de Rietlanden 8
KvK 63193590

9,0

The Feedback Company 978 9,0

Jack beoordeelde op 2017-09-04

Ik kocht een objectief voor de microscoop maar deze voldeed toch niet aan mijn specifieke eisen ! De retour procedure was eenvoudig en binnen een week was ook het geld weer terug op mijn rekening. Uiteraard zijn de retour kosten voor mij aangezien het niet ging om een defect of zo. Kortom een bedrijf dat net zoveel aandacht geeft aan leveren maar ook dit doet met retouren. Topklasse !!
Wanneer Xolt dit nivo handhaaft zie ik alleen maar groei en ik ben vanaf nu een positief onderdeel van het netwerk !!

Ritchy beoordeelde op 2017-08-17

Scherpe prijs
Top SERVICE
Vriendelijke medewerker

Martijn beoordeelde op 2016-09-19

Snelle levering en uitstekende service!

esther Koelewijn beoordeelde op 2016-03-16

goede levering, snelle reactie vanuit de Klantenservice.

Anoniem beoordeelde op 2016-03-15

De bestelling is vlot en naar wens verlopen. TOP

Dennis beoordeelde op 2016-03-10

Omruilen was geen probleem!

Gerda Toonen beoordeelde op 2016-03-09

Had het product wat ik had besteld erg snel in huis. En tegen een scherpe prijs

Erik beoordeelde op 2016-03-08

Ik ben zeer tevreden over Xolt. Ik heb een goed product ontvangen voor een lage prijs met een snelle levertijd. Ook kon ik na mijn pakket goed volgen. Hierdoor ben ik zeker van plan vaker een aankoop te doen bij Xolt.

Willems beoordeelde op 2016-03-08

Snel en netjes geleverd.

Jacob Agri beoordeelde op 2016-03-07

Goede service en snelle levering.

Dennis beoordeelde op 2016-03-07

Zeer snel geleverd. Makkelijke betalingsmogelijkheden. Top!

C. Droppers beoordeelde op 2016-03-07

Goed, het produkt werd keurig verpakt in goede staat afgeleverd en de levering was goed te volgen via de gemailde link. Helaas was de levertijd langer dan de indicatie op de website en werd er niet actief gecommuniceerd dat Xolt het product eerst zelf nog moest bestellen. Aangezien het een verjaardagskado betrof werd het hierdoor nog even spannend of het op tijd zou zijn.

Lisa driessen beoordeelde op 2016-03-01

Super goed was het de volgende dag in huis top

Selina beoordeelde op 2016-03-01

Snelle service!

Anthony Giel beoordeelde op 2016-02-29

Perfect bedrijf !! Netjes OP TIJD bezorgd !! Wat velen NIET doen maar Xolt wel. Ook de tracking systeem is pico bello !!! Ik raad deze bedrijf zeker aan !! Ook prijs en kwaliteit is super goed !!! Ja meer heb ik niet te vertellen. Blijven zo en houden zo !!!

Iris beoordeelde op 2016-02-29

Verkeerde afbeelding bij het product.

Reactie van Xolt:
We hebben het inmiddels aangepast. Bedankt voor het doorgeven.

Angela Heijneman beoordeelde op 2016-02-28

Snelle en goede levering. Makkelijk te betalen. heel fijn. ik ga hier nog weleens meer bestellen.

Paul Kok beoordeelde op 2016-02-28

Heb een steel pan besteld van BK en eerst de verkeerde. Heb gebeld en een nieuwe besteld. En de verkeerde teruggestuurd op advies van winkel via telefonisch contact Er zou een retourboeking gedaan worden voor de betaling. Alles in orde gemaakt en geregeld. Binnen een dag was de nieuwe pan er en binnen een paar dagen was ook de betaling ingetrokken via Klarna. En de pan die was van de kwaliteit die ik verwachtte

Kevin beoordeelde op 2016-02-28

Uitstekende service en snelle levering!

Malou beoordeelde op 2016-02-26

Helemaal goed!