-23

Ik ben heel blij dat mijn zoon binnen een maand ontzettend vooruit is gegaan met rekenen!

Aquilina Janga beoordeelde op 2019-04-23

Ik heb de boeken snel ontvangen. Inderdaad als je kind elke dag 1 of 2 bladen ervan oefent, gaat het zeker goed bij de cito. Van een C score is hij naar een B score gegaan in een half jaar.

Janvière Sibomana beoordeelde op 2019-04-22

Mijn kind zit in groep 5 en gaat nog heel goed met haar. Aangezin dat zij nog niet met basisschool klaar is en dat het boek over de heel basisschool gaat ,heb ik het boek aangeschaft. Het zit vol tips! Ik ben heel tevreden.

g bachoe beoordeelde op 2019-04-16

nee geen

F Mozahab beoordeelde op 2019-04-16

URO beoordeelde op 2019-04-16

Puut door het samen rustig de stof herhalen, en het extra oefenen met de juiste les stof, gaat mijn zoon lekker vooruit.
Heel fijn die oefenboeken.

Andre Weber beoordeelde op 2019-04-15

goed mee te werken, begrijpelijk en motiverend

Annemieke Burggraaff beoordeelde op 2019-04-15

Goed, materiaal is praktisch en goed toepasbaar. Sluit goed aan bij school !