Langstraat 277
6691EE Gendt

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Pieter beoordeelde op 2017-07-03

Snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Eindelijk weer lekker zitten in de keuken! Bedankt

Henk Peters beoordeelde op 2017-07-02

Vrijdag nieuwe eetkamerstoelen besteld en zaterdag al bezorgd. Super service en mooie stoelen, top!

Jolanda beoordeelde op 2017-06-29

10 stoelen besteld en ze zien er super uit! Service is top, snel geleverd en goede communicatie.
Zeker aan te bevelen!!

Jerry beoordeelde op 2017-06-13

Bestelling zoals beloofd binnen 24u in huis. Zeker een aanrader. Heldere website waar je eenvoudig de leukste woonmeubels vindt.

Mariel beoordeelde op 2017-06-09

Zeer klantvriendelijk, heldere communicatie, denken probleemoplossend.

Mira beoordeelde op 2017-04-30

Ben heel erg tevreden, snelle levering.
Dus snel genieten van mijn nieuwe stoelen!
Helemaal top!

Fien beoordeelde op 2017-04-28

Een heel goede en snelle service! Ook een klantvriendelijk contact! Kortom, een fijne webshop!

Petra beoordeelde op 2017-04-27

Zeer tevreden, snel geleverd. Stoelen waren goed verpakt en zitten prima!

Melissa beoordeelde op 2017-04-26

Uitstekende service, snelle levering en prachtige artikelen. Inmiddels al twee keer iets besteld, en beide keren snelle levering.

Fieke beoordeelde op 2017-04-26

Ik ben zeer tevreden! Producten waren snel geleverd en goede prijs-kwaliteit verhouding!

Stan beoordeelde op 2017-04-24

Tevreden, snelle levering. Top!

Siuhong Cheung beoordeelde op 2017-04-05

Top service! Keurig op tijd geleverd en in perfecte staat aangeleverd. Zeer tevreden!!

Jeroen beoordeelde op 2017-03-27

goede nette stoelen ze zijn ook netjes de volgende dag geleverd

Tim beoordeelde op 2017-03-27

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst besteld bij Yels en werd hier goed en vriendelijk geholpen! Ik ben erg blij met de eetkamerstoelen die ik heb ontvangen en door de snelle levering had ik ze de dag erop al binnen! Al met al super tevreden met Yels.nl

Sven beoordeelde op 2017-03-27

Carla beoordeelde op 2017-03-23

Zoals beloofd, vandaag besteld morgen in huis. Keurig verpakt en zonder beschadigingen afgeleverd.

Laura beoordeelde op 2017-03-22

Vragen werden razendsnel beantwoord en de levering was inderdaad de volgende dag al in huis.

Carmen beoordeelde op 2017-03-22

De levering was erg snel, zoals aangegeven de volgende dag al in huis!

Rico beoordeelde op 2017-03-22

De nieuwe stoelen voor op ons kantoor zijn snel geleverd en zitten erg lekker, tevreden!

Juliën Gerritsen beoordeelde op 2017-03-22

Goede ervaring gehad! Snelle levering en de kwaliteit is precies wat beloofd wordt! Helemaal happy met mijn nieuwe stoelen.