Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Yels.nl

Langstraat 277
6691EE Gendt
0852103401
KvK 67524079

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Yels.nl

Gemiddelde beoordeling

8,2

678 beoordelingen

Beoordeling van klanten

81%

5%

14%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Bol.com 7 8,3
Google Plus/Places - 7,0
Beslist.nl 214 9,0
KiyOh 279 7,6
2019
Yels.nl

Danielle beoordeelde op 2019-07-11

Tafel besteld met woensdag als leverdatum. Helaas kon dit niet doorgaan. Telefonisch hebben ze mij op de hoogte gesteld. Vrijdag was het voorstel van hun kant. Wat voor mij zou betekenen een extra dag vrij vragen. Ze hoorden dat ik donderdag mijn thuiswerkdag had dus hebben ze de planning geraadpleegd en kwam de tafel donderdag. Helemaal top geregeld. Kwamen netjes op de afgesproken tijd. Nette service en klantvriendelijk.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Petra Hendriks beoordeelde op 2019-04-20

Vlotte service.
Keurig telefonisch contact.
Afspraken worden nagekomen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Dirk beoordeelde op 2019-02-26

Fijn geholpen in de winkel. Hadden veel buffetkasten op voorraad. Uiteindelijk de zaterdag erop bij mij bezorgd door de bezorgers van Yels

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Josefien Brugman beoordeelde op 2018-12-11

Eerst in de winkel in Gendt geweest: een redelijk grote winkel met vooral veel meubelseries van Tower Living. Hier hebben we de Fleur buffetkast besteld. Deze werd de zaterdag erna door de eigenaar van Yels.nl zelf bezorgd bij ons. Samen met een collega heeft hij de kast netjes op elkaar gezet in onze woonkamer. Super service en super blij met onze nieuwe kast!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Ruud beoordeelde op 2018-12-11

Zoals vermeld de avond voor levering gebeld over de tijd. Vriendelijke bezorger en binnen de tijd zoals afgesproken. Mooi TV meubel en snel in huis.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Jorgen beoordeelde op 2018-11-20

Yels neemt het niet zo nauw met uw rechten als consument. Na aankoop van 1 kruk, vond Yels het wat onhandig om die uit de doos te halen en naar mij op te sturen, ze zaten namelijk per twee verpakt. Of ik er dus nog 1 wilde kopen, of anders het geld terug zou willen. Ik ging hiermee niet akkoord, waarop Yels het geld toch terug over heeft gemaakt. Na overleg met Consuwijzer blijkt dit niet toegestaan, we hadden een wettelijke overeenkomst, die zij eenzijdig hebben ontbonden. Hiermee maken ze van hun probleem, mijn probleem. Mijn klacht werd vervolgens weggewuift en ik ben door Yels buitengewoon onbehoorlijk behandeld. Bestelt u dus liever bij een andere winkel!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Yels.nl:
Beste Jurgen,

Deze situatie hadden we inderdaad anders moeten oplossen. We hebben de desbetreffende medewerker hierop aangesproken en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Laura van Yels.nl
Yels.nl

Roel beoordeelde op 2018-11-11

Tot 3x maal toe niet volgens afspraak geleverd. Op de site staat vandaag besteld dinsdag in huis. Direct op maandag een mail dat dat niet lukt. Als je zo snel weet dat het niet gaat lukken dan ben je de klanten gewoon aan het misleiden. Bezorging doorgeschoven naar zaterdag. Op zaterdag geen stoel, zelf contact moeten opnemen, want aan service voor klanten doen ze blijkbaar niet. Bezorging een week doorgeschoven naar zaterdag zodat we hem zelf in ontvangst konden nemen. Toch wordt de stoel al op woensdag bij onze buren in de gang gezet. Heel asociaal om grote meubels bij buren af te leveren. Het kan Yels allemaal niets schelen, zodra ze je geld binnen hebben hoor je niets meer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Yels.nl:
Beste Roel,

Ik vind het jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze service. Wij doen er samen met ons team alles aan om jou blij te maken met mooie nieuwe meubels, bezorgd op het moment dat je zelf hebt gekozen. Ik heb het met het team gehad over jouw situatie en we hebben hier ook nog contact over gehad met de transporteur. Al met al een goede les om nog strakker te communiceren met alle betrokken partijen.

Ik wens je desondanks veel plezier met je nieuwe stoel!

