Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200804

Marc De Groof beoordeelde op 2019-01-20

PCE-FWS 20 WEERSTATION gekocht, snelle levering, goed produkt.

Rob Royen beoordeelde op 2019-01-14

fijne prijs en snelle levering.

Jannes Wiersema beoordeelde op 2019-01-10

wat er van wordt verwacht alleen jammerdat er geen Ned gebruiksaanwijzing bij zit

Margriet van Kampenhout beoordeelde op 2018-12-16

Het weerstation is snel geleverd en de paar vragen die wij bij het instellen nog hadden zijn snel en attent beantwoord.

Peter Van Deursen beoordeelde op 2018-12-03

Doen wat ze beloven,

E. Louwerse beoordeelde op 2018-11-29

Artikel bleek niet op voorraad te zijn. Gelijk een berichtje van de winkel ontvangen met verwachte levertijd. De bestelling werd een paar dagen later netjes bezorgd.
Prima service en fijn dat ze zelf contact opnemen over de levertijd.
Fijne ervaring met dit bedrijf. Ik zou er zo mijn volgende bestelling weer plaatsen.

E Groenbroek beoordeelde op 2018-11-21

Uitstekend

Paul Gerlings beoordeelde op 2018-10-28

alles prima in orde

Ghislain Valkenborgh beoordeelde op 2018-09-16

Totaal geen probleem prima zo

S Benard beoordeelde op 2018-09-06

Goede en snelle levering. Prettige site om goede keuze te maken

Willem van Geest beoordeelde op 2018-07-30

Duidelijke site, makkelijk bestellen.
Levering had iets vertraging, maar werd keurig opgelost door Windmeterstore dmv een presentje al goedmaker.

Pascal Osting beoordeelde op 2018-07-26

Snelle service. De volgende dag al bezorgd. Helemaal super

Ruud Ploum beoordeelde op 2018-07-20

Meedenkende en probleemoplossend ingestelde handelende mensen die snel en adequaat handelen . Fijn om mee samen te werken.

Jan 't Hart beoordeelde op 2018-06-18

Geleverd zoals verwacht.

Wout Heijne beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering, goede kwaliteit

Marc Wassink beoordeelde op 2018-06-16

Correcte levering en de meter voldoet aan mijn eisen, perfect voor die prijs

G Clobus beoordeelde op 2018-06-15

leveringsproblemen door de fabrikant zijn communicatief goed opgevangen en de begeleid. Levering uiteindelijk prima verlopen.

S Sluis beoordeelde op 2018-06-01

Snel geregeld, goed verpakt

Nasser Fawzi beoordeelde op 2018-05-21

Helaas ben ik niet tevreden over dit product. Dit omdat het instellen erg lastig is omdat het contact los ligt en al reageert als ik enkel het snoer aan raak. Verder kwam er al snel een zwarte vlek in beeld (oververhitting) terwijl het buiten maar 20 graden was. Dit zou dus niet moeten. Verder is het ontwerp wel leuk, alleen kan ik het helaas niet aanraden.

Reactie van Windmeterstore.nl:
Geachte heer Fawzi, u bedoeld de buitensensor? Hier zit speciaal een extra plakstrip voor bij om deze ergens op te kunnen plakken. Een zwarte vlek in beeld is wel vreemd, dit zou niet mogen gebeuren. Het basisstation stond wel binnen neem ik aan? Ik zie dat u nog geen contact hierover heeft opgenomen. Ik zal u dit bericht ook even naar uw mail sturen. Wilt u dan misschien een foto sturen van de zwarte vlek in beeld?

Albert de Haan beoordeelde op 2018-05-19

Snelle levering, goede prijs