Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

8,8

Freddie Vertommen beoordeelde op 2018-07-16

Zoals beoordeeld "uitstekend" omdat na het gebruik van lesboek groep 7 het rekenen van mijn pleegkind beduidend vooruit is gegaan.
Vooral in breuken en percentages "valt het kwartje" zoals hij zelf zegt. Daarom ook lesboek rekenen groep 8 besteld.

K. beoordeelde op 2018-07-16

Onze dochter is door het oefenen met de rekenboeken van een C naar een A gegaan bij de CITO rekentoetsen. het oefenen met de boeken heeft veel meer zelfvertrouwen gegeven in rekenen.

Arlet Sipaan beoordeelde op 2018-07-16

Zeker een positieve bijdrage aan de rekenresultaat van mijn zoon. Zou het iedereen aanbevelen. Goed voor het zelfvertrouwen.

pieterjan visser beoordeelde op 2018-07-16

mijn zoon komt goed mee in groep 6 en heeft weinig steun nodig maar hij scoorde altijd slecht op de cito , ook al in groep 5

de oefenboeken rekenen groep 6 die ik gebruikte zitten goed in elkaar , ik heb ook de boeken voor groep 7 besteld .
Ik heb beide oefenboeken gebruikt om hem nog wat vlotter te laten rekenen en heb daarna vooral gezocht naar redaktie sommen en oefen cito opgaven.

Omdat het voor mij ging om verbetering van de cito score zou ik meer van dat soort opgaven willen zien.
Als een kind moeite heeft met de stof zijn de rekenboeken prima uitgebalanceerd . Gaat het erom de cito beter aan te kunnen vind ik deze boeken niet genoeg . Door met deze rekenboeken op voor te werken en meer redactie sommen ging de cito score eind groep 6 van band 4 naar band 2 .
Ik heb veel gehad ook aan het oefenmateriaal van de sommenfabriek met oefeneningen per onderwerp

pieterjan visser

Mijn volgende uifdaging is het begrijpend lezen te verbeteren.

Rishaina Rosa beoordeelde op 2018-07-16

Fijne oefenboek rekenen, dochter pak het dagelijks om sommen te maken en heeft er plezier in.

Clair Francis beoordeelde op 2018-07-16

Ik ben heel tevreden, de boeken werden zeer snel geleverd, zijn erg goed werkbaar en sluiten goed aan. Mijn dochter vond het fijn dat ze nu kon oefenen met opdrachten die ze ook echt herkend van school. En haar resultaten zijn ook echt merkbaar verbeterd. Ik kan het dus iedereen aanraden!

Chantal Mertens beoordeelde op 2018-07-16

Bedankt voor je oefeningen. Ze zijn erg nuttig voor mijn kleinkinderen.

Simone Levant beoordeelde op 2018-07-14

Ik ben echt heel tevreden, snelle levering maar ook een goed boek. Mijn zoon is in een half jaar tijd echt vooruit gegaan met rekenen, van een 6 naar een 8 en hij vindt het nu zelfs ook leuk☺️.

M baj beoordeelde op 2018-07-12

Goed

Ahmad Tuma beoordeelde op 2018-07-11

Rekenen boek heeft mijn dochter geholpen om iets hoger te scoren in de cito toets. veel dank.

oma Waasdorp beoordeelde op 2018-07-10

ik ben een oma en heb op de naam van mijn kleinkind de boekjes aangeschaft en we zijn er erg blij mee ze erg vooruit gegaan en de ouders stonden versteld van de vooruitgang zouden meer opa`s en oma`s moeten doen geweldig om je kleinkind zo te helpen ze nemen heel veel van je aan met behulp van deze boeken geweldig liefs oma Waasdorp

Dorit Kopping beoordeelde op 2018-07-10

Heeft ons zeer goed geholpen. Als oefenmaterial, dat al zinvol samen is gesteld, maar ook als informatie voor ons ouders. Bedankt ervoor.

Nicole Dekeling beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering mooi uitgevoerd maar bovenal heeft het mijn dochter super goed geholpen . Een stijging gemaakt die de verwachting van de school heeft overtroffen.

Manon Bottema beoordeelde op 2018-07-09

Boek snel in huis. Meteen aan de slag gegaan. Fijn dat er zoveel oefeningen geclusterd in staan. Geen poespas alleen de sommen.

Laura Lans beoordeelde op 2018-07-09

Goed oefen materiaal!

Shila beoordeelde op 2018-07-09

Heel tevreden, mijn zoon heeft spelling en rekenen scoor 1 .

Jacobine Van den Hoek beoordeelde op 2018-07-09

Herhaling is super belangrijk, bleek. Iedere dag zaten mijn zoon en ik een kwartiertje achter de boeken.

Mandy van Hattum beoordeelde op 2018-07-08

Heel tevreden prijs kwaliteit is uitstekend, diversiteit aan aanbod van sommen en een snelle levering!

s borst beoordeelde op 2018-07-08

Onze zoon is behoorlijk vooruit gegaan dit schooljaar. Bedankt hiervoor.

Jan en Anne Aardenburg beoordeelde op 2018-07-08

Prima levering en nu aan de slag met mijn dochter