Met vriendelijke groet,
Laura van Yels.nl
Yels.nl

Melvin beoordeelde op 2018-10-23

Aankoop zou maandag bezorgd worden. De hele dag thuis geweest en er is niets bezorgd. Na zelf contact op te nemen bleek er iets mis te zijn gegaan bij de leverancier. Slecht dat er geen contact wordt opgenomen met de klant.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Elizabeth beoordeelde op 2018-10-12

Het viel bij Yels op dat wordt geschreven 'laagste prijs garantie'. Ik had op een andere website een redelijk populaire stoel gezien, maar vanwege de langere levertijd keek ik even verder (populaire stoel dus vast wel ergens anders te koop). O.a. Yels had dezelfde stoel in het assortiment en met een kortere levertijd EN de laagste prijs garantie. Voor de zekerheid heb ik onder veelgestelde vragen gekeken of er wat de voorwaarden waren voor de laagste prijs garantie: geen. Ik heb een mail gestuurd met het verhaal dat ik bij hen zou bestellen vanwege de kortere levertijd als ze hun prijs konden aanpassen. In principe kreeg ik antwoord op mijn vraag: ''Helaas kunnen wij dit product niet voor deze prijs leveren.'', MAAR voor een bedrijf wat de laagste prijs garantie biedt zou je verwachten dat ze motiveren waarom ze dat dan toch niet kunnen. Nu lijkt het namelijk meer een manier om klanten erop te laten vertrouwen niet verder te zoeken. Doe dat dus zeker wel. Een stoel van €70,- bij Yels is bijvoorbeeld ergens anders €49,95. Dat maakt verschil als je er 6 wilt bestellen. Een onvoldoende en geen slechte review, omdat al binnen 30 minuten een nette (maar summiere) reactie kwam op mijn vraag.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Yels.nl:
Beste Elizabeth,

Helaas konden wij hier inderdaad niet mee mee. De aanbieding van onze concurrent heeft een levertijd van 6+ weken, waardoor het dus niet vergeleken kan worden met ons aanbod. Het staat je vanzelfsprekend vrij om bij onze concullega te bestellen.

Met vriendelijke groet,
Joeri van Yels.nl
Yels.nl

Marion beoordeelde op 2018-08-26

Een product van slechte kwaliteit gelevrd, product zakt na 1 maand al door. Daarna een hele hoop gedoe, erg vaak ruilen van producten, maar nog steeds geen blijvende oplossing. Telkens een excuse en een pleister op de wonde.


Reactie van Yels.nl:
Beste Marion,

Jammer inderdaad. Gelukkig hebben wij je volledige bestelling retour genomen en je, ondanks dat de stoelen gebruikt waren, het volledige aankoopbedrag teruggestort.

Met vriendelijke groet,
Joeri van Yels.nl
Yels.nl

Janneke De wert beoordeelde op 2018-07-16

Yels.nl

M van Berkel beoordeelde op 2018-07-16

Levering kwam in eerste instantie niet binnen. Goed opgepakt en afgehandeld 3 dagen later bestelling ontvangen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Martine van der Linden beoordeelde op 2018-07-15

Bestelde producten volgens afgesproken datum geleverd: niks op aan te merken. Producten netjes verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Agnes Ziel beoordeelde op 2018-07-15

Yels.nl

Kelsey Kroes beoordeelde op 2018-07-14

Yels.nl

Danielle Quinten beoordeelde op 2018-07-12

Duidelijke en snelle communicatie, klantvriendelijke dienstverlening

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Marije Denkers beoordeelde op 2018-07-11

Yels.nl

Hakki Altun beoordeelde op 2018-07-11

Yels.nl

Mathilde Schipperheijn beoordeelde op 2018-07-10

Veel beloven, weinig geven, doet alleen de gek in vreugde leven

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Yels.nl:
Beste Mathilde,

Bedankt voor je feedback en jammer dat het bij jouw bestelling zo mis is gelopen. Voornamelijk qua communicatie een paar verbeterpunten voor ons. Ik ben in ieder geval blij dat wij de stoelen vanmorgen bij je hebben morgen bezorgen. Veel plezier met je stoelen!

Liefs,
Laura van Yels.nl
Yels.nl

Mirjam Van vliet beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en prachtige tafels ....voor een mooie prijs

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Yels.nl:
Hoi Mirjam,

Goed om te horen, bedankt voor je positieve feedback!

Groet,
Mark van Yels.nl

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.