Smidsteeg 7
06-12086056

9,0

KiyOh 1053 9,0

N Das beoordeelde op 2019-06-08

Altijd netjes op tijd geleverd!

Renee van Haren beoordeelde op 2019-05-06

Ziet er keurig uit en heel snel ontvangen.
Had teveel letters opgegeven en kreeg hier een mail over en ook nog een sms. Na veranderen had ik de penning binnen 2 dagen in huis. Super service!

Debbie van de Graaf beoordeelde op 2019-05-02

Ziet er super mooi uit, niet van dat dunne spul maar echt degelijk. Je kunt de tekst ook heel goed lezen! Super blij meešŸ˜Š

Louisa Falck beoordeelde op 2019-04-06

Perfect

Marieke Van der Niet beoordeelde op 2019-04-05

In één woord; prima!!

Marjan van der Kuijl beoordeelde op 2019-04-05

Supergoed. De penning is precies zoals beschreven met duidelijke letters. Op de site heel duidelijk hoeveel tekens er op de penning passen aan voor- en achterkant. Goede service.

Dieneke beoordeelde op 2019-04-04

Woef en Co heeft perfecte kleine licht gewicht hondenpenningen. Daar waren we naar op zoek voor onze pup Skippy. Proces is goed geregeld, zoals wat je op de penning kan zetten, bezorging etc. Tip, zet erop chipped, kan handig zijn.

MR Jansen beoordeelde op 2019-04-01

2 Hondenpenningen besteld in 2 maten de M en de S maar ik kreeg 2 x de M. Dit is meteen verholpen en ik kreeg keurig de S nagezonden. Heel netjes.

Ellen Dekker beoordeelde op 2019-03-07

Prima service!

Jitske Rook beoordeelde op 2019-01-13

I Helder beoordeelde op 2019-01-12

Tevreden, snel in huis.

W. Rodenburg beoordeelde op 2019-01-11

Top service!!! Erg flexibel bij het aanpassen van inscriptie op honden penning. Snelle levering.

Jeffrey Koppes beoordeelde op 2018-11-05

snelle levering en goed product.

Nicole Barendse beoordeelde op 2018-02-15

Reageren altijd en communiceren goed (ook bij vertraging van de zending). Zeer tevreden.

Hans de Vries beoordeelde op 2014-03-12

Brokken besteld, snel geleverd. had per mail vragen gesteld kreeg direct antwoord. Top.

2014