Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Xolt

Rostockweg 5
9723HG Groningen
0853030280
KvK 63193590

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Xolt

Gemiddelde beoordeling

9,0

1601 beoordelingen

Beoordeling van klanten

87%

2%

11%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
The Feedback Company 1548 9,0
2019
Xolt

Jules beoordeelde op 2019-05-02

Fietsbanden en trapas bestelt. Pakketje moet ergens.onderweg zijn maar door verkeerde adressering nu uit zicht. Xolt niet bereikbaar. Waar is het pakket? Slechte service sowieso

Xolt

Bas Nossent beoordeelde op 2019-04-26

Wielnaaf besteld en betaald. Zou binnen een paar dagen bezorgt worden. Nu, twee weken later, niets. Telefoon nummer is niet in gebruik, antwoord op email is dat het verzonden is met track en trace. Andere mails, geen antwoord. En nu ?
Na het starten van een geschil werd er vrijwel direct contact met mij opgenomen. Blijkbaar was het pakketje afgeleverd bij een DHL service punt in de buurt, maar is ondertussen weer terug gestuurd naar de afzender. Ik heb geen enkel bericht hierover gekregen.
Xolt zal het pakketje wederom versturen.
Ook nu geen Track and Trace, email of wat dan ook. Deze keer was ik gelukkig wel thuis en kan ik de wielnaaf na 4 weken wachten gaan monteren.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Samir Yaaqobi beoordeelde op 2019-04-08

inmiddels ruim twee weken bestelling geplaatst en betaald.
geen reactie wat, waar, wanneer telefoon blijkt niet bereikbaar
heb meerdere mailtjes gestuurd waar niet op gereageerd wordt.
ik zal aangifte moeten gaan doen voor oplichting

Xolt

patricia beoordeelde op 2018-05-11

Wil je iets bestellen bij Xolt voor het bedrag van 35,90 en de betaling gaat via Billink dan wordt er door Xolt gevraagd om je kopie legitimatie en kopie van je adres gegevens te mailen..Dit zouden ze steekproefsgewijs doen om zo fraude bestellingen te verminderen ....en stuur je de kopie's niet door dan geen producten dan wordt de bestelling geannuleerd ...Uhm juist, bij mij gingen juist alle alarm bellen af want wat gebeurt er met mijn kopie legitimatie en kopie van mijn adres gegevens...?Identiteitsfraude ligt hier dus gewoon op de loer....Ik vind dit schandalig!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Xolt:
Beste,

Bedankt voor je feedback. Zoals per email ook aangegeven, vragen wij steekproefsgewijs om extra informatie om fraude met achteraf betalingen zo veel mogelijk te voorkomen. Hiervan wordt ook melding gemaakt tijdens het achteraf betalen met Billink. Wanneer je gevraagd wordt om extra informatie aan te leveren, dan gaat het om een kopie van een legitimatiebewijs en een bewijs van residentie op het opgegeven adres. Voor beide stukken geldt, dat de pasfoto en het Burgerservicenummer (BSN) vervaagd mogen worden. Hierdoor is identiteitsfraude niet meer mogelijk. De stukken worden vernietigd zodra wij een beslissing hebben genomen over het wel of niet door laten gaan van de order. In het geval je achteraf betaling zal worden geweigerd, krijg je altijd nog de mogelijkheid aangeboden om de order op een andere manier te betalen.
Xolt

Sylvia beoordeelde op 2018-02-27

Een heel ander product, van inferieure kwaliteit, gekregen. Volgens mij een namaak fietstas.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Xolt:
Beste Sylvia,

Ik kan je verzekeren dat wij geen namaakproducten verkopen. Op onze website stond een onjuiste afbeelding bij het bestelde product. Deze hebben we inmiddels aangepast naar de juiste. Ook hebben we jouw order, inclusief de gemaakte verzendkosten volledig gecrediteerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Xolt

Jack beoordeelde op 2017-09-04

Ik kocht een objectief voor de microscoop maar deze voldeed toch niet aan mijn specifieke eisen ! De retour procedure was eenvoudig en binnen een week was ook het geld weer terug op mijn rekening. Uiteraard zijn de retour kosten voor mij aangezien het niet ging om een defect of zo. Kortom een bedrijf dat net zoveel aandacht geeft aan leveren maar ook dit doet met retouren. Topklasse !!
Wanneer Xolt dit nivo handhaaft zie ik alleen maar groei en ik ben vanaf nu een positief onderdeel van het netwerk !!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Ritchy beoordeelde op 2017-08-17

Scherpe prijs
Top SERVICE
Vriendelijke medewerker

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Martijn beoordeelde op 2016-09-19

Snelle levering en uitstekende service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

esther Koelewijn beoordeelde op 2016-03-16

goede levering, snelle reactie vanuit de Klantenservice.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Anoniem beoordeelde op 2016-03-15

De bestelling is vlot en naar wens verlopen. TOP

Xolt

Dennis beoordeelde op 2016-03-10

Omruilen was geen probleem!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Gerda Toonen beoordeelde op 2016-03-09

Had het product wat ik had besteld erg snel in huis. En tegen een scherpe prijs

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Erik beoordeelde op 2016-03-08

Ik ben zeer tevreden over Xolt. Ik heb een goed product ontvangen voor een lage prijs met een snelle levertijd. Ook kon ik na mijn pakket goed volgen. Hierdoor ben ik zeker van plan vaker een aankoop te doen bij Xolt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Willems beoordeelde op 2016-03-08

Snel en netjes geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Jacob Agri beoordeelde op 2016-03-07

Goede service en snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Dennis beoordeelde op 2016-03-07

Zeer snel geleverd. Makkelijke betalingsmogelijkheden. Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

C. Droppers beoordeelde op 2016-03-07

Goed, het produkt werd keurig verpakt in goede staat afgeleverd en de levering was goed te volgen via de gemailde link. Helaas was de levertijd langer dan de indicatie op de website en werd er niet actief gecommuniceerd dat Xolt het product eerst zelf nog moest bestellen. Aangezien het een verjaardagskado betrof werd het hierdoor nog even spannend of het op tijd zou zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Lisa driessen beoordeelde op 2016-03-01

Super goed was het de volgende dag in huis top

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Selina beoordeelde op 2016-03-01

Snelle service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Xolt

Anthony Giel beoordeelde op 2016-02-29

Perfect bedrijf !! Netjes OP TIJD bezorgd !! Wat velen NIET doen maar Xolt wel. Ook de tracking systeem is pico bello !!! Ik raad deze bedrijf zeker aan !! Ook prijs en kwaliteit is super goed !!! Ja meer heb ik niet te vertellen. Blijven zo en houden zo !!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.