Bergvredestraat 4
6942GK Didam

Najat Belahnichi beoordeelde op 2019-08-08

Mirielle Bastiaans beoordeelde op 2019-08-08

Inge Janssen beoordeelde op 2019-08-07

Xooz is heel vriendelijk en kon voor ons op korte termijn onze wensen realiseren, echt super! Kwaliteit is top. Ik zal hier zeker vaker wat bestellen!

Sara Hagenbeek beoordeelde op 2019-07-28

Xooz is snel met het reageren op vragen. De bestelling werd zeer zorgvuldig verpakt geleverd. Zeer tevreden ook over het product.

Rozemarijn Moonen beoordeelde op 2019-07-18

Het is een prachtige product, wat ik met veel plezier zal gebruiken!
De communicatie is snel en zeer prettig. Het product wordt geleverd in een goede verpakking en is heel mooie verpakt! Echt een top winkel!

Reactie van XOOZ:
Bedankt voor je mooie recensie Rozemarijn! Fijn dat je er blij mee bent. :)

Marloes Klok beoordeelde op 2019-07-12

Superblij met weer een mooie bestelling. Snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Dankjewel Marloes voor je mooie review! 🥰

Sharon Borkes beoordeelde op 2019-07-09

Petra van Beek beoordeelde op 2019-06-11

Bieke Voermans beoordeelde op 2019-05-19

Kitty Verboord beoordeelde op 2019-05-06

Super snelle service! Nog net voor de deadline besteld en Miranda heeft zo fijn mee gedacht om het op tijd hier te krijgen.
Dankjewel.
Pakje ziet er mooi ingepakt uit met een persoonlijk kaartje en dat is toch altijd weer leuk!

Reactie van XOOZ:
Dankjewel voor de mooie recensie Kitty, en héél graag gedaan!

Inge Janssen beoordeelde op 2019-04-23

Snelle service en mooie kwaliteit kleding!

Dankjewel Inge!

Mirjam beoordeelde op 2019-02-03

Weer een super leuk setje voor onze dochter!!

Boukje Luttikhold beoordeelde op 2019-01-30

Super snelle levering en prachtige kwaliteit speelkleden!

T.R. Cremers beoordeelde op 2019-01-15

Lutzen Haisma beoordeelde op 2018-12-29

Supersnelle levering en zeer vriendelijke eigenaar. Een echte aanrader.

Kitty Verboord beoordeelde op 2018-12-12

Meteen toen we wisten dat er een broertje aankwam bestelde ik het broekje waar ik zo verliefd op was. Hij is net zo leuk als op de plaatjes die op social media voorbij komen :) Ook nog even een te gekke salopette er bij besteld. Het pakje kwam snel en zag er mooi ingepakt uit, mét een lief hadgeschreven kaartje. Dankjewel!!

Reactie van XOOZ:
Hoi Kitty, dankjewel voor je mooie recensie, fijn te horen dat je er zo blij mee bent! Met liefde gemaakt en verstuurd. ♡ Fijne feestdagen!

Marloes Klok beoordeelde op 2018-11-20

Mooie producten van hoge kwaliteit, als altijd! Ik blijf fan!

Hoi Marloes, dankjewel voor je mooie recensie! ♡

Petra van Beek beoordeelde op 2018-10-24

De kwaliteit en service zijn meer dan goed. Lieve mensen die hart hebben voor hun werk.

Dankjewel Petra, lief! ♡

Stijn van Lith beoordeelde op 2018-10-23