Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

8,8

Chanmari Koolen beoordeelde op 2019-03-19

Geen verbeterin resultaten kind.

Joanna Tawfiq beoordeelde op 2019-03-17

boeken hebben veel geholpen

S.G. van Beek beoordeelde op 2019-03-16

De vragen zijn soms te makkelijk.

Marco Weel beoordeelde op 2019-03-16

Erg fijn om hiermee thuis meer te kunnen oefenen!

Femke Martens beoordeelde op 2019-03-15

De boeken zijn heel fijn, mijn dochters werken daar graag uit en we vinden het een fijn gevoel om ze thuis extra te kunnen helpen met de stof en uitleg, met de grote schoolklassen tegenwoordig en de grote wisselingen van de leerkrachten, hopen we hiermee toch dat onze dochters de stof op school kunnen bijbenen. Dit gevoel hebben we tot nu toe wel.
Een puntje van verbetering is de snelheid en informatievoorziening op de verzending van de bestelde producten.

P.E. De Graaff beoordeelde op 2019-03-13

Onze dochter vindt het leuk om te schrijven in het spellingsboek, rekenboek zeer goed geschreven.
Voldoet aan mijn verwachting.

An Kuitert beoordeelde op 2019-03-05

Mijn leerling maakt de toetsen op school nu goed maar de Cito is andere koek. Ze snapt de sommen gauw maar echt inzicht is moeilijk aan te leren. De fouten zaten bij breuken, spiegelen, verhoudingen, ruimtelijk inzicht. Ik heb denk ik nog meer sommen die inzicht vergen nodig. Nu had mijn leerling bijna c maar het was nog een D.Ik ga mijn best doen om er weer c van te maken.

Wanita Deosarran beoordeelde op 2019-03-05

Ze is er nog mee bezig
Maar heeft er plezier in

Sheila beoordeelde op 2019-03-02

In Augustus 2018 heb ik voor mijn dochter in groep 6, rekenen deel 1 besteld. Ze heeft met veel plezier het boekje afgewerkt en is veel wijzer geworden van de stof.

Nu het eerste rapport binnen is, zien we ook erg goede resultaten. Ze is met sprongen vooruit gegaan! Deel 2 hebben we inmiddels binnen, we gaan weer aan de slag. Bedankt!

Patricia Strijk beoordeelde op 2019-02-23

Spelende wijs is mijn dochter beter met rekenen geworden. Echt super

Ummuhan Ulger beoordeelde op 2019-02-22

Heel tevreden. Mijn kind heeft door het oefenen met de boeken de basis van het stof rekenen helemaal onder de knie. Ze kan nu al de oefeningen eind groep zonder problemen maken. Ze heeft ook een heel mooi rapport.

Rob Vrusch beoordeelde op 2019-02-22

Duidelijk leerzaam en leuk om samen te doen

Sofia beoordeelde op 2019-02-22

Goed gestrtureerd, en mijn dochter vindt het juist leuk om in haar boekje te werken. Ik zie goed progress.

Lyia Slijngard beoordeelde op 2019-02-22

Mijn dochter en neefjes zijn erg vooruit gegaan met reken. Mijn dochter is met een vaardigheidscore van 18 punten vooruit gegaan.

J TOMIC beoordeelde op 2019-02-13

Heel tevreden!

Riet beoordeelde op 2019-02-11

ik werk ermee met kinderen in groep 4 die de rekenstof van groep 3 niet beheersen; stof is nu wat makkelijker en kinderen vinden rekenen weer leuk! Dat moeten we hebben!!!

Marjan van Ewijk beoordeelde op 2019-02-09

Het is een zeer informatieve en leerzame website die aan de hand van tekst en filmpjes een goed beeld geeft over de leerstof en regels van de basisschool. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Lesboeken zien er leuk uit en sluiten goed aan bij het niveau. Levering is snel en betaling is makkelijk. Zeer tevreden over deze website!

Ingrid Hes beoordeelde op 2019-02-04

Te weinig onderbouwing.

Tamara Kersbergen beoordeelde op 2019-02-04

Het boek van groep 4 heeft zeker geholpen, heb ook de boeken voor groep 5 inmiddels voor rekenen en spelling. Top boeken.

Julia beoordeelde op 2019-02-04

Nooit ontvangen, geen enkele communicatie over geen levering en na een boos mailtje geld retour maar geen enkel excus.

Reactie van Wijzeroverdebasisschool.nl:
Beste Julia,
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Onze excuses daarvoor! Het boek is bij de post zoekgeraakt. We hebben contact met je gehad over of het alsnog was aangekomen en aangeboden om het opnieuw te verzenden. We hebben daarna niet meer van je gehoord dus we waren in de veronderstelling dat het alsnog was bezorgd door PostNL. Vervelend voor je dat het zo gelopen is.
Hartelijke groet, Maaike de Boer