Emdenweg 3
0508200804

Eric THOME beoordeelde op 2019-03-21

Zeer snel geleverd

Anne La Berge beoordeelde op 2019-03-19

Ik wilde een anemometer en heb door emails en advies van Windmeterstore personeel een die geschikt is voor mijn project gevonden.

Ronald Françoijs beoordeelde op 2019-03-16

Dag 1 besteld, dag 2 geleverd. Door de goede verpakking zonder schade ontvangen. En een direct, en goed, werkende windmeter in huis.

Ab Bom beoordeelde op 2019-03-14

Snelle en eenvoudige bestelprocedure en levering.

Björn Streuper beoordeelde op 2019-03-14

Kort geleden een meter van Testo bestelt en zeer tevreden over de communicatie over de levering. En uiteraard ook over de meter, de volgende bestelling zal dan ook nog gaan volgen!

Nenna Van Voorst beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering! Prima! Jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij geleverd wordt.

Leo Gerritse beoordeelde op 2019-03-09

Bestelling volgens afspraak geleverd (binnen 1 dag).
Bij onderzoek via internet blijkt windmeterstore.nl ook nig eens aantrekkelijk geprijsd.

Hans beoordeelde op 2019-03-03

Betrokken medewerkers; uitvoering uitstekend.

gerrit Korstanje beoordeelde op 2019-02-28

Ik had het product inderdaad de andere dag al in huis. Netjes verpakt en alles zeevast gestuwd.De gebruiksaanwijzing heb ik van de side gedownload omdat in het bijgeleverde boekje bijna iedere taal stond behalve het nederlands. Het was de bedoeling het windstation op het dak te plaatsen maar gezien mijn leeftijd vond mijn familie het niet verstandig dat ik nog het dak op ging vandaar dat het nu geplaatst
is op 4 meter hoogte op de garage.Het is nog een beetje zoeken naar de afstellingen maar dat komt best voor de bakker.
Vr Gr: Gerrit

Arnold Habing beoordeelde op 2019-02-25

Het voldoet aan mijn verwachting.Een snelle correcte levering.

Ronald van Hattem beoordeelde op 2019-02-18

Overzichtelijke website, besteld en volgende dag keurig afgeleverd op het afhaalpunt.

Eric Devos beoordeelde op 2019-02-18

Snel antwoord op mijn mail.
Correcte levering.

Niels Boerema beoordeelde op 2019-02-15

Goede spullen, helder overzicht, snelle levering.

Bart Jorissen beoordeelde op 2019-02-08

Heel tevreden, zowel van de service, de snelheid als van de windmeter zelf!

Marc De Groof beoordeelde op 2019-01-20

PCE-FWS 20 WEERSTATION gekocht, snelle levering, goed produkt.

Rob Royen beoordeelde op 2019-01-14

fijne prijs en snelle levering.

Jannes Wiersema beoordeelde op 2019-01-10

wat er van wordt verwacht alleen jammerdat er geen Ned gebruiksaanwijzing bij zit

Margriet van Kampenhout beoordeelde op 2018-12-16

Het weerstation is snel geleverd en de paar vragen die wij bij het instellen nog hadden zijn snel en attent beantwoord.

Peter Van Deursen beoordeelde op 2018-12-03

Doen wat ze beloven,

E. Louwerse beoordeelde op 2018-11-29

Artikel bleek niet op voorraad te zijn. Gelijk een berichtje van de winkel ontvangen met verwachte levertijd. De bestelling werd een paar dagen later netjes bezorgd.
Prima service en fijn dat ze zelf contact opnemen over de levertijd.
Fijne ervaring met dit bedrijf. Ik zou er zo mijn volgende bestelling weer plaatsen.