Wattstraat 21
8606JX Sneek

9,9

Jeannette janssen ipl salon jeannette beoordeelde op 2017-11-08

Geweldige aanrader om bij jullie de opleiding te volgen.
Een uitstekende uitleg en natuurlijk heel professioneel.
En een super leuke dag gehad.
Ga zo door in een woord uitstekend!!!!!! toppie

Kimberly Janssen beoordeelde op 2017-11-02

Er wordt gewerkt In kleine groepjes, waardoor je echt alle aandacht krijgt om alles goed onder de knie te krijgen. Verder wordt er duidelijk en rustig uitleg gegeven. Er hangt een prettige sfeer en je wordt voorzien van een heerlijke lunch. Top dag, echt een aanrader!

Anke schot wagenaars beoordeelde op 2017-10-31

Super!!! Echt een aanrader om bij jullie opleidingen te volgen. Ook leuke sfeer en professionele les en materialen. Helemaal top !!!!

Vitality en VitaSun Roosendaal beoordeelde op 2017-10-26

Wij hebben een ontzettend professionele en leerzame training gehad van Jitske! Vol vertrouwen kunnen wij onze klanten de geweldige behandeling van X-treme Smile gaan aanbieden. Jitske legt alles goed uit en geeft je echt onmisbare tips om je salon naar een hoger niveau te tillen. Wij raden iedereen de opleiding bij X-treme Smile aan zodat je op de juiste manier prachtige resultaten kunt boeken. Jitske bedankt!

Pearly beoordeelde op 2017-10-10

Geweldig! Er was een gezellige sfeer, lunch was goed verzorgd en alles was goed van tevoren geregeld. De training was erg leerzaam, alles werd duidelijke uitgelegd en je word echt klaar gestoomd om thuis gelijk aan de slag te kunnen gaan! Ik heb daarom niet veel hoeven oefenen thuis. Het is een fantastisch product en Jitske is de beste!

Simone van Hoof Wijlaars beoordeelde op 2017-10-05

Na de professionele en leerzame training kan ik vol vertrouwen de behandeling in de salon gaan uitvoeren. Prachtige resultaten behaald en een informele sfeer. Jitske geeft fijn les, legt alles op een duidelijke manier uit en je kunt alles vragen. Echt een aanrader!

Marijke beoordeelde op 2017-09-26

Jitske bedankt voor de leerzame training van vandaag! Erg professioneel, prachtige resultaten behaald en wij gaan los in onze salon. Benieuwd naar de uitzending die straks op RTL4 komt van jouw bedrijf.

Irene Weissenbach beoordeelde op 2017-09-25

Super bedankt Jitske van Oxiwhite voor het waanzinnig mooie resultaat, heel blij mee, top bedrijf, goede info, fijne sfeer!

Karin beoordeelde op 2017-09-23

8 jaar geleden heb ik de opleiding gevolgd. Nog steeds ben ik een zeer tevreden klant. Leveren goede service en top kwaliteit. Jitske is een fijne vrouw met verstand van zaken.

Yke beoordeelde op 2017-09-22

Kort geleden de opleiding bij Jitske gevolgd. Veel geleerd en niet alleen tijdens de opleiding, maar ook daarna kun je op haar terugvallen met advies en ondersteuning. Een echte aanrader! Via deze weg bedank ik je voor al je hulp tot nu toe, dat we maar een succesvolle samenwerking mogen tegemoet gaan

Sandra zagt beoordeelde op 2017-09-22

Na een zeer geslaagde cursus in Utrecht.
Waar ik ontzettend heb genoten met mijn collega's. En heel veel heb geleerd.
Jitske is een zeer fijne vrouw. Met klasse voor haar vak. En haar mede mens.
Ze is heel vriendelijk en legt alles heel .

Mijn dank namens mij en de klas van 1a.

X-Treme Smile Leeuwarden beoordeelde op 2017-09-22

Bij X-Treme Smile in Sneek de opleiding gevolgd tot tandcosmeticus. Het was een prettige manier van lesgeven die Jitske hanteert. Er is voldoende ruimte voor vragen en opmerkingen en een nette en ruime leslocatie. Het lesmateriaal was keurig verzorgd en duidelijk. Al met al weer een mooie uitbreiding op de bestaande behandelingen binnen onze praktijk. Enige minpuntje is dat je 2 tot 3 weken moet wachten op je certificaat. Het is altijd fijn als je direct aan de slag wilt dat je je cliënten kan aantonen dat je gecertificeerd bent.

Lea beoordeelde op 2017-09-22

Ik heb gister de opleiding gevolgd bij Jitske. Wat was het een leerzame en vooral ook superleuke dag! Je krijgt les met maximaal 3 personen, wat ik zelf heel prettig vond, omdat je dan alle aandacht krijgt en alles kan vragen wat je weten wilt. Jitske is een hele open, lieve en gezellige vrouw en heeft duidelijk kennis van wat ze doet en uitlegt. Wat ik ook heel fijn vind, is dat je niet alleen tijdens de opleiding ondersteund wordt. Ook na die tijd mag je alles vragen en krijg je hulp als je ergens tegenaan loopt.

Aagje Huitema beoordeelde op 2017-09-21

Heel erg blij met mijn witte tanden.😆

Sabrina beoordeelde op 2017-09-14

Kort geleden de opleidingscursus bij Jitske gevolgd. Het was echt tot in de puntjes verzorgd! Aangezien ik als enigste was, heb ik echt alles goed kunnen leren en zo heb ook al mijn vragen kunnen stellen. Ik heb ontzettend veel geleerd, en (mijn klanten) en ik zijn ontzettend enthousiast met de resultaten. Zelfs nu na de opleidingscursus kan ik al mijn vragen of onduidelijkheden nog stellen, wat heel fijn is! Zeker weten een aanrader!

Premium White beoordeelde op 2017-05-04

Ik heb telefonisch kontakt gehad over produkten/bestelling en ben super geholpen🖒

Schoonheidssalon Tilly beoordeelde op 2017-04-07

Vandaag de curses van x-treme smile gevolgd bij Elke.
Was erg goed verzorgd en heb er een hoop van geleerd!
Wij zijn tevreden!!

Karolien beoordeelde op 2017-03-09

Ik had een vraag over het betalen van het product dat ik besteld had, dit kon niet op de normale manier gebeuren (vooraf betalen). Zij hebben mij héél goed verder geholpen en ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid. Echt top!

Klaske Cnossen beoordeelde op 2017-02-12

Afgelopen donderdag de cursus bij jitske gevolgd voor tandenbleken!
Alles was keurig netjes tot in de puntjes verzorgd.
Ze neemt echt de tijd voor je, en legt alles goed uit!
De cursus is echt een aanrader.

Charlotte Visser beoordeelde op 2017-02-10

Afgelopen maandag de cursus voor tandcosmeticus gevolgd . Alles duidelijk uitgelegd . De materialen die ik aangeschaft heb waaronder de pro lamp ben ik ook zeer tevreden over. Jitske is een geweldige gepassioneerde vrouw met veel kennis van zaken . Het was een leerzame maar zeker ook een gezellige dag . En ook naderhand kun je met vragen terecht waar zij vrijwel direct op reageert . Kortom super !