Prins Bernhardstraat 46
7064GH Silvolde

9,0

2015

van Wezel beoordeelde op 2015-06-29

Bestellen ging vlekkeloos en heb de portemonnee snel ontvangen.
Een paar weken geleden was er iets kapot gegaan aan de portemonnee, deze was inmiddels ruim een jaar oud dus ik verwachte geen garantie meer. Toch maar gemaild en er zou zo snel mogelijk wat aan gedaan worden. En inderdaad, een paar dagen later kon ik de portemonnee kosteloos opsturen en hij zou gerepareerd worden. Na ruim een week bleek hij toch niet gerepareerd te kunnen worden en heb ik een nieuwe ontvangen.
Hierna werd ik nog gebeld of alles naar wens opgelost was, wat een service! Helemaal top!

MICHEL beoordeelde op 2014-12-20

Votre site internet existe t il traduit en français ?
merci

Roy Grievink beoordeelde op 2014-06-11

Snelle en goede afhandeling. Niets op aan te merken.

2014