Riouwstraat 1
2585 GP Den Haag
KvK 30193398

FH Vogelenzang (Froukje) beoordeelde op 2019-06-18

vind het jammer dat je niet per maand kan betalen bij deze partij en dat ze geen bezoekadres blijken te hebben! ik ging naar het adres toe wat op de site stond maar had denk ik beter even kunnen bellen want het blijkt dat ik niet langs kon gaan bij ze :(

Peter beoordeelde op 2019-03-20

Na verschillende webhosts geprobeerd te hebben, ben ik uitgekomen bij Xolution. Zeker de afgelopen weken laadt mijn website zo enorm snel en dat voor een (nog steeds) betaalbare prijs! :-)

Martine Zeijlstra beoordeelde op 2019-01-25

We hebben een paar webpagina's bij hen lopen en ze helpen erg goed. Bij andere webhosting moet je een heleboel codes invullen om pagina's te kunnen lanceren (lastig als je er geen ervaring mee hebt), daar hoef je bij Xolution geen zorgen over te hebben. En ze helpen snel bij eventuele problemen

Van Lier beoordeelde op 2018-10-26

Prima dienstverlening. Doen wat ze beloven en vaak nog meer.

Arjan Verboom beoordeelde op 2018-09-24

De communicatie en dienstverlening van Xolution is onvoorstelbaar goed.

Maarten Wildeman beoordeelde op 2018-09-24

Geweldig. Wat een verademing. Supersnelle persoonlijke support. Helpen je echt met alles. Ook het verhuizen van je website doen ze gratis voor je. Service die net een stap verder gaat. Ik raad Xolution van harte aan!

Ben van den Ende beoordeelde op 2018-09-24

Ik ben jaren een zeer tevreden klant van Xolution geweest. Altijd snel, kundig en vriendelijk antwoord op wensen en vragen. Ook wordt er meegedacht bij vreemde verzoeken. Zeer prettige samenwerking!

Tom Steffens beoordeelde op 2018-09-24

Zeer snelle terugkoppeling en actie op vragen. Bereidheid om een stapje extra te doen en te helpen met bijv. aanmaken test-omgeving en omzetten naar officiele website.

Marc van der Velde beoordeelde op 2018-09-24

Goede bereikbaarheid helpdesk, snelle oplossingen voor persoonlijke aanpassingen, kortom klantgericht zoals je dit zou wensen. De hoge up-time is zeker waargemaakt!

Ron Fonteine beoordeelde op 2018-09-24

We hebben al onze websites verplaatst naar Xolution. Snelle reacties op mails. Tot nu toe tevreden.

Dennis Baum beoordeelde op 2018-09-24

Na negatieve ervaringen met de vorige hosting, kan ik Xolution van harte aanbevelen. Wat een verschil! Ze staan je altijd vriendelijk te woord en de support gaat veel verder dan je zou verwachten. Xolution heeft er echt verstand van. Absolute aanrader!

Ruben Peeters beoordeelde op 2018-09-24

Xolution werd me aangeraden door een vriend. Waar ik eerder twijfels had om als Belg bij een Nederlandse provider te gaan, zijn deze twijfels volledig weggenomen. De voorbije jaren stond Xolution ons bij met raad en daad en kreeg ik steeds een helpend antwoord niet lang na de vraag. Prijs en service 10/10. Ik raad iedereen Xolution aan!!!

Niels Aussems beoordeelde op 2018-09-24

Een goede en snelle service, een echte aanrader!

Rob de Kort beoordeelde op 2018-09-24

Een aantal van onze klanten hebben wij naar alle tevredenheid ondergebracht bij Xolution. De service en persoonlijke aandacht maakt Xolution een erg prettige partner.

Rianne Zwart beoordeelde op 2018-09-24

Het team van Xolution staat altijd voor mij klaar: helpen, bellen of mailen direct. Super fijn en vertrouwd, ik hoop nog jaren te kunnen samenwerken en ik zal iedereen xolution adviseren!

Jan van der Zee beoordeelde op 2018-09-24

De webservice draaide altijd. Op vragen werd vaak dezelfde dag nog geantwoord. De afgelopen jaren altijd zeer tevreden geweest.

Eric Brouwer beoordeelde op 2018-09-24

Xolution heb ik leren kennen als een prima hostingbedrijf. Daarvan zijn er ongetwijfeld meer, maar de persoonlijke benadering en aandacht zijn 5 en noemenswaardig bijzonder in een branche die hierin niet bepaald uitblinkt.

Silvana Bouwens beoordeelde op 2018-09-24

Altijd snelle reactie op vragen en/of aanpassingen op de website. We onderbinden geen technische storingen, de website is nog nooit gehackt geweest dankzij de perfecte beveiliging. Xolution communiceert pro-actief bij interne wijzigingen en houdt ons op de hoogte van lopende zaken.

Bernadette van de Hoek beoordeelde op 2018-09-24

Bij ieder contakt is er een snelle en correcte afhandeling, ga zo door! We zijn zeer tevreden over Xolution!

Peter Donze beoordeelde op 2018-09-24

Snel handelen bij de domeinnaamverhuizing (dit was voor ons zeer belangrijk) en snelle reacties. Zo zie je maar dat het niet alleen om geld verdienen gaat, maar ook om persoonlijk contact. We zitten hier nu pas, maar ik hoop dat het ook maanden en daarna jaren dezelfde goede service blijft. Tot nu toe in ieder geval enorm bedankt.