Langstraat 277

Bol.com 5 8,6
Google Plus/Places - 10,0
The Feedback Company 5 9,6

Marijke Bloemers beoordeelde op 2017-10-10

Tevreden. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Frank Nolles beoordeelde op 2017-10-09

Goede service. Snel geleverd.

Juultje beoordeelde op 2017-09-26

Erg overzichtelijke site! Er staat genoeg keuze op.

BERGMAN beoordeelde op 2017-09-24

Super mooie meubels en goed advies. Persoonlijk thuisbezorgd door Joeri, omdat hij in de buurt woonde...wat een goede service! Hartelijk dank!

Martijn beoordeelde op 2017-09-19

Had mn stoelen, zoals beloofd, de volgende dag in perfecte staat al in huis! Zou er opnieuw bestellen!

Pieter beoordeelde op 2017-07-03

Snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Eindelijk weer lekker zitten in de keuken! Bedankt

Henk Peters beoordeelde op 2017-07-02

Vrijdag nieuwe eetkamerstoelen besteld en zaterdag al bezorgd. Super service en mooie stoelen, top!

Jolanda beoordeelde op 2017-06-29

10 stoelen besteld en ze zien er super uit! Service is top, snel geleverd en goede communicatie.
Zeker aan te bevelen!!

Jerry beoordeelde op 2017-06-13

Bestelling zoals beloofd binnen 24u in huis. Zeker een aanrader. Heldere website waar je eenvoudig de leukste woonmeubels vindt.

Mariel beoordeelde op 2017-06-09

Zeer klantvriendelijk, heldere communicatie, denken probleemoplossend.

Mira beoordeelde op 2017-04-30

Ben heel erg tevreden, snelle levering.
Dus snel genieten van mijn nieuwe stoelen!
Helemaal top!

Fien beoordeelde op 2017-04-28

Een heel goede en snelle service! Ook een klantvriendelijk contact! Kortom, een fijne webshop!

Petra beoordeelde op 2017-04-27

Zeer tevreden, snel geleverd. Stoelen waren goed verpakt en zitten prima!

Melissa beoordeelde op 2017-04-26

Uitstekende service, snelle levering en prachtige artikelen. Inmiddels al twee keer iets besteld, en beide keren snelle levering.

Fieke beoordeelde op 2017-04-26

Ik ben zeer tevreden! Producten waren snel geleverd en goede prijs-kwaliteit verhouding!

Stan beoordeelde op 2017-04-24

Tevreden, snelle levering. Top!

Siuhong Cheung beoordeelde op 2017-04-05

Top service! Keurig op tijd geleverd en in perfecte staat aangeleverd. Zeer tevreden!!

Jeroen beoordeelde op 2017-03-27

goede nette stoelen ze zijn ook netjes de volgende dag geleverd

Tim beoordeelde op 2017-03-27

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst besteld bij Yels en werd hier goed en vriendelijk geholpen! Ik ben erg blij met de eetkamerstoelen die ik heb ontvangen en door de snelle levering had ik ze de dag erop al binnen! Al met al super tevreden met Yels.nl

Sven beoordeelde op 2017-03-27