YVR Cosmetics (YVR Tapparfum, Fashion & Mode Accessoires)

YVR Cosmetics (YVR Tapparfum, Fashion & Mode Accessoires)

Tapparfum is al in vele landen super populair.
Dit product sluit helemaal aan bij onze slogan “Kwaliteit voor Minder”
Tapparfum levert een kwalitatief hoogstaande parfum! Wij hebben parfum in alle bekende geurnoten. Met ons uitgebreide assortiment en uitmuntende kwaliteit zit er altijd wel een heerlijke geur voor u tussen.

Tapparfum staat er bekend om dat het navulbaar is, dit houdt in dat wanneer uw flesje leeg is, u het flesje meeneemt naar één van de bestaande tappunten en jou flesje word vervolgens met korting gevuld! Een moderne manier van parfum kopen!  Met Tapparfum kunnen onze klanten niet alleen het type parfum kiezen dat ze willen, maar ook de hoeveelheid die ze nodig hebben. Onze flesjes beschikken over de volgende hoeveelheden:

30ml
50 ml
100 ml
Voor iedereen die op zoek is naar een specifieke geur voor een betaalbare prijs!

Naast onze Tapparfums kunt u ook bij ons terecht voor moderne dames kleding. Verkrijgbaar vanaf maat 36 t/m maat 60. Dit allemaal van goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Tevens ook zeer leuk te combineren met onze mode accessoires en andere producten. Oftewel voor iedereen is er wel wat leuks te vinden!

Lidmaatschap per 21-03-2019 stopgezet