Schiekade 95b

Bol.com 109 8,7

Martin Fris beoordeelde op 2018-07-07

Mirjam Meijs beoordeelde op 2018-06-29

Osman Coskunsu beoordeelde op 2018-06-17

Verkeerde product gekregen, vervolgens gebeld en opgelost door opnieuw het juiste product op te sturen. Tot mijn verassing weer een verkeerd product... kost me te veel tijd en moeite om elke keer de verkeerde product terug op te sturen en wachten op het juiste product. Ik doe vaak aan online shoppen maar nog nooit zo iets meegemaakt.

Reactie van YellowStars:
Beste Osman,

Graag horen we nog of je tevreden bent met onze afhandeling van de klacht. We hebben vorige week de twee verkeerd geleverd artikelen door DHL laten ophalen en het juiste artikel alsnog geleverd.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen we het graag.

Vriendelijke groet en een fijne dag,
Team YellowStars

Barbara ter Horst beoordeelde op 2018-06-09

Super service! Super prijs! Snel! En super snelle reactie op vragen! Toppie!

Pien Mica beoordeelde op 2018-06-06

Astrid Hoetjer beoordeelde op 2018-03-02

Tevreden. Zaterdag besteld dinsdag in huis. Netjes geleverd.

Marina de Raad beoordeelde op 2018-02-24

Annelies Ansems beoordeelde op 2018-02-21

hele goede service!! ben er erg tevreden over. Ze lossen problemen die je hebt meteen op.

Reactie van YellowStars:
Hi Annelies,

Vervelend om te horen dat er een mankement is met je TruBlue tas.

We lossen dit natuurlijk graag voor je op. Als je het goed vindt sturen we vandaag gelijk een nieuw setje leren riempjes op zodat je die kan vervangen.

We horen graag van je.

Vriendelijke groet en een fijne dag,
Team YellowStars

Elena Höppener beoordeelde op 2018-02-02

Maike beoordeelde op 2018-01-30

super fijne tas past veel in. hij draagt fijn. het einge jammer is dat je geen appart vak hebt voor eten en drinken, maar verder op alle vlakken geweldig! ik heb een vrij grote laptop past er perfect in!

F. van der Pol beoordeelde op 2018-01-29

Een mooie tas. Ziet er goed uit en de levering was ook snel. Ik kon de extra banden niet vinden en de klantenservice reageerde super snel. Top!

M beoordeelde op 2018-01-16

Snelle levering, netjes verpakt, heel erg tevreden!

Eke Spaander beoordeelde op 2018-01-12

Snel geleverd. Kwaliteit moet nog beoordeeld worden want het is een kado en moet nog gegeven worden.

Puck van Beek beoordeelde op 2018-01-08

Lieven Dewitte beoordeelde op 2018-01-07

Kim Vredegoor-Bijsterveld beoordeelde op 2018-01-02

C. Hoornaar Hoornaar beoordeelde op 2018-01-01

Heidi Wiechers beoordeelde op 2018-01-01

Product (ondanks feestdagen) snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen. Vind de optie van achteraf betalen zelf erg plezierig.

Nathalie Vervaeck beoordeelde op 2017-12-29

Seth Van Obbergen beoordeelde op 2017-12-29

Levering was langer dan verwacht (niet mee beoordeeld, door de feestdrukte was dit begrijpbaar), heb het product nog niet zo lang dus om het uitstekend te noemen moet ik de duurzaamheid ervan nog ondervinden. Voor de rest zeer tevreden, voldoet aan hetgene dat ik nodig heb in een rugzak en bij een andere rugzak niet vindt (pc past hier wel in, is licht, comfortabel).