Euregiopark 8
6467JE Kerkrade

8,7

Bol.com 19 8,7

paul schoutrop beoordeelde op 2019-05-17

Goed matriaal voor een betaalbare prijs

Piet beoordeelde op 2019-02-23

Prima

Tevrede man beoordeelde op 2018-04-23

Snel geleverd m

Gerto Klaver beoordeelde op 2017-07-09

Het bestelde artikel was snel geleverd. Na opmerking over hoge verzendkosten kreeg ik zelf € 5,00 terug gestort. Al met al zeer tevreden.

Kirchroabrand beoordeelde op 2017-06-24

Uitstekend

Yvonne beoordeelde op 2017-02-12

Allereerst heb ik nooit n bevestiging van mijn bestelling gekregen en moest ik zelf per email vragen of het wel gelukt was aangezien ik op mijn bankrekening zag dat het geld wel was afgehpuden. Daarna kreeg ik heel snel n reactie, maar de daarin genoemde afhaaldatum klopte niet en zo stond ik voor niks aan de balie.
Nu stuurt U me deze vraag, maar ik heb de bestelling nog niet eens in mijn bezit dus n beetje vreemd allemaal

Reactie van Wolfs Verlichting BV:
Dag Yvonne,
Had je jouw spam map nog gecontroleerd, wellicht zit daar de bevestiging in? Inderdaad jammer dat het transport 1 dag vertraging heeft opgelopen. Zoals telefonisch besproken liggen de artikelen inmiddels voor je klaar aan de afhaalbalie. Wij zullen zorgen voor een lekker kopje koffie als je komt.

Alex Kan beoordeelde op 2016-11-04

Nabestelling kon ook nog mee met een eerdere bestelling zodat de verzendkosten werden bespaard. Snelle reactie op email. Snelle levering. Tevreden klant.

2016