Kampstraat 3
6629AM Appeltern

ReviewSpot 9 9,2

Antje Bartels beoordeelde op 2018-11-16

Super tevreden! Kwaliteit zoals omschreven en snelle levering!

an smits beoordeelde op 2018-11-16

voldoet heel goed en had ik ook snel in huis. prima

Els Punt beoordeelde op 2018-11-09

prima doeken!!

Monique Tinneveld beoordeelde op 2018-11-04

Heel tevreden snelle reactie en goede service.

Monique Jansen- Caniels beoordeelde op 2018-11-02

Hartstikke fijne doeken . Ben er heel erg blij mee

C Kroesen-Profijt beoordeelde op 2018-11-01

De doeken bevallen ons uitstekend.
En de gratis brillendoek vindt ik ook geweldig.
Kun je de brillendoek ook per stuk bestellen,het was wel handig om er een paar erbij te hebben.
Wij zijn een tevreden klant.
M.vr.groet C.Kroesen - Profijt

Reactie van Wonderdoeken.nl:
Betsy's Brillendoek is te bestellen op www.wonderdoeken.nl maar ook op www.betsys.shop

Arlette Fhij beoordeelde op 2018-10-29

Ddoeken kende ik al, werken prima. Bezorging was ook uitstekend. Heeft wel wat tijd gekost om de juiste website te vinden.

Wilma Sangen beoordeelde op 2018-10-27

Producten heel snel in huis, goede kwaliteit/prijsverhouding van de bestelde doeken.

Anny Peters beoordeelde op 2018-10-25

Geweldige doeken en snel geleverd.

Ans Ackermans beoordeelde op 2018-10-25

Cadeautje zat erbij en de verzending was goed verpakt.

Els beoordeelde op 2018-10-22

Prima schoonmaakdoeken. Helaas de verkeerde besteld. Had de pads willen hebben ipv de blauwe sopdoekjes. Deze week volgt mijn nieuwe bestelling. Helaas dan wel bezorgkosten of maken jullie een uitzondering??
Met vr. groet, els

j. Mosterd beoordeelde op 2018-10-22

Correcte afhandeling 👍🏼

Sijtje Kapitein beoordeelde op 2018-10-15

Bijzonder om mee te werken. Efficiënt en lekker snel klaar

Malies Sultanis-Bours beoordeelde op 2018-10-12

Het is wat het is. Nat maken wrijven en drogen. Schoon zonder strepen, in een mum. Of...

Ramen wassen, drogen zonder strepen in …. NO Time.

Ruud Engelschman beoordeelde op 2018-10-12

Zag eerst het winkelwagentje rechtsboven over het hoofd, maar na telefonisch contact liep alles voortreffelijk.

Marsha Schenker beoordeelde op 2018-10-12

Heb de doeken al eerder besteld en ben erg blij met ze. Schoonmaken en ramen lappen gaat nu veel efficiënter.

Corrie Bassa beoordeelde op 2018-10-08

Ik was allang op zoek naar deze ideale doek, kocht deze doek eerder bij een mevrouw die is overleden. Tot mijn zus me tipte om de doek online te bestellen. Dit gedaan, de bestelling was makkelijk te plaatsen, en snel geleverd.
Onze dochters krijgen er ook een van me.

A Titulaer beoordeelde op 2018-10-05

Ben heel tevreden over de wonderdoeken. Streeploze ramen.
Een hele snelle levering.

corina Munter beoordeelde op 2018-09-30

Iek

AAW van Tillo van den Beucken beoordeelde op 2018-09-28

maandag besteld en dinsdag op afgesproken tijd al in huis. Keurige afhandeling. Helemaal tevreden.