Emdenweg 3

Alex van Dusseldorp beoordeelde op 2019-05-19

Keurig geleverd.

Huub Niessen beoordeelde op 2019-05-10

alles werkt naar behoren
in elkaar zetten mis ik een verankering van de twee buizen
tevens de twee ringen voor bevestiging moet je eerst wat anders zelf maken

Henk van Ravesteyn beoordeelde op 2019-05-05

Overzichtelijke website, gezochte artikel makkelijk gevonden. Bestelling snel en keurig in aagegeven tijdval ontvangen.

Thomas Demeulenaere beoordeelde op 2019-05-02

Snel & Correct

Michel van Oldeniel beoordeelde op 2019-04-28

Mooi op tijd en mooi ingepakt

Douwe Adema beoordeelde op 2019-04-27

super snel geleverd

Elisabeth Sikkema beoordeelde op 2019-04-26

we zijn keurig op de hoogte gehouden van de levering

T. Rozema beoordeelde op 2019-04-14

S V beoordeelde op 2019-04-14

Fijne firma gaat goed om met kritiek en doet er iets mee
EEN AANRADER

Reactie van Windmeterstore.nl:
Geachte mevrouw de vos, Bedankt voor uw beoordeling, maar jammer om te horen dat u zo ontevreden bent. Ik snap echter niet geheel dat u zo ontevreden bent. U heeft ons gemaild en wij hebben een dag later gereageerd en hebben o.a gevraagd of het percentage inderdaad al dagen hetzelfde aangeeft of dat het nog wel iets wijzigt. Vervolgens hebben we geen reactie meer van u gekregen. We willen u graag helpen, maar als wij geen reactie krijgen wordt het lastig. Zou u nog op de mail van 11 april willen reageren dan lossen we het op.

dick Kemman beoordeelde op 2019-04-11

Vlug, goed en voordelig!

Tadek Miller beoordeelde op 2019-04-08

Supersnel en goed geregeld

Eric THOME beoordeelde op 2019-03-21

Zeer snel geleverd

Anne La Berge beoordeelde op 2019-03-19

Ik wilde een anemometer en heb door emails en advies van Windmeterstore personeel een die geschikt is voor mijn project gevonden.

Ronald Françoijs beoordeelde op 2019-03-16

Dag 1 besteld, dag 2 geleverd. Door de goede verpakking zonder schade ontvangen. En een direct, en goed, werkende windmeter in huis.

Ab Bom beoordeelde op 2019-03-14

Snelle en eenvoudige bestelprocedure en levering.

Björn Streuper beoordeelde op 2019-03-14

Kort geleden een meter van Testo bestelt en zeer tevreden over de communicatie over de levering. En uiteraard ook over de meter, de volgende bestelling zal dan ook nog gaan volgen!

Nenna Van Voorst beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering! Prima! Jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij geleverd wordt.

Leo Gerritse beoordeelde op 2019-03-09

Bestelling volgens afspraak geleverd (binnen 1 dag).
Bij onderzoek via internet blijkt windmeterstore.nl ook nig eens aantrekkelijk geprijsd.

Hans beoordeelde op 2019-03-03

Betrokken medewerkers; uitvoering uitstekend.

gerrit Korstanje beoordeelde op 2019-02-28

Ik had het product inderdaad de andere dag al in huis. Netjes verpakt en alles zeevast gestuwd.De gebruiksaanwijzing heb ik van de side gedownload omdat in het bijgeleverde boekje bijna iedere taal stond behalve het nederlands. Het was de bedoeling het windstation op het dak te plaatsen maar gezien mijn leeftijd vond mijn familie het niet verstandig dat ik nog het dak op ging vandaar dat het nu geplaatst
is op 4 meter hoogte op de garage.Het is nog een beetje zoeken naar de afstellingen maar dat komt best voor de bakker.
Vr Gr: Gerrit