Leemskuilen 12b
5563CK Westerhoven

8,8

Bol.com 52 8,5

Marcel Ningen beoordeelde op 2019-04-23

Snel en zonder problemen geregeld +++

Henriëtte De Valk beoordeelde op 2019-04-01

Goed ontvangen, Wel in een erg grote doos verpakt. Tevreden over het koppelstuk.

F.M. Abbringh beoordeelde op 2019-03-31

duidelijke informatie, snelle levering, waar je op rekent en hoopt aar niet altijd krijgt, hier wel !

Jim Heersink beoordeelde op 2019-02-27

Prima geleverd en prima materiaal

Manus Verbruggen beoordeelde op 2019-02-17

De eerste keer had ik het zelf verkeerd gedaan. Was geen probleem werd meteen opgelost. Goede service. Bedankt.

Wilfried Mertens beoordeelde op 2019-02-05

Prijs kwaliteit zeer goed

Peter Bloem beoordeelde op 2019-02-05

goed product, snelle levering.

Misja bos beoordeelde op 2019-02-04

Snel bezorgd en de rekjes zien er goed en degelijk uit. De rekjes werden geleverd met rvs schroefdopjes om de schroeven te verbergen. Goede kwaliteit en geen plastic troep. Door dat soort details word ik gelukkig.

Mirjam Kranendonk beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering. Ook omruilen was geen enkel probleem. Mooi product. Van het proces bestellen tot afleveren wordt je goed op de hoogte gehouden.

Gerry de Bruin beoordeelde op 2018-11-12

Het product is snel geleverd. Goede en heldere communicatie.

Janice Willemse beoordeelde op 2018-11-11

Zeepdispenser met 3 reservoirs besteld. Netjes verpakt en op tijd geleverd. Helaas door een fabricage fout was er eentje lek. Geen probleem. Keuze uit terugsturen of nieuwe reservoir krijgen. Binnen 2 dagen een nieuwe reservoir ontvangen. Super service. Dank je wel.

koen van der Heiden beoordeelde op 2018-11-08

Prima levering en in goede verpakking zodat de inhoud beschermd is

R J van Kampen beoordeelde op 2018-10-23

Heel goede service

Saskia Vos-Hooijerink beoordeelde op 2018-10-22

Snelle levering, alles heel zorgvuldig verpakt. Tevens goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Ik ben tevreden.

Erik stinissen beoordeelde op 2018-10-22

Mooi product voordelig en Snelle en goede levering

Peter Bloem beoordeelde op 2018-10-15

Zeer snelle levering, degelijk ingepakt.

I.A. van Langevelde beoordeelde op 2018-10-14

Het bestelde hoekplanchet ziet er stijlvol uit, is van prima kwaliteit voor een goede prijs. De montage ging wat onhandig, omdat het randje onder spanning vastgezet moet worden, maar zoiets hoeft maar één keer.

jean-pierre Van Lint beoordeelde op 2018-09-27

Uitstekend prijs kwaliteit en zeer correcte levering

S. Hekelaar beoordeelde op 2018-09-15

Ik was een beetje sceptisch maar toch de bestelling gedaan.
Het was top, bestelling verliep goed en kwam precies de volgende dag aan met het juiste product, netjes ingepakt en precies zoals beschreven.
Compliment!! Groet Son

Henk Haarman beoordeelde op 2018-09-13