Wattstraat 21
8606JX Sneek

9,9

Irene Weissenbach beoordeelde op 2017-09-25

Super bedankt Jitske van Oxiwhite voor het waanzinnig mooie resultaat, heel blij mee, top bedrijf, goede info, fijne sfeer!

Karin beoordeelde op 2017-09-23

8 jaar geleden heb ik de opleiding gevolgd. Nog steeds ben ik een zeer tevreden klant. Leveren goede service en top kwaliteit. Jitske is een fijne vrouw met verstand van zaken.

Yke beoordeelde op 2017-09-22

Kort geleden de opleiding bij Jitske gevolgd. Veel geleerd en niet alleen tijdens de opleiding, maar ook daarna kun je op haar terugvallen met advies en ondersteuning. Een echte aanrader! Via deze weg bedank ik je voor al je hulp tot nu toe, dat we maar een succesvolle samenwerking mogen tegemoet gaan

Sandra zagt beoordeelde op 2017-09-22

Na een zeer geslaagde cursus in Utrecht.
Waar ik ontzettend heb genoten met mijn collega's. En heel veel heb geleerd.
Jitske is een zeer fijne vrouw. Met klasse voor haar vak. En haar mede mens.
Ze is heel vriendelijk en legt alles heel .

Mijn dank namens mij en de klas van 1a.

X-Treme Smile Leeuwarden beoordeelde op 2017-09-22

Bij X-Treme Smile in Sneek de opleiding gevolgd tot tandcosmeticus. Het was een prettige manier van lesgeven die Jitske hanteert. Er is voldoende ruimte voor vragen en opmerkingen en een nette en ruime leslocatie. Het lesmateriaal was keurig verzorgd en duidelijk. Al met al weer een mooie uitbreiding op de bestaande behandelingen binnen onze praktijk. Enige minpuntje is dat je 2 tot 3 weken moet wachten op je certificaat. Het is altijd fijn als je direct aan de slag wilt dat je je cliënten kan aantonen dat je gecertificeerd bent.

Lea beoordeelde op 2017-09-22

Ik heb gister de opleiding gevolgd bij Jitske. Wat was het een leerzame en vooral ook superleuke dag! Je krijgt les met maximaal 3 personen, wat ik zelf heel prettig vond, omdat je dan alle aandacht krijgt en alles kan vragen wat je weten wilt. Jitske is een hele open, lieve en gezellige vrouw en heeft duidelijk kennis van wat ze doet en uitlegt. Wat ik ook heel fijn vind, is dat je niet alleen tijdens de opleiding ondersteund wordt. Ook na die tijd mag je alles vragen en krijg je hulp als je ergens tegenaan loopt.

Aagje Huitema beoordeelde op 2017-09-21

Heel erg blij met mijn witte tanden.😆

Sabrina beoordeelde op 2017-09-14

Kort geleden de opleidingscursus bij Jitske gevolgd. Het was echt tot in de puntjes verzorgd! Aangezien ik als enigste was, heb ik echt alles goed kunnen leren en zo heb ook al mijn vragen kunnen stellen. Ik heb ontzettend veel geleerd, en (mijn klanten) en ik zijn ontzettend enthousiast met de resultaten. Zelfs nu na de opleidingscursus kan ik al mijn vragen of onduidelijkheden nog stellen, wat heel fijn is! Zeker weten een aanrader!

Premium White beoordeelde op 2017-05-04

Ik heb telefonisch kontakt gehad over produkten/bestelling en ben super geholpen🖒

Schoonheidssalon Tilly beoordeelde op 2017-04-07

Vandaag de curses van x-treme smile gevolgd bij Elke.
Was erg goed verzorgd en heb er een hoop van geleerd!
Wij zijn tevreden!!

Karolien beoordeelde op 2017-03-09

Ik had een vraag over het betalen van het product dat ik besteld had, dit kon niet op de normale manier gebeuren (vooraf betalen). Zij hebben mij héél goed verder geholpen en ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid. Echt top!

Klaske Cnossen beoordeelde op 2017-02-12

Afgelopen donderdag de cursus bij jitske gevolgd voor tandenbleken!
Alles was keurig netjes tot in de puntjes verzorgd.
Ze neemt echt de tijd voor je, en legt alles goed uit!
De cursus is echt een aanrader.

Charlotte Visser beoordeelde op 2017-02-10

Afgelopen maandag de cursus voor tandcosmeticus gevolgd . Alles duidelijk uitgelegd . De materialen die ik aangeschaft heb waaronder de pro lamp ben ik ook zeer tevreden over. Jitske is een geweldige gepassioneerde vrouw met veel kennis van zaken . Het was een leerzame maar zeker ook een gezellige dag . En ook naderhand kun je met vragen terecht waar zij vrijwel direct op reageert . Kortom super !

for your nails and more beoordeelde op 2017-01-29

Goede uitleg, duidelijkheid en betrouwbaarheid. Goede service en helpt graag met dingen waarmee je tegenaan loopt.

A Teerlink beoordeelde op 2017-01-03

Ik ben heel erg tevreden!! Ik heb 29-12 bij Jitske een opleiding gevolgd. Erg proffesioneel en neemt echt de tijd voor je ! Dingetjes die niet kloppen worden gelijk heel netjes opgelost!! Dankje wel Jitske voor je goede service

Carin Alberts beoordeelde op 2016-12-18

Wat een tot in de puntjes verzorgde opleiding. Alles super duidelijk een mooi en goed leesbaar cursusboek wat ik ook zeker de eerste tijd als naslagwerk zal gebruiken.

Erika de vries beoordeelde op 2016-12-08

Ik heb kort geleden de training gedaan bij Jitske! Zeer tevreden en ook duidelijke uitleg gehad! Goed gevoel erbij!!

Anoniem beoordeelde op 2016-12-08

Had vandaag een boze brief v 1 klant die dacht dat het door ons was gekomen dat haar tand aan het verkleuren was. Meteen contact gezocht met Extreem Smile en ze hebben mij meteen uitgelegd wat er aan de hand was met deze tand. Echt super zo snel en bekwaam ze je meteen helpen . Hopelijk is deze dame na het lezen van mijn mail die ik haar heb gestuurd iets rustiger geworden . Wel mijn Dank aan Ifke echt super zo snel als je ervoor mij was.

Key2nails bianca de graaf beoordeelde op 2016-11-30

Snelle en correcte levering

Renate Bolink beoordeelde op 2016-11-08

31 oktober in sneek geweest ontvangst perfect goede uitleg over tanden bleken heel professionele begeleiding echt heel goed!