Schiekade 95b
+31(0)85-0606211

9,0

Bol.com 107 8,7

M beoordeelde op 2018-01-16

Snelle levering, netjes verpakt, heel erg tevreden!

Eke Spaander beoordeelde op 2018-01-12

Snel geleverd. Kwaliteit moet nog beoordeeld worden want het is een kado en moet nog gegeven worden.

Heidi Wiechers beoordeelde op 2018-01-01

Product (ondanks feestdagen) snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen. Vind de optie van achteraf betalen zelf erg plezierig.

Seth Van Obbergen beoordeelde op 2017-12-29

Levering was langer dan verwacht (niet mee beoordeeld, door de feestdrukte was dit begrijpbaar), heb het product nog niet zo lang dus om het uitstekend te noemen moet ik de duurzaamheid ervan nog ondervinden. Voor de rest zeer tevreden, voldoet aan hetgene dat ik nodig heb in een rugzak en bij een andere rugzak niet vindt (pc past hier wel in, is licht, comfortabel).

greet leemans beoordeelde op 2017-12-22

Artikel gekocht, maar ontvanger was er niet tevreden mee, dus retour gezonden. Snelle, correcte en uitermate vriendelijke afhandeling door YellowStars! Een pluim!

Geoffrey Hibbs beoordeelde op 2017-12-17

Alles wat ik besteld had kwam snel binnen

CHRIS SIEBENS beoordeelde op 2017-12-11

Bestelling en levering is vlot verlopen. Dus tevreden.

kelly van ingen beoordeelde op 2017-12-10

Heel tevreden. Volgende dag in huis en bij vragen snel antwoord. Al vaker besteld en zeker niet de laatste keer!

Veerle Beeckman beoordeelde op 2017-11-29

+ gemakkelijke betaling
+ juist product geleverd
+ snel geleverd

- track and trace gaf niet de accurate informatie

Stefanie Deblaere beoordeelde op 2017-11-20

Heel tevreden. Powerbank werd niet meegeleverd, maar na telefoontje was het een werkdag later al in orde. Goede service!

Bianca Baremans beoordeelde op 2017-10-09

Goede service prima prijs-kwaliteit verhouding

Anouk van Dijk beoordeelde op 2017-10-02

Netjes op tijd geleverd

H.M. beoordeelde op 2017-09-26

Heel tevreden. Het product heb ik heel snel thuis opgestuurd gekregen. Het product kwam in goede staat aan en het is precies zo zoals het op de site is beschreven.

Larissa van den Bulk beoordeelde op 2017-09-12

Mooie stevige tas! Snel geleverd!

A. Heimans beoordeelde op 2017-09-09

Perfect product. Mooi dat je zo je rugtas kan veranderen.

Reactie van YellowStars.shop:
Beste heer/mevrouw Heimans,

Allereerst nogmaals bedankt voor je bestelling bij YellowStars met ordernummer: ORD201964.

Gebaseerd op je beoordeling zien we dat er iets niet klopt met je ervaring met YellowStars.shop.

YellowStars.shop verkoopt namelijk alleen verschillende modellen rugzakken en accessoires. Je hebt bij ons op 28 augustus, in de avond, een extra set leren riempjes + handvat gekocht. Deze is op 29 augustus met DHL verzonden en door hun op 30 augustus afgeleverd. Zie ook deze track & trace link: https://www.dhlparcel.nl/nl/volg-uw-zending?tt=3SWSK000000043.

Wij verkopen geen conferentiemappen dus het lijkt er op dat je twee webwinkels door elkaar hebt gehaald? Tevens is onze levering niet te laat bij je afgeleverd door DHL.

We hopen dat je de geplaatste review wilt wijzigen naar een juiste beoordeling over YellowStars. Het verwijderen van de review is natuurlijk ook een optie.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen we het graag op info@yellowstars.shop.

Alvast bedankt voor de medewerking en nog een prettige dag toegewenst,
Team YellowStars

Kamila Kruk beoordeelde op 2017-09-08

Geweldig, de tas werd snel bezorgd, ziet er prachtig uit, is vrij groot, zeker voor dagelijks gebruik, maar aan de andere kant past er ook heel veel in. De tas is enorm comfortabel, zowel heel vol als heel leeg. Het is me opgevallen dat er erg veel touwtjes uit de tas steken, vooral bij de zakjes, dat hoeft natuurlijk niks te zeggen over de kwaliteit, maar oogt niet erg netjes.

M beoordeelde op 2017-09-06

Heel tevreden. Bij het stellen van een vraag ook snel een antwoord.

Isabel Eggermont beoordeelde op 2017-09-05

Vlotte service. Snelle levering. Mooie rugzak. Sterke afwerking. Helemaal mijn stijl. Ik gebruik hem als schooltas, maar zal voor andere uitstappen ook handig zijn.

Babs van Laarhoven beoordeelde op 2017-09-04

Super tas! Werd al gelijk ingepikt door mijn zoon;-). Werd goed op de hoogte gehouden van de levering en de tas is netjes verpakt.
Erg tevreden! Nu wachten op de kidsversie 😊!

Femke de Wijs beoordeelde op 2017-09-04

Snel alle mailtjes ontvangen die mij goed op de hoogte hebben gehouden van de status van mijn bestelling. Goede, fijne en zeer snelle communicatie. En ook nog snelle leverering van het product.