Bergvredestraat 4
6942GK Didam

Petra van Beek beoordeelde op 2019-06-11

Bieke Voermans beoordeelde op 2019-05-19

Kitty Verboord beoordeelde op 2019-05-06

Super snelle service! Nog net voor de deadline besteld en Miranda heeft zo fijn mee gedacht om het op tijd hier te krijgen.
Dankjewel.
Pakje ziet er mooi ingepakt uit met een persoonlijk kaartje en dat is toch altijd weer leuk!

Inge Janssen beoordeelde op 2019-04-23

Snelle service en mooie kwaliteit kleding!

Mirjam beoordeelde op 2019-02-03

Weer een super leuk setje voor onze dochter!!

Boukje Luttikhold beoordeelde op 2019-01-30

Super snelle levering en prachtige kwaliteit speelkleden!

T.R. Cremers beoordeelde op 2019-01-15

Lutzen Haisma beoordeelde op 2018-12-29

Supersnelle levering en zeer vriendelijke eigenaar. Een echte aanrader.

Kitty Verboord beoordeelde op 2018-12-12

Meteen toen we wisten dat er een broertje aankwam bestelde ik het broekje waar ik zo verliefd op was. Hij is net zo leuk als op de plaatjes die op social media voorbij komen :) Ook nog even een te gekke salopette er bij besteld. Het pakje kwam snel en zag er mooi ingepakt uit, mét een lief hadgeschreven kaartje. Dankjewel!!

Reactie van XOOZ:
Hoi Kitty, dankjewel voor je mooie recensie, fijn te horen dat je er zo blij mee bent! Met liefde gemaakt en verstuurd. ♡ Fijne feestdagen!

Marloes Klok beoordeelde op 2018-11-20

Mooie producten van hoge kwaliteit, als altijd! Ik blijf fan!

Hoi Marloes, dankjewel voor je mooie recensie! ♡

Petra van Beek beoordeelde op 2018-10-24

De kwaliteit en service zijn meer dan goed. Lieve mensen die hart hebben voor hun werk.

Dankjewel Petra, lief! ♡

Stijn van Lith beoordeelde op 2018-10-23

Evelien Mostert beoordeelde op 2018-10-15

Anne Romeijn beoordeelde op 2018-09-18

Super snelle levering voor handmade producten! Zo fijn! Onwijs mooie bestelling binnen gehad en het klantcontact verliep ook super soepel! Happy

Reactie van XOOZ:
Als jij happy bent, ben ik het ook. Dankjewel voor je mooie recensie! ♡

Marloes Klok beoordeelde op 2018-09-16

Niet alleen een snelle levering maar vooral een mooi kledingstuk. De kwaliteit die XOOZ levert is niet overal te vinden!

Reactie van XOOZ:
Dat is een mooi compliment zeg, dankjewel! ♡

Blom beoordeelde op 2018-09-05

Geweldige service, mevrouw is zeer welwillend geweest ,heeft mijn bestelling zelfs versneld.
Het produkt overtreft mijn verwachtingen .
Ik ga zeker in de toekomst meer bestellingen doen .

Reactie van XOOZ:
Bedankt voor de mooie recensie, het doet me goed te lezen dat u zo tevreden bent!

Denise Hoekerd beoordeelde op 2018-08-29

Mijn vragen werden via fb Messenger direct beantwoord. Super snel. Levering was ook snel, handgemaakt dus niet binnen een dag maar stond vermeld op de site. Ik ben blij met mijn bestelling!

Reactie van XOOZ:
Heel fijn om te lezen, bedankt voor de mooie recensie!

Alette Baartmans beoordeelde op 2018-08-15

Het pakket was netjes en op tijd verzonden en het product is prachtig!

Reactie van XOOZ:
Goed om te horen, bedankt voor de mooie recensie!

Ellen Smit beoordeelde op 2018-08-15

Heel netjes afgewerkt en mooie kwaliteit.

Reactie van XOOZ:
Bedankt voor de mooie recensie, fijn dat de kleertjes goed bevallen!

Tom van der Kroon beoordeelde op 2018-07-15