Patrijzennest 6
4205XX Gorinchem

2016

Elsbeth Klop beoordeelde op 2016-05-22

Snelle levering en mooie producten

Petra beoordeelde op 2016-05-10

Ik heb voordeel dat ik bij Sabrina kon langs gaan. Goed voorgelicht en fijne eerlijke lieve vrouw. Uiteindelijk ging ik zeer geslaagd de deur uit

Ewa Sas beoordeelde op 2016-04-14

Goed advies en snelle service

Judith beoordeelde op 2016-04-03

Hele goeie service, veel kennis van de producten en veel passie voor haar werk. Ben je op zoek naar iets speciaals dat (nog) niet in de webshop staat, geef het door en ze gaat er naar op zoek. Ben erg blij met mijn mooie sfeervolle zoutsteenlamp :-)

jeroen Vermeer beoordeelde op 2016-03-31

Goede en snelle service ruime keuze aan artikellen

Linda de Jong beoordeelde op 2016-03-31

Ik ben heel blij met het aanbod van xoxos. Het bestelde ontving ik snel en leuk verpakt. Er wordt écht aandacht aan besteed.

John winters beoordeelde op 2016-03-31

Very well packed and fast delivery term
Overall great customer service
Thank You Sabrina

JD beoordeelde op 2016-03-31

Goed advies en niet duur

JD beoordeelde op 2016-03-31

Labradoriet voor ons kind gekocht in verband met onrust. Steen ligt nu onder zijn kussen hij vindt de steen prachtig en slaapt een stuk beter. Hij is er blij mee

Elsbeth beoordeelde op 2016-03-31

We hebben onlangs drie zoutsteen lampen besteld. We gebruiken deze als nachtlampjes. Eentje voor onze zoon van 7 jaar en twee op onze eigen slaapkamer. We zijn erg enthousiast. De lampen geven warm en zacht licht wat prettig is voor het slapen. Onze zoon laat de lamp de hele nacht aan staan en wordt er niet wakker van. Juist het tegenovergestelde hij wordt rustiger van de kleur en de uitstraling van de lamp. Ook wij ervaren dat de lucht op onze kamer schoner aanvoelt. Kortom een aanrader om deze lampen te kopen. Daarnaast hebben we de geleverde service als zeer prettig en bekwaam ervaren. Wij komen zeker terug

Jim Moon beoordeelde op 2016-03-30

Good service and very nice stones
Thank you

Qi Pong beoordeelde op 2016-02-25

Zeer snelle levering en de producten in goede staat ontvangen!

Mevrouw Chaaby beoordeelde op 2016-02-24

Ik heb een zoutlamp gekocht via de website en zelf opgehaald omdat het toch in de buurt is. Uitstekende service, veel kennis!

Sylvia beoordeelde op 2016-02-24

Mooie spullen en goede service.

2016