Langstraat 277

Google Plus/Places - 7,0
Beslist.nl 214 9,0
KiyOh 279 7,6

Danielle beoordeelde op 2019-07-11

Tafel besteld met woensdag als leverdatum. Helaas kon dit niet doorgaan. Telefonisch hebben ze mij op de hoogte gesteld. Vrijdag was het voorstel van hun kant. Wat voor mij zou betekenen een extra dag vrij vragen. Ze hoorden dat ik donderdag mijn thuiswerkdag had dus hebben ze de planning geraadpleegd en kwam de tafel donderdag. Helemaal top geregeld. Kwamen netjes op de afgesproken tijd. Nette service en klantvriendelijk.

Petra Hendriks beoordeelde op 2019-04-20

Vlotte service.
Keurig telefonisch contact.
Afspraken worden nagekomen

Dirk beoordeelde op 2019-02-26

Fijn geholpen in de winkel. Hadden veel buffetkasten op voorraad. Uiteindelijk de zaterdag erop bij mij bezorgd door de bezorgers van Yels

Josefien Brugman beoordeelde op 2018-12-11

Eerst in de winkel in Gendt geweest: een redelijk grote winkel met vooral veel meubelseries van Tower Living. Hier hebben we de Fleur buffetkast besteld. Deze werd de zaterdag erna door de eigenaar van Yels.nl zelf bezorgd bij ons. Samen met een collega heeft hij de kast netjes op elkaar gezet in onze woonkamer. Super service en super blij met onze nieuwe kast!!

Ruud beoordeelde op 2018-12-11

Zoals vermeld de avond voor levering gebeld over de tijd. Vriendelijke bezorger en binnen de tijd zoals afgesproken. Mooi TV meubel en snel in huis.

Jorgen beoordeelde op 2018-11-20

Yels neemt het niet zo nauw met uw rechten als consument. Na aankoop van 1 kruk, vond Yels het wat onhandig om die uit de doos te halen en naar mij op te sturen, ze zaten namelijk per twee verpakt. Of ik er dus nog 1 wilde kopen, of anders het geld terug zou willen. Ik ging hiermee niet akkoord, waarop Yels het geld toch terug over heeft gemaakt. Na overleg met Consuwijzer blijkt dit niet toegestaan, we hadden een wettelijke overeenkomst, die zij eenzijdig hebben ontbonden. Hiermee maken ze van hun probleem, mijn probleem. Mijn klacht werd vervolgens weggewuift en ik ben door Yels buitengewoon onbehoorlijk behandeld. Bestelt u dus liever bij een andere winkel!

Beste Jurgen,

Deze situatie hadden we inderdaad anders moeten oplossen. We hebben de desbetreffende medewerker hierop aangesproken en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mijn excuses voor het ongemak.

Roel beoordeelde op 2018-11-11

Tot 3x maal toe niet volgens afspraak geleverd. Op de site staat vandaag besteld dinsdag in huis. Direct op maandag een mail dat dat niet lukt. Als je zo snel weet dat het niet gaat lukken dan ben je de klanten gewoon aan het misleiden. Bezorging doorgeschoven naar zaterdag. Op zaterdag geen stoel, zelf contact moeten opnemen, want aan service voor klanten doen ze blijkbaar niet. Bezorging een week doorgeschoven naar zaterdag zodat we hem zelf in ontvangst konden nemen. Toch wordt de stoel al op woensdag bij onze buren in de gang gezet. Heel asociaal om grote meubels bij buren af te leveren. Het kan Yels allemaal niets schelen, zodra ze je geld binnen hebben hoor je niets meer

Beste Roel,

Ik vind het jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze service. Wij doen er samen met ons team alles aan om jou blij te maken met mooie nieuwe meubels, bezorgd op het moment dat je zelf hebt gekozen. Ik heb het met het team gehad over jouw situatie en we hebben hier ook nog contact over gehad met de transporteur. Al met al een goede les om nog strakker te communiceren met alle betrokken partijen.

Ik wens je desondanks veel plezier met je nieuwe stoel!

