Langstraat 277
6691EE Gendt

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Stan zei op 2017-04-24

Tevreden, snelle levering. Top!

Siuhong Cheung zei op 2017-04-05

Top service! Keurig op tijd geleverd en in perfecte staat aangeleverd. Zeer tevreden!!

Jeroen zei op 2017-03-27

goede nette stoelen ze zijn ook netjes de volgende dag geleverd

Tim zei op 2017-03-27

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst besteld bij Yels en werd hier goed en vriendelijk geholpen! Ik ben erg blij met de eetkamerstoelen die ik heb ontvangen en door de snelle levering had ik ze de dag erop al binnen! Al met al super tevreden met Yels.nl

Sven zei op 2017-03-27

Carla zei op 2017-03-23

Zoals beloofd, vandaag besteld morgen in huis. Keurig verpakt en zonder beschadigingen afgeleverd.

Laura zei op 2017-03-22

Vragen werden razendsnel beantwoord en de levering was inderdaad de volgende dag al in huis.

Carmen zei op 2017-03-22

De levering was erg snel, zoals aangegeven de volgende dag al in huis!

Rico zei op 2017-03-22

De nieuwe stoelen voor op ons kantoor zijn snel geleverd en zitten erg lekker, tevreden!

Juliën Gerritsen zei op 2017-03-22

Goede ervaring gehad! Snelle levering en de kwaliteit is precies wat beloofd wordt! Helemaal happy met mijn nieuwe stoelen.