Langstraat 277

Super service

tinekegans@hotmail.com Gans beoordeelde op 2017-12-16

Heel tevreden!!

Ingie Jansen beoordeelde op 2017-12-12

Geweldige service! Aardige mensen. Kan deze winkel iedereen aanbevelen.

Kevin Sangers beoordeelde op 2017-12-11

6 stoelen besteld. Waarvan 2 de volgende dag geleverd zijn en de andere 4 die dag erop. Mooiste was geweest als alles in 1x was aangekomen. Maar of dit aan DHL ligt of aan Yels ? Product is top. En vriendelijk geholpen in de winkel.

Annemiek Mazzawi beoordeelde op 2017-12-11

Zeer snelle, correcte en vriendelijke afhandeling.

Ben beoordeelde op 2017-12-09

6 Stoelen besteld, hiervan zijn er 2 opnieuw ingepakt en deze waren voorzien van antikras viltjes op deze viltje zat vuil. Bij de klacht kregen we een of ander onduidelijk verhaal van een kapotte doos. Echter de stoelen zat ook niet in plastiek ingepakt, zoals de anderen.
Geen schade op de stoelen. Opleiding nodig voor klanten service of betere smoesjes verkopen nodig.

Beste Ben,

Ik vind het jammer dat je niet blij bent met de manier waarop wij je feedback hebben afgehandeld. Het is inderdaad zo dat deze bestelling is omgepakt doordat de oude doos, toen deze vanaf de leverancier naar ons kwam, beschadigd was. Voor de zekerheid hebben we na het uitpakken viltjes onder de stoelen gedaan om beschadiging in ons magazijn te voorkomen. Hierdoor waren ze inderdaad anders ingepakt dan de andere stoelen. De jongens in ons magazijn gebruiken immers andere verpakkingsmaterialen dan de mensen in onze fabriek in het buitenland.

De volgende keer zullen we hier vooraf helderder over communiceren. Vanaf komende week zullen we bij alle omgepakte dozen een toelichting toevoegen om deze onduidelijkheid in de toekomst te voorkomen. Ik wil je danken voor je feedback, wens je desondanks veel plezier met de stoelen en natuurlijk ook een fijn weekend!

Johan De Boer beoordeelde op 2017-12-06

Snelle levering van onze eetkamer stoelen, er miste en stel pootje deze werdt gelijk na geleverd in een record tempo.

C Rademaker beoordeelde op 2017-11-29

Super blij met onze lampen! Nadat eerst 1 lamp geleverd was en ik een mail stuurde om te vragen waar de 2e bleef, kreeg ik super snel antwoord! Top service!

Marion Austermann beoordeelde op 2017-11-23

Betaald voor 6 stoelen, kreeg door een pakketbezorger slechts 2 stoelen geleverd. Zonder begeleidend schrijven. Blijkbaar waren er nog maar 2 stoelen. Hierover is niet met mij gecommuniceerd. Maar dus wel 6 laten betalen. Terugsturen werd een klus van een paar dagen, hele dag vrij genomen zonder dat afspraak van ophalen nagekomen werd. Heb ze zelf maar teruggestuurd En moest uiteindelijk nog achter mijn verzendkosten aan. Niets is gecompenseerd

Beste Marion,

Ik had je feedback hier even helemaal gemist, maar begrijp je feedback absoluut. Ook wij waren onaangenaam verrast toen de leverancier de stoel ineens niet meer kon leveren. De vier stoelen die zij zouden opsturen zijn nooit verzonden, terwijl de anderen vanuit ons eigen magazijn wel op weg waren naar jou. Onwijs balen natuurlijk!

De afhandeling hebben we intern besproken en wij zullen in de toekomst nog scherper zijn op het terugboeken van het juiste bedrag, want ik begreep dat mijn collega 10 euro over het hoofd had gezien.

Een hele vervelende samenloop van omstandigheden, maar weer belangrijke lessen voor ons. Daarom wil ik je namens het hele team nogmaals mijn excuses voor het ongemak aanbieden, je bedanken voor de feedback en je toch een fijn weekend toewensen!

Brigitte beoordeelde op 2017-11-22

Prima en snel geleverd, moest wel de DHL bezorger zelf helpen met uitladen. Was een tv kast van 240 cm breed. Was voor mij geen probleem, maar kan mij voorstellen dat niet iedereen hiertoe in staat is.

Carolien Roode beoordeelde op 2017-11-22

Voor het eerst wat besteld bij Yels. Uitstekende service en goed meegedacht inzake de levering. Wij zijn erg blij met de stoelen!

f Damen beoordeelde op 2017-11-21

Alles mooi en netjes op tijd binnen

Moniek Ebbers beoordeelde op 2017-11-19

Goed advies na telefonisch contact, snelle levering, perfecte oplossing van het probleem. Bedankt

Eva Delissen beoordeelde op 2017-11-13

Heel erg tevreden! Keurig op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling en toen de stoelen eenmaal binnen waren zijn ze persoonlijk geleverd door Yoeri, want 'hij woonde toch in de buurt'. Eenmaal in huis bleken de stoelen te groot. Weer contact met Yoeri en hij dacht erg fijn met ons mee. 'Wat past dan wel/wat staat mooi'. Dat weekend konden de stoelen kosteloos retour en konden we nieuwe uitzoeken en ook deze werden direct geleverd. Zowel telefonisch, per mail als in de winkel erg prettig geholpen. Service met een persoonlijke touch! Een dikke 10!

Marianne Sijstermans beoordeelde op 2017-11-13

Superservice!!
Snelle levering.
Vragen worden duidelijk en vriendelijk beantwoord.
Probleempjes worden gelijk opgelost.
Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan.

Anja Bergers beoordeelde op 2017-11-12

De beschrijving van het product was niet goed. Het product was volgens verkoper kwijt geraakt bij de post. Er zat een mega fout in het product bij aankomst.

Hoi Anja,

In jouw geval is er zeker eea. misgegaan aan onze kant. De productinformatie hebben wij inmiddels aangepast op de website, dat blijft gelukkig mensenwerk. Gelukkig hebben wij het netjes met je kunnen oplossen en zijn alle kosten naar je teruggestort. Hopelijk mogen wij je in de toekomst toch weer verwelkomen, voor nu een fijn weekend toegewenst!

Netty Poelman beoordeelde op 2017-10-23

Mooie stoelen. Zitten goed. Uitstekende communicatie met werknemers van Yels. Snelle levering. Kortom een dikke 10.

Marijke Bloemers beoordeelde op 2017-10-10

Tevreden. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Frank Nolles beoordeelde op 2017-10-09

Goede service. Snel geleverd.