Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

8,9

maaike schouten beoordeelde op 2018-09-22

De reken oefeningen zijn goed opgebouwd beginnen makkelijk met weinig sommen per blz. Af en toe, bv elkev10 blz, een pagina met een sudoku of ander verantwoord puzzeltje of spelletje zou t leuker maken.

Froukje Hoekstra beoordeelde op 2018-09-20

In de vakantie flink geoefend met het boek van groep 5. Nu in groep 6 vinden de leerkrachten het toch beter om op het nivo van groep 5 te blijven rekenen.

Noelle Chaara beoordeelde op 2018-09-19

Hele fijne speelse manier om je kind te ondersteunen

Linda van Lier beoordeelde op 2018-09-18

Ik ben zeer positief over de boeken, zo weet je als ouder wat ze moeten leren en kunnen. En kan je oefenen met je kind.

Nadya Mezoual beoordeelde op 2018-09-17

Rekenen groep 7 heb ik vorig jaar besteld en helaas lukt het nog steeds niet met redactiesommen. De rest gaat ook matig.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Beste Nadya,
Wat vervelend voor jullie dat het nog niet goed lukt met de redactiesommen. Misschien heb je wat aan de volgende tips (met stappenplan): https://wijzeroverdebasisschool.nl/kennisbank-rekenen/rekenen-oefenen/redactiesommen/.
Hartelijke groet,
Maaike de Boer

A. Bekkers beoordeelde op 2018-09-17

Ik heb met mijn zoon gewerkt met het oefenboek rekenen groep 7. Fijn dat alle onderdelen aan bod komen en het in oplopende moeilijkheid is samengesteld. Het maken van de opgaven levert voor onze zoon op dat hij -met mijn hulp- merkt dat hij deze sommen best kan maken, dus meer zelfvertrouwen. Ik zie ook de onderdelen die extra oefening nodig hebben (naar dat materiaal moeten we dan nog zelf op zoek). Ik merk wel dat het probleem bij onze zoon vooral zit in het 'lezen en begrijpen van de opdracht', wanneer dat -met mijn hulp- duidelijk is, kan hij alles maken. Maar de volgende keer dat zo'n opdracht weer voorbij komt, hanteert hij toch weer een foute aanpak. Dat maakt dat dit boek alleen, de scores van onze zoon waarschijnlijk niet drastisch zal laten stijgen.

Jeroen Hemker beoordeelde op 2018-09-17

Mijn zoon voelde zich beter voorbereid na de vakantie wat spanning wegneemt en hij zich zekerder voelt door een goede voorbereiding.
Iets meer uitleg bij de lastige opgaven zou wellicht wel handig zijn waardoor hij nog zelfstandiger had kunnen oefenen.

Gerhard Lahpor beoordeelde op 2018-09-16

Aanlerend; ondersteunend bij de behandeling in de basisschool en remediërend zeer sterk.

Mattie De looff beoordeelde op 2018-09-10

Heb Met mijn kleindochter in het oefen boek spelling voor groep 3 gewerkt. Ze woont in Kaapstad en spreekt daar Engels. Haar woordkennis is door het oefenen met de woordjes ook vooruit gegaan.

Sara Elmi beoordeelde op 2018-09-10

met cito rekenen en spilling mijn dochter vooruitgegaan. ik ben erg blij met het resultaat

Natasia Menes beoordeelde op 2018-09-10

Ja heel goed ik was eerst BBL KBL en nu KBL TL en de meester denkt zelfs dat ik TL aan kan

Johnson thirespuspam beoordeelde op 2018-09-07

geen mining

C. Elenbaas beoordeelde op 2018-09-05

Met cito rekenen en spelling eindelijk vooruitgang ipv achteruitgang. Mijn dochter snapt het rekenen nu veel beter en vindt het zelfs leuk om de sommen te maken, omdat ze zelf ook ziet dat het helpt.

Jane Snijder beoordeelde op 2018-09-03

Elke dag maakt mijn dochter een bladzijde van verschillende sommen. Zo merk je waar ze hulp bij nodig heeft

Julvana Juliaans beoordeelde op 2018-09-03

Wij zijn vanaf groep 3 begonnen met het oefenen uit de boekjes. Nu zit Nina in groep 5. Elk jaar weer met uitstekende cijfers en boven gemiddeld cito score.

Wij zijn heel erg te spreken over de boekjes en alle uitleg over de verschillende groepen op de site.

En wij vertellen over jullie website aan iedereen die wij kennen met kinderen die nog op de basisschool zitten.

S.W. de Jong beoordeelde op 2018-09-03

Zeer uitgebreide en duidelijke informatie op de website. Oefenboeken zijn van toegevoegde waarde.

Ingolf den Ouden beoordeelde op 2018-08-31

Gemakkelijk te bestellen, boeken zijn erg goed en hebben goed geholpen bij het thuis leren. Dus zeer tevreden.

YELIZ Akbaba beoordeelde op 2018-08-30

mijn kind heet nog steeds moeilijkheden met rekenen, maar met de oefenbladen ben ik tevreden. blijkbaar kost het tijd totdat hij het echt onder de knie heeft

Philip van Holten beoordeelde op 2018-08-28

Prima boekjes en de levering gaat heel vlot. Resultaat nog moeilijk te meten. Ouders en kind niet consequent met oefenen. Heel tevreden over Maaike.

Renate Van koeveringe beoordeelde op 2018-08-27

Snelle nette service. Hele mooie oefen boeken