Schijndelstraat 49
6844GL Arnhem
KvK 69851972

9,9

Ashley Abdoelhamid beoordeelde op 2019-06-06

Voor de tweede keer het koffertje besteld. Heel tevreden en snel klaar!

Reactie van WithLove4You:
Ashley, wat fijn dat je weer zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer!

Sandra Evers beoordeelde op 2019-05-12

Super tevreden

Reactie van WithLove4You:
Hoi Sandra, ik vond het leuk dat ik samen met jou tot een leuk ontwerp ben gekomen die naar je volle tevredenheid is. Bedankt voor je vertrouwen in WithLove4You en ik zie je graag terug!

Gérard Bourguignon beoordeelde op 2019-03-23

Super leuk pakket samen laten stellen waarbij het geboortekaartje als inspiratiebron is gebruikt. Top service!

Reactie van WithLove4You:
Ik vond het erg leuk dat ik dit pakket samen mocht stellen. Bedankt dat ik hierin de vrije hand kreeg. Fijn dat je er blij mee bent!

Ank Naerebout beoordeelde op 2019-03-16

Heel tevreden. Veel keus aan betaalbare, persoonlijke cadeautjes en een snelle levering. Het cadeautje zag er perfect uit.

Reactie van WithLove4You:
Beste Ank, ik ben blij dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je vertrouwen in WithLove4You!

Wilma Daams beoordeelde op 2019-03-01

Heel tevreden. Bestelling zeer snel uitgevoerd en helemaal naar wens. Als ik weer een persoonlijk cadeau wil kopen dan weet ik de weg naar withlove4you zeker te vinden!

Reactie van WithLove4You:
Wilma, ik heb je heel graag geholpen aan een persoonlijk cadeau. Fijn dat je zo tevreden bent!

Aziz Alaoui beoordeelde op 2019-02-20

Ik heb 2 items besteld en ben met 1 teruggegaan en dit werd netjes verholpen. Prima service en daar houd ik van 👍🏽

Reactie van WithLove4You:
Hi Aziz, fijn dat je me de kans gaf om je klacht te behandelen. Ik ben blij dat je tevreden bent met de oplossing!

Wanda v/d Duim beoordeelde op 2018-12-01

Ik ben super tevreden over het eindresultaat. Ik werd ook heel snel geholpen. Heel goed werk!!!

Reactie van WithLove4You:
Dankjewel Wanda, ik heb het graag gedaan. Jij weer bedankt voor je vertrouwen in mij. Graag tot de volgende keer!

Judith Huls beoordeelde op 2018-11-18

Zeer tevreden. Vooraf goed en duidelijk contact. Mijn bestelde product was daardoor op de dag van de bestelling al klaar om te worden op gehaald.
Koffertje met naam werd heel positief ontvangen.

Reactie van WithLove4You:
Ik vond het super dat ik je dezelfde dag nog aan je gepersonaliseerde kraamcadeau kon helpen. Leuk om te maken, leuk om te geven en zoals weer blijkt... leuk om te krijgen! Judith, bedankt voor het leuke contact en hopelijk tot een volgende keer.

Diana Rikken beoordeelde op 2018-10-24

Ben heel tevreden met bestelling en aflevering.

Graag gedaan, Diana!

Silvia beoordeelde op 2018-08-20

Echt hele leuke gepersonaliseerde cadeautjes.

Reactie van WithLove4You:
Silvia, wat fijn dat je opnieuw besteld hebt bij me. Bedankt voor je vertrouwen en voor de mooie beoordeling!

Anne-Mieke Van Strien-Naerebout beoordeelde op 2018-08-12

Super snelle service en hele mooie kwaliteit rompertjes

Reactie van WithLove4You:
Bedankt voor je prachtige beoordeling , Anne-Mieke! Ik heb met veel plezier je bestelling in orde gemaakt!

Dorien beoordeelde op 2018-07-03

Annemarie denkt fijn met je mee en snelle levering! Top.

Reactie van WithLove4You:
Dorien, ik ben blij dat je tevreden bent. Bedankt voor je mooie beoordeling!

Patricia van der Elst beoordeelde op 2018-06-09

Snelle service en de spulletjes zijn van goede kwaliteit!

Reactie van WithLove4You:
Patricia, het was weer een feest om iets leuks te mogen maken naar aanleiding van een geboortekaartje!

Yvonne willemsen beoordeelde op 2018-05-28

Super snelle service top

Reactie van WithLove4You:
Yvonne, bedankt voor je vertrouwen in WithLove4You. Hopelijk tot een volgende keer!

J. Seekles beoordeelde op 2018-05-15

Super snelle service en helemaal op maat gemaakt met bedrijfslogo.

Reactie van WithLove4You:
Beste J. Seekles, het is een superleuke opdracht. Bedankt voor het vertrouwen en de mooie beoordeling!

Grace beoordeelde op 2018-04-20

Zeer tevreden, is mijn 2e bestelling. Geboortekaartje gegeven en heeft voor meerdere artikelen een mooi ontwerp gemaakt. Kreeg hem mooi ingepakt geleverd.
Later nog een spaarvarkentje besteld en stond binnen een dag ook ingepakt en al klaar, super!!

Reactie van WithLove4You:
Grace, het was een feest dit kraampakket samen te mogen stellen. Alweer bedankt voor je vertrouwen!

Miranda Courbois beoordeelde op 2018-03-04

Duidelijk website, artikelen snel geleverd, uitstekende service.

Reactie van WithLove4You:
Miranda, bedankt voor je prachtige beoordeling. Ik ben blij dat ik je zo snel aan 3 cadeautjes kon helpen!

marianne Ligtvoet beoordeelde op 2018-03-04

Snelle afhandeling van levering. Netjes verzorgd.

Reactie van WithLove4You:
Ik heb je graag geholpen aan een prachtig kraamcadeau. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Jessica Schuurmans beoordeelde op 2018-02-18

Ik heb een kistje, varkentje en slabber besteld. Binnen 2 dagen in huis en helemaal in stijl van het geboortekaartje. Prima voor elkaar!

Reactie van WithLove4You:
Was erg leuk om te maken voor je, Jessica. Ik ben blij dat je tevreden bent!

henriette kerkman beoordeelde op 2018-02-05

Snel en keurig

Reactie van WithLove4You:
Henriëtte, bedankt voor je mooie beoordeling!