van Woustraat 234
1073NC AMSTERDAM
0206797803

2016

Tristan beoordeelde op 2016-04-15

Al jaren lang goede service ontvangen. Na mijn verhuizing rij ik nog graag en extra blokje om om geholpen te worden door deze goudeerlijke jongens.

Marcel de Leeuwe beoordeelde op 2016-02-06

Een paar onderdelen voor mijn Kronan had ik besteld met als adres mijn nieuwe woning (paar dagen na mijn bestelling kreeg ik de sleutel). De bestelling werd direct een dag later bezorgd. Ik kreeg een mail over het feit dat mijn adres fout was. Mijn fout, ik bood aan om verzendkosten voor mijn rekening te nemen.

Dit vonden ze niet nodig en het pakket werd nogmaals opgestuurd. Fijne, klantvriendelijke service, zelfs na een fout van mijn kant. Sympathiek dat er zelfs geen extra kosten in rekening werden gebracht.

Jeroen Sinnige beoordeelde op 2015-12-30

Had crank besteld voor men Kronan, waren netjes op tijd geleverd en goed verpakt.
Door foutieve montage moesten de linker trapper na 2 week al vervangen worden omdat deze defect was.

Dus heb ik gemaild direct reactie terug, ze hebben me daarna netjes een nieuwe linker crank opgestuurd en hebben ze hebben me netjes uitgelegd wat ik fout had gedaan en hoe ik het goed moest monteren.

Kortom goede leveringen en goede service, erg goede winkel.

Nick beoordeelde op 2015-09-02

Speciaal fietszadel besteld vanuit webshop, volgende dag geleverd, was perfect verpakt.
Klasse!

De Waal beoordeelde op 2015-04-12

Prima fietsenzaak in de buurt. Eerlijke mensen, betrouwbaar en topservice.

Ron Vorrink beoordeelde op 2015-02-05

Top zaak je word er leuk en goed geholpen echt mensen met vakkennis en je krijgt nog koffie ook!

2015