Emdenweg 3
0508200804

Jeroen Rijnenberg beoordeelde op 2018-04-14

Uitstekend product

Robert beoordeelde op 2018-04-06

Heel snelle levering , woensdag 15 hr vanuit België besteld . Volgende dag om 14.00 hr in bezit . Geweldig ! Maar de inhoud klopte niet 100 % met wat betaald was . Een statief was vergten . Na contact met de klantendienst kreeg ik in de namiddag bericht dat de tweede levering onderweg is . Dus al bij al , wel OK .

Reactie van Windmeterstore.nl:
Beste Robert, bedankt voor uw beoordeling en nogmaals ons excuus voor de onvolledige zending

Patrick Vugts beoordeelde op 2018-03-25

Gewoon goed.

Henk vd sluis beoordeelde op 2018-03-15

Een goed product.

BRH Koot beoordeelde op 2018-03-15

Voldoet aan de verwachtingen en snelle levering

Daniel Vanhooren beoordeelde op 2018-03-05

Vrijdag namiddag iets voor 16 uur besteld , zaterdag namiddag reeds bezorgd .En dan nog naar Belgie

Henrie Schuurmans beoordeelde op 2018-02-24

top levering

Sailor beoordeelde op 2018-02-22

Snelle levering zoals beloofd!

John Temmink beoordeelde op 2018-02-18

precies geleverd wat besteld is en snel.

N deVries-Vink beoordeelde op 2018-02-15

alleen geen Hollandse beschrijving zat erbij,voor dit bedrag van 129,- vinden wij niet prettig daar onze buitenlandse talen niet zo best zijn.hierover heb ik 15-2-2018 contact over gehad.service en begeleiding van vervoer van pakket was uitstekend, en snel geleverd. gr, nel de vries

Reactie van Windmeterstore.nl:
Zoals beschreven hier 15-02-2018 contact over gehad. De Nederlandse handleiding was wel via de website te downloaden, maar dit was niet duidelijk. Dit hebben we inmiddels duidelijker op de productpagina gezet + we plakken tegenwoordig stickers op de doos met de vermelding dat de Nederlandse handleiding te downloaden is + QR code. Ook hebben we contact opgenomen met de fabrikant om te kijken of het mogelijk is de Nederlandse handleiding standaard toe te voegen.

martin de kleijn beoordeelde op 2018-02-06

van de windmeter een onderdeel stuk, kon het makkelijk bij bestellen.

Bart beoordeelde op 2018-02-03

Vlotte levering, zelfs 1 dag eerder dan ik had gevraagd ...

Raymond Klaassen beoordeelde op 2018-01-26

Het bestelde product, de windmeter gm8901 was keurig op tijd binnen. 2 dagen voor de storm besteld en 1 dag voor de storm geleverd in keurige solide verpakking. Helaas is windmeter zelf slecht. De meter kwam niet eens tot de helft van de opgetreden wind.

Ron Huissteden beoordeelde op 2018-01-20

Op 2 gaatjes na.die moest ik opboren het boutje ging er niet doorheen. Verder in de display krijgt men te zien dat de batterijen buiten bijna leeg zijn.dit zijn oplaadbare batterijen.na controle in een spanningsmeter blijkt dit onjuist te zijn. Dat heb men vaker met oplaadbare batterijen. Verder ben ik tevreden.

Christian N. beoordeelde op 2018-01-18

Snelle levering, duidelijke berichtgeving en een nette prijs.

Dirk Korpershoek beoordeelde op 2018-01-14

Snelle en correcte service

Ive Depoorter beoordeelde op 2018-01-08

Toestel werk perfect,
Niet moeilijk om samen te stellen
Zeer snelle levering van het gevraagde toestel, ook de opvolging van de levering verliep vlekkeloos.
Negatief punt: geen Nederlandstalige handleiding aanwezig.

Reactie van Windmeterstore.nl:
Geachte mevrouw Depoorter, bedankt voor uw beoordeling. Vreemd dat er geen nederlandse handleiding was meegeleverd, deze zou er wel bij moeten zitten. U kunt op de productpagina op onze website onder het tabblad downloads de handleiding in het Nederlands vinden. Of deze link volgen https://windmeterstore.nl/wp-content/uploads/2017/03/handleiding-PCE-FWS-20-Weerstation-%E2%80%93-Professioneel-weerstation-incl-zonnepaneel-manual.pdf

C.A. Rekker beoordeelde op 2017-12-24

Snelle levering!

Hans van den Berg beoordeelde op 2017-12-24

Conform afspraak op de gevraagde dag geleverd. Verpakking was goed, en apparaat werkte, na installatie, meteen

Willem Winkler beoordeelde op 2017-12-21

- Peakmeter MS6252A voldoet prima, bij het afregelen van de luchtafvoer bij een mechanisch woonhuis ventilatie systeem.

- Website is zeer informatief.