Melvin beoordeelde op 2018-10-23

Aankoop zou maandag bezorgd worden. De hele dag thuis geweest en er is niets bezorgd. Na zelf contact op te nemen bleek er iets mis te zijn gegaan bij de leverancier. Slecht dat er geen contact wordt opgenomen met de klant.

Elizabeth beoordeelde op 2018-10-12

Het viel bij Yels op dat wordt geschreven 'laagste prijs garantie'. Ik had op een andere website een redelijk populaire stoel gezien, maar vanwege de langere levertijd keek ik even verder (populaire stoel dus vast wel ergens anders te koop). O.a. Yels had dezelfde stoel in het assortiment en met een kortere levertijd EN de laagste prijs garantie. Voor de zekerheid heb ik onder veelgestelde vragen gekeken of er wat de voorwaarden waren voor de laagste prijs garantie: geen. Ik heb een mail gestuurd met het verhaal dat ik bij hen zou bestellen vanwege de kortere levertijd als ze hun prijs konden aanpassen. In principe kreeg ik antwoord op mijn vraag: ''Helaas kunnen wij dit product niet voor deze prijs leveren.'', MAAR voor een bedrijf wat de laagste prijs garantie biedt zou je verwachten dat ze motiveren waarom ze dat dan toch niet kunnen. Nu lijkt het namelijk meer een manier om klanten erop te laten vertrouwen niet verder te zoeken. Doe dat dus zeker wel. Een stoel van €70,- bij Yels is bijvoorbeeld ergens anders €49,95. Dat maakt verschil als je er 6 wilt bestellen. Een onvoldoende en geen slechte review, omdat al binnen 30 minuten een nette (maar summiere) reactie kwam op mijn vraag.

Beste Elizabeth,

Helaas konden wij hier inderdaad niet mee mee. De aanbieding van onze concurrent heeft een levertijd van 6+ weken, waardoor het dus niet vergeleken kan worden met ons aanbod. Het staat je vanzelfsprekend vrij om bij onze concullega te bestellen.

Joeri van Yels.nl

Marion beoordeelde op 2018-08-26

Een product van slechte kwaliteit gelevrd, product zakt na 1 maand al door. Daarna een hele hoop gedoe, erg vaak ruilen van producten, maar nog steeds geen blijvende oplossing. Telkens een excuse en een pleister op de wonde.

Beste Marion,

Jammer inderdaad. Gelukkig hebben wij je volledige bestelling retour genomen en je, ondanks dat de stoelen gebruikt waren, het volledige aankoopbedrag teruggestort.

Joeri van Yels.nl

Janneke De wert beoordeelde op 2018-07-16

M van Berkel beoordeelde op 2018-07-16

Levering kwam in eerste instantie niet binnen. Goed opgepakt en afgehandeld 3 dagen later bestelling ontvangen

Martine van der Linden beoordeelde op 2018-07-15

Bestelde producten volgens afgesproken datum geleverd: niks op aan te merken. Producten netjes verpakt.

Agnes Ziel beoordeelde op 2018-07-15

Kelsey Kroes beoordeelde op 2018-07-14

Danielle Quinten beoordeelde op 2018-07-12

Duidelijke en snelle communicatie, klantvriendelijke dienstverlening

Marije Denkers beoordeelde op 2018-07-11

Hakki Altun beoordeelde op 2018-07-11

Mathilde Schipperheijn beoordeelde op 2018-07-10

Veel beloven, weinig geven, doet alleen de gek in vreugde leven

Beste Mathilde,

Bedankt voor je feedback en jammer dat het bij jouw bestelling zo mis is gelopen. Voornamelijk qua communicatie een paar verbeterpunten voor ons. Ik ben in ieder geval blij dat wij de stoelen vanmorgen bij je hebben morgen bezorgen. Veel plezier met je stoelen!

Liefs,

Mirjam Van vliet beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en prachtige tafels ....voor een mooie prijs

Hoi Mirjam,

Goed om te horen, bedankt voor je positieve feedback!

Groet,
Mark van Yels.nl