Emdenweg 3

Geleverd zoals verwacht.

Wout Heijne beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering, goede kwaliteit

Marc Wassink beoordeelde op 2018-06-16

Correcte levering en de meter voldoet aan mijn eisen, perfect voor die prijs

G Clobus beoordeelde op 2018-06-15

leveringsproblemen door de fabrikant zijn communicatief goed opgevangen en de begeleid. Levering uiteindelijk prima verlopen.

S Sluis beoordeelde op 2018-06-01

Snel geregeld, goed verpakt

Nasser Fawzi beoordeelde op 2018-05-21

Helaas ben ik niet tevreden over dit product. Dit omdat het instellen erg lastig is omdat het contact los ligt en al reageert als ik enkel het snoer aan raak. Verder kwam er al snel een zwarte vlek in beeld (oververhitting) terwijl het buiten maar 20 graden was. Dit zou dus niet moeten. Verder is het ontwerp wel leuk, alleen kan ik het helaas niet aanraden.

Reactie van Windmeterstore.nl:
Geachte heer Fawzi, u bedoeld de buitensensor? Hier zit speciaal een extra plakstrip voor bij om deze ergens op te kunnen plakken. Een zwarte vlek in beeld is wel vreemd, dit zou niet mogen gebeuren. Het basisstation stond wel binnen neem ik aan? Ik zie dat u nog geen contact hierover heeft opgenomen. Ik zal u dit bericht ook even naar uw mail sturen. Wilt u dan misschien een foto sturen van de zwarte vlek in beeld?

Albert de Haan beoordeelde op 2018-05-19

Snelle levering, goede prijs

Guy beoordeelde op 2018-05-08

De aankoop verliep gemakkelijk en correct. Meer moet dat niet zijn.

Michael van der Reijden beoordeelde op 2018-05-07

Snelle levering, helemaal prima!

Bernard beoordeelde op 2018-05-04

Zeer tevreden over de snelle aflevering van een prima product.

Jeroen Rijnenberg beoordeelde op 2018-04-14

Uitstekend product

Robert beoordeelde op 2018-04-06

Heel snelle levering , woensdag 15 hr vanuit België besteld . Volgende dag om 14.00 hr in bezit . Geweldig ! Maar de inhoud klopte niet 100 % met wat betaald was . Een statief was vergten . Na contact met de klantendienst kreeg ik in de namiddag bericht dat de tweede levering onderweg is . Dus al bij al , wel OK .

Reactie van Windmeterstore.nl:
Beste Robert, bedankt voor uw beoordeling en nogmaals ons excuus voor de onvolledige zending

Patrick Vugts beoordeelde op 2018-03-25

Gewoon goed.

Henk vd sluis beoordeelde op 2018-03-15

Een goed product.

BRH Koot beoordeelde op 2018-03-15

Voldoet aan de verwachtingen en snelle levering

Daniel Vanhooren beoordeelde op 2018-03-05

Vrijdag namiddag iets voor 16 uur besteld , zaterdag namiddag reeds bezorgd .En dan nog naar Belgie

Henrie Schuurmans beoordeelde op 2018-02-24

top levering

Sailor beoordeelde op 2018-02-22

Snelle levering zoals beloofd!

John Temmink beoordeelde op 2018-02-18

precies geleverd wat besteld is en snel.

N deVries-Vink beoordeelde op 2018-02-15

alleen geen Hollandse beschrijving zat erbij,voor dit bedrag van 129,- vinden wij niet prettig daar onze buitenlandse talen niet zo best zijn.hierover heb ik 15-2-2018 contact over gehad.service en begeleiding van vervoer van pakket was uitstekend, en snel geleverd. gr, nel de vries

Reactie van Windmeterstore.nl:
Zoals beschreven hier 15-02-2018 contact over gehad. De Nederlandse handleiding was wel via de website te downloaden, maar dit was niet duidelijk. Dit hebben we inmiddels duidelijker op de productpagina gezet + we plakken tegenwoordig stickers op de doos met de vermelding dat de Nederlandse handleiding te downloaden is + QR code. Ook hebben we contact opgenomen met de fabrikant om te kijken of het mogelijk is de Nederlandse handleiding standaard toe te voegen.