Singel 1940-1945 195
5348PK Oss

Jacqueline van der Velden beoordeelde op 2018-11-22

Ik geef een aantal sportlessen in de week en soms heb ik weleens een dip of voel me moe. Laats heb ik een military kauwgom van "Wugum geprobeerd en ik kreeg gelijk een energy boost. Er zitten nu standaard military kauwgoms van "Wugum" in mijn sporttas. Een aanbeveling voor als je een sport prestatie moet leveren!

Erwin beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering van de producten. Bij vragen krijg je snel een reactie terug.

Leo beoordeelde op 2018-11-21

Top geregeld.

Erik beoordeelde op 2018-11-20

Prima service, snelle levering

Laurien Verboom beoordeelde op 2018-11-20

Laurentien
Vandaag drukke dag op kantoor, even een energy kauwgom genomen en weer door.
Werkt zeer functioneel op de momenten dat je het nodig hebt.
Groetjes

Sonja buiting beoordeelde op 2018-11-20

Zeer tevreden, goede service

Frank Buiting beoordeelde op 2018-11-20

Goede service

Jan Willem beoordeelde op 2018-11-20

Super! Vandaag bestelt en dag later in de brievenbus!
Reageren zeer snel op vragen en krijgt een prima uitleg.