lutmastraat 201
1074TV amsterdam

Astuti Markx beoordeelde op 2018-11-19

snelle levering

Harry Herben beoordeelde op 2018-09-11

Het product was snel in huis alleen was de maat te klein . Ik heb het terug gestuurd hoop dat het net zo snel gaat als ik het thuis gekrijgen heb (terug betaling).

Reactie van YBBRAND:
Beste heer Herben,

Jammer dat uw maat niet te verkrijgen was. Wij mogen u melden dat het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk weer teruggeboekt wordt op uw rekening. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vr groet,
Klanten service YBBRAND

Christa Soeters beoordeelde op 2018-07-05

C.Y.L. Wattimena beoordeelde op 2018-06-12

L.Vijent beoordeelde op 2016-11-10

goede prijs en kwaliteit verhouding snelle levering! Prima!

Don beoordeelde op 2016-10-31

Ik ben erg tevreden met mijn batik shirt.
Keep up the good work!

jay beoordeelde op 2016-10-06

mooie authentieke batik kleding.
super mooi

2016