Oude Asserstraat 36

marina kleine beoordeelde op 2018-12-01

Alles dik in orde

Myriam lijzenga beoordeelde op 2018-11-27

Reactie van Windekind:
Dank Myriam voor deze prachtige beoordeling. Ik hoop dat de verjaardagscadeautjes in de smaak zijn gevallen bij jullie dochter! Groetjes Floortje

Hardeman installatietechniek Hardeman beoordeelde op 2018-11-26

Reactie van Windekind:
Best Hardeman, Dank voor jullie beoordeling. Mochten er nog verbeterpunten zijn dan hoor ik het graag. Mvg Floortje

Grietje Captein-Ludema beoordeelde op 2018-11-17

Vlotte levering!

Reactie van Windekind:
Wat een super fijne beoordeling Grietje! Dank!!

wiebren miedema beoordeelde op 2018-10-23

mijn bestelling weer super goed verpakt, en ook deze keer weer een bedankt briefje van Roos erbij.

Reactie van Windekind:
Bedankt Corrie & Wiebren!! Veel plezier met de prachtige Ostheimer spulletjes, Groetjes Floortje

Lorien beoordeelde op 2018-06-18

Het pakket is heel snel geleverd! Het artikel was mooi ingepakt in cadeaupapier en er zat een leuk en persoonlijk kaartje bij :)

Reactie van Windekind:
Wauw Lorien! Heel erg bedankt voor je beoordeling. Hopelijk hebben jullie een onwijs gezellige feestdag gehad van jullie zoon. Mvg Floortje

Ria beoordeelde op 2018-06-17

Vlotte en goed verpakte levering. Yes ik heb oa de Ostheimer oehoe. Zo blij mee.

Reactie van Windekind:
JoeHoe!! Ria! Wat fijn dat je er zo blij mee bent. Ontzettend bedankt voor je bestelling en beoordeling. Veel plezier met de Ostheimer artikelen. Mvg Floortje

Corrie miedema beoordeelde op 2018-06-04

Ostheimer besteld, vlot binnen, lief kaartje erbij van Roos.
heel goed verpakt, zeer tevreden.

Reactie van Windekind:
Veel plezier met je prachtige spulletjes van Ostheimer Corrie. En bedankt voor je bestelling. Mvg Floortje

mieke pelckmans beoordeelde op 2018-03-13

Reactie van Windekind:
Hey Mieke, Bedankt voor je beoordeling! Lief! Ik zie dat je niet helemaal tevreden bent over de verzendtijd? Misschien dat je het mij wilt uitleggen? (mag in privemail) Dan kan ik hier mijn aandacht op vestigen voor eventueel andere klanten uit Belgie! Jij was namelijk mijn eerste, dus er waren wat aanpassingen nodig vanuit mijn webshop en sendcloud. Ik kijk uit naar je reactie, Mvg Floortje

Wijbe Wierda beoordeelde op 2018-02-24

Een perfecte uitvoering van de bestelling en zeer goede after sales service.

Reactie van Windekind:
Bedankt Wijbe voor je beoordeling! Nogmaals veel plezier gewenst met je Brikkon pakket!

Marieke de Bruin beoordeelde op 2017-10-11

Super mooie winkel met prachtig speelgoed van goede kwaliteit. Daarnaast is er veel keus. Absoluut een aanrader!! Groeten Marieke de Bruin

Reactie van Windekind:
Dank je wel Marieke voor je prachtige beoordeling!

Binne beoordeelde op 2017-10-10