Riouwstraat 1
2585 GP Den Haag
KvK 30193398

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Van Lier beoordeelde op 2018-10-26

Prima dienstverlening. Doen wat ze beloven en vaak nog meer.

Personeel
Bestelproces

Arjan Verboom beoordeelde op 2018-09-24

De communicatie en dienstverlening van Xolution is onvoorstelbaar goed.

Maarten Wildeman beoordeelde op 2018-09-24

Geweldig. Wat een verademing. Supersnelle persoonlijke support. Helpen je echt met alles. Ook het verhuizen van je website doen ze gratis voor je. Service die net een stap verder gaat. Ik raad Xolution van harte aan!

Ben van den Ende beoordeelde op 2018-09-24

Ik ben jaren een zeer tevreden klant van Xolution geweest. Altijd snel, kundig en vriendelijk antwoord op wensen en vragen. Ook wordt er meegedacht bij vreemde verzoeken. Zeer prettige samenwerking!

Tom Steffens beoordeelde op 2018-09-24

Zeer snelle terugkoppeling en actie op vragen. Bereidheid om een stapje extra te doen en te helpen met bijv. aanmaken test-omgeving en omzetten naar officiele website.

Marc van der Velde beoordeelde op 2018-09-24

Goede bereikbaarheid helpdesk, snelle oplossingen voor persoonlijke aanpassingen, kortom klantgericht zoals je dit zou wensen. De hoge up-time is zeker waargemaakt!

Ron Fonteine beoordeelde op 2018-09-24

We hebben al onze websites verplaatst naar Xolution. Snelle reacties op mails. Tot nu toe tevreden.

Dennis Baum beoordeelde op 2018-09-24

Na negatieve ervaringen met de vorige hosting, kan ik Xolution van harte aanbevelen. Wat een verschil! Ze staan je altijd vriendelijk te woord en de support gaat veel verder dan je zou verwachten. Xolution heeft er echt verstand van. Absolute aanrader!

Ruben Peeters beoordeelde op 2018-09-24

Xolution werd me aangeraden door een vriend. Waar ik eerder twijfels had om als Belg bij een Nederlandse provider te gaan, zijn deze twijfels volledig weggenomen. De voorbije jaren stond Xolution ons bij met raad en daad en kreeg ik steeds een helpend antwoord niet lang na de vraag. Prijs en service 10/10. Ik raad iedereen Xolution aan!!!

Niels Aussems beoordeelde op 2018-09-24

Een goede en snelle service, een echte aanrader!

Rob de Kort beoordeelde op 2018-09-24

Een aantal van onze klanten hebben wij naar alle tevredenheid ondergebracht bij Xolution. De service en persoonlijke aandacht maakt Xolution een erg prettige partner.

Rianne Zwart beoordeelde op 2018-09-24

Het team van Xolution staat altijd voor mij klaar: helpen, bellen of mailen direct. Super fijn en vertrouwd, ik hoop nog jaren te kunnen samenwerken en ik zal iedereen xolution adviseren!

Jan van der Zee beoordeelde op 2018-09-24

De webservice draaide altijd. Op vragen werd vaak dezelfde dag nog geantwoord. De afgelopen jaren altijd zeer tevreden geweest.

Eric Brouwer beoordeelde op 2018-09-24

Xolution heb ik leren kennen als een prima hostingbedrijf. Daarvan zijn er ongetwijfeld meer, maar de persoonlijke benadering en aandacht zijn 5 en noemenswaardig bijzonder in een branche die hierin niet bepaald uitblinkt.

Silvana Bouwens beoordeelde op 2018-09-24

Altijd snelle reactie op vragen en/of aanpassingen op de website. We onderbinden geen technische storingen, de website is nog nooit gehackt geweest dankzij de perfecte beveiliging. Xolution communiceert pro-actief bij interne wijzigingen en houdt ons op de hoogte van lopende zaken.

Bernadette van de Hoek beoordeelde op 2018-09-24

Bij ieder contakt is er een snelle en correcte afhandeling, ga zo door! We zijn zeer tevreden over Xolution!

Peter Donze beoordeelde op 2018-09-24

Snel handelen bij de domeinnaamverhuizing (dit was voor ons zeer belangrijk) en snelle reacties. Zo zie je maar dat het niet alleen om geld verdienen gaat, maar ook om persoonlijk contact. We zitten hier nu pas, maar ik hoop dat het ook maanden en daarna jaren dezelfde goede service blijft. Tot nu toe in ieder geval enorm bedankt.

Gabrielle Halvax beoordeelde op 2018-09-24

Altijd vriendelijk, persoonlijk contact en snelle correcte service.

Paul Knoflach beoordeelde op 2018-09-24

Zeer verzorgd, betrouwbaar, klantvriendelijk, accuraat en helder in de communicatie.

Rik ten Cate beoordeelde op 2018-09-24

Er is grote toegankelijkheid, persoonlijk contact, ondersteuning en bereidheid om mee te denken. Ik heb steeds het idee dat ik ertoe doe, iemand ben, en niet alleen een zakelijke 'handigheid' ben. Er wordt steeds vlot en adequaat gereageerd als ik een vraag heb, een opdracht verleen, iets te bespreken heb. Ik ben een zeer tevreden klant!