De Keeg 7
9076CJ St. Annaparochie

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,0

C.J. Botden beoordeelde op 2018-04-19

Koerier is niet volgens opgave tijdschema verschenen.Produkten, zover als nu te beoordelen, zijn volgens bestelling geleverd.

Maarten Fissers beoordeelde op 2018-04-16

Snelle service

Richard beoordeelde op 2018-04-15

Gewoon goed en snel geleverd!
Absoluut helemaal niks mis mee...

Merel Schep beoordeelde op 2018-04-13

Snelle levering, verder geen opmerking op één na. De doos waar het dekentje in zat was licht beschadigd. Dit kwam denk ik omdat er geen omdoos omheen zat. Was alleen verpakt in een soort vuilniszak-materiaal. Omdoos zou iets netter zijn.

Desi Statia beoordeelde op 2018-04-09

Ben tevreden met me spullen. Kwam wel een week later. Maar spullen zijn mooi

Cathy Laarman beoordeelde op 2018-04-08

Snel en keurig geleverd!

George Meijer beoordeelde op 2018-04-08

Scherp geprijsd! De communicatie kan beter (er werd niet op mijn mail gereageerd) en de tijd tussen bestelling en bezorging vond ik met 3 dagen gemiddeld.

jan jeurissen beoordeelde op 2018-04-06

Bestelling binnen op 1 week. Niet trackable. Matige communicatie.

R. Roos beoordeelde op 2018-04-03

Ziet er leuk uit, zeker voor dit bedrag

Kesflow beoordeelde op 2018-04-02

Ik moest voor het ingetapte pakketje veel te veel verzendkosten betalen.
Winkelkeurig probeert zijn winst uit de verzendkosten te halen.
Voor mij eens maar nooit weer.

Luc Standaert beoordeelde op 2018-03-30

Product aan gunstige prijs gekocht + snelle levering!

Victor Schreurs beoordeelde op 2018-03-30

Bestellen en snel leveren, zo hoop je dat het gaat! Verder geen calamiteiten meegemaakt dus daar kan ik niet over oordelen.

P Wetter beoordeelde op 2018-03-24

Snelle levering! Top service!

Ellis van Lunteren beoordeelde op 2018-03-24

Ik hoorde maar niets over mijn bestelling. Nadat ik zelf contact zocht kreeg ik te horen dat alles nog niet leverbaar was. Na weer wachten heb ik weer gemailt en bleek dat een deel niet gelevert kon worden. Zij boden toen aan om de hele bestelling te annuleren maar omdat ik het andere deel nodig had voor een project heb ik gezegt stuur maar wat u kan leveren. Achteraf stom maar ik zat omhoog. Door de hoge verzendkosten 6,95 waren mijn producten eigenlijk niet meer goedkoop. De producten die zij niet konden leveren waren extreem goedkoop. (minder dan de helft als bij een ander)
Ik bestel er nooit meer het irriteerd mij dat je pas antwoord krijgt als je zelf contact zoekt en snelle levering hebben ze niet van gehoord.

Wim Smits beoordeelde op 2018-03-19

Prima service .de volgende dag al in huis

Peter Boom beoordeelde op 2018-03-18

Goede prijs en snel geleverd

Bon Schramm beoordeelde op 2018-03-16

Ben tevreden over het verloop van mijn bestelling,besteld en de volgende dag in huis,maar dit is pas mijn eerste bestelling
kan nog goed oordeel geven over Winkelkeurig!

Martje Buddingh beoordeelde op 2018-03-16

Keurig! Geen enkele klacht!

Martijn beoordeelde op 2018-03-16

Gewoon goed.
Pakje stond wel los voor mijn deur geparkeerd

Cor Peters beoordeelde op 2018-03-16

Goed overzicht webpagina.
Goede afwikkeling van bestelling.
Snelle levering. Prima!!!!!