Karveel 19
1625 EP Hoorn
06 - 836 905 38

8,7

Saskia beoordeelde op 2019-05-21

Zeer nette afhandeling en snelle bezorging van bestelling.

Cor van Waveren beoordeelde op 2019-05-17

Ik had al eens eerder besteld, maar was die gegevens kwijt en kon het product niet zo snel vinden. Een mailtje werd snel en helder beantwoord en 2 dagen na de bestelling had ik precies het juiste product in huis. Top!

Petra Verhey beoordeelde op 2019-04-30

Korte levertijd. Prima produkt.

Aegon van Wijngaarden beoordeelde op 2019-04-25

Zeer snelle levering.

Trudie Zijderveld beoordeelde op 2019-04-22

Goede site om te bestellen en snel in huis

Erna Wamelink beoordeelde op 2019-04-16

Snelle verzending, prima prijs en kwaliteit.

Nel Davids beoordeelde op 2019-04-11

Het kwam heel snel en goede informatie

Mariëlle Kraakman beoordeelde op 2019-03-31

Perfect

ET beoordeelde op 2019-03-27

Heel tevreden, snelle levering.

Ingrid Van den Kieboom beoordeelde op 2019-03-17

Heel tevreden en snel in huis 👍

Onno Wassenaar beoordeelde op 2019-03-12

Uitstekende producten en levering. Bestellen ging heel makkelijk en de volgende dag had ik mijn bestelling binnen. Goede prijs/kwaliteit verhouding ook. Helemaal blij mee!

Anita beoordeelde op 2018-07-11

Binnen 2 dagen mijn gewenste artikel ontvangen, zeer tevreden!

DJ Dekkinga beoordeelde op 2018-05-25

prima service, verkeerde ondergoed hemdjes gekregen , maar na een snelle afhandeling toch nog de goeie op tijd thuis, snelle levering .

Sandra beoordeelde op 2018-05-13

Ruime keuze, scherpe prijzen

Mirte van Eerd beoordeelde op 2018-05-11

Ik weet niet waar het precies mis gaat maar ik wacht nog steeds op mijn levering???

J Van de Kraats beoordeelde op 2018-05-05

Ik heb nog steeds niets ontvangen! Een week geleden hemdjes besteld een bevestigingsmail gehad en daarna niets meer geboord of gezien. Ronduit slecht.

Aafje beoordeelde op 2018-01-11

Bestelling gedaan, geen track & trace ontvangen. Geen reactie op herinneringsmail, geen reactie op telefoon. Kortom totaal onbereikbaar. Komt dus niet betrouwbaar over. Ga vandaag, 11-1-2018, de order annuleren cf Wet kopen op afstand, als dat lukt. Indien geen snelle afdoende reactie volgt er een aangifte ivm oplichting.
GEEN aanrader deze webwinkel.

Monique Z beoordeelde op 2017-11-03

Door fout van leverancier kwam mijn bestelling later dan gehoopt. Contact met klantenservice was wat moeizaam, heb geen track&trace ontvangen. Uiteindelijk werd mijn bestelling keurig verpakt afgeleverd. Al met al een tevreden klant.

Annemie Henderieckx beoordeelde op 2017-05-26

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

P Steketee beoordeelde op 2017-05-26

Hele snelle levering. Top!!!