Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

X beoordeelde op 2017-06-30

Dochter werkt al drie jaar in deze boeken. Ze maakt iedere dag drie bladzijdes, het zit in haar dagelijks systeem nu. We signaleren snel knelpunten omdat de sommen gebundeld staan per soort. Het werkt motiverend als ze het eerst moeilijk vind en het later in het boek zelfstandig kan, voor ze aan het volgende hoofdstuk gaat beginnen. Van Cito E is ze sinds we met deze boeken werken op constante C gaan scoren en heeft veel meer zelfvertrouwen.

Ernst beoordeelde op 2017-06-29

Bedankt voor de oefenboekjes en uitleg via video. Niets is onmogelijk zo blijkt. Mijn dochter nu 11 jaar is van cito nivo V in eind groep 5 in 2 jaar tijd naar nivo III gegaan in haar eindtoets van groep 7. Dit was volgens de juf van groep 7 niet mogelijk. Het is ook hard werken, veel oefenen en herhalen maar het kan dus wel!!! En dat terwijl mijn dochter in de klas op een lager nivo rekenles en begeleiding krijgt. Ik ben super trots op mijn dochter.

Benno van Riel beoordeelde op 2017-06-28

Ik ben heel blij met de mailtjes van Maaike van "Wijzer op de Basisschool", omdat ik dan op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en in staat ben zonodig kinderen, zoals een buurmeisje, te kunnen als zij bijgespijkerd moet worden met rekenen , taal of begrijpend lezen. ik ben zelf 38 jaar werkzaam geweest als leraar P.O. en sinds twee jaar met pensioen. Ik vind het leuk een beetje op de hoogte te blijven !

Karima beoordeelde op 2017-06-27

Beste Maaike,

Dank voor al je behulpzame mailtjes! Wij hebben er veel aan.

Zou graag iets meer hulp willen bij het begrijpend lezen. Zie dat het bij mijn zoon wel beter gaat, maar als ouder zou ik zelf wat meer willen doen.

Alvast bedankt!

Karima

marijke de muinck beoordeelde op 2017-06-24

Dag Maaike,

Dank voor je mailtje. Allereerst wil ik je laten weten dat ik erg veel heb aan het extra lesmateriaal dat ik gratis kon downloaden.

Waar ik mee bezig ben is het volgende: een meisje van 12 jaar afkomstig uit Senegal woont sinds twee jaar bij haar vader en stiefmoeder in Nederland. Zij zit op de Basisschool in groep 7 maar haar niveau ligt op dat van groep 4.
In die twee jaar heeft ze het voor elkaar gekregen om accentloos Nederlands te leren spreken al schiet haar woordenschat hier en daar nog tekort. Als vrijwilligster begeleid ik haar 1x per week ruim een uur. Zij krijgt op school een apart lesprogramma maar gezien haar leeftijd zit ze in groep 7. Als deze groep naar niveau 8 gaat, gaat zij dus naar groep 5.
Wat rekenen betreft heb ik voorlopig materiaal genoeg maar begrijpend lezen en grammatica zijn voor haar nog een probleem.
Ik weet niet waarmee je me op dat gebied nog zou kunnen helpen, maar ik houd me zeer aanbevolen als je daar iets voor hebt.
In elk geval hartelijk dank voor je inzet!

Vriendelijke groet,
Marijke de Muinck

Mark van Engelen beoordeelde op 2017-06-24

Onze zoon heeft onlangs zijn CITO-toets gemaakr en het resultaat mag er zijn!
Het aangeschafte oefenboek voor Groep 4 is regelmatig doorgespit, waardoor zijn score van een 4 naar een 1 gegaan. Ik wil jullie cmplimenteren met de website en de opmaak van de oefenboeken, onze zoon heeft vaak met plezier geoefend.

E. L. S. beoordeelde op 2017-06-23

Ik vind Wijzer over de Basisschool top! Veel uitleg, veel filmpjes en vooral veel over waar ze in welk schooljaar aan moeten voldoen, of welke lesstof ze moeten beheersen. Tot twee jaar geleden was het voor mij nog erg onduidelijk. Ik had geen idee hoe ik een Cito score moest interpreteren en ook niet wat ze allemaal deden op school...

Wil de Raden beoordeelde op 2017-06-23

Dag Maaike,

Allereerst mijn complimenten voor de wijze waarop je er elke keer weer in slaagt je informatie in de mails actueel en informatief te houden. 👍

Met veel plezier lees ik je mails en de artikelen. Ik gebruik veel tips ook voor onze kleinkinderen, 2 jongens en 2 meisjes.

Zelf heb ik 40 jaar in het voortgezet onderwijs gewerkt, waarvan 30 jaar als leidinggevende, directeur en rector.

Wellicht zou het interessant kunnen zijn om te onderzoeken in hoeverre je eveneens hulp en ondersteuning kunt bieden aan leerlingen uit het vo. Ruim 25% van de leerlingen, op elk niveau heeft leer- en/of sociale problemen.

Ik wens je verder veel plezier en succes met je werkzaamheden.

Wil de Raden

Milja beoordeelde op 2017-06-23

De werkboeken zijn een uitkomst, en plezierig om in te werken. Het zijn niet alleen de werkboeken, ook het mail contact, voor vragen of extra ondersteuning. Ik kan niet anders zeggen TOP.