Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Yels.nl

Langstraat 277
6691EE Gendt
0852103401
KvK 67524079

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Yels.nl

Gemiddelde beoordeling

8,6

207 beoordelingen

Beoordeling van klanten

84%

6%

10%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Bol.com 7 8,3
Google Plus/Places - 10,0
Facebook 13 9,2
Facebook 23 9,4
2018
Yels.nl

Janneke De wert beoordeelde op 2018-07-16

Yels.nl

M van Berkel beoordeelde op 2018-07-16

Levering kwam in eerste instantie niet binnen. Goed opgepakt en afgehandeld 3 dagen later bestelling ontvangen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Martine van der Linden beoordeelde op 2018-07-15

Bestelde producten volgens afgesproken datum geleverd: niks op aan te merken. Producten netjes verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Agnes Ziel beoordeelde op 2018-07-15

Yels.nl

Kelsey Kroes beoordeelde op 2018-07-14

Yels.nl

Danielle Quinten beoordeelde op 2018-07-12

Duidelijke en snelle communicatie, klantvriendelijke dienstverlening

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Hakki Altun beoordeelde op 2018-07-11

Yels.nl

Mirjam Van vliet beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en prachtige tafels ....voor een mooie prijs

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Yels.nl:
Hoi Mirjam,

Goed om te horen, bedankt voor je positieve feedback!

Groet,
Mark van Yels.nl
Yels.nl

Annemarie Mooij beoordeelde op 2018-07-04

Tevreden, de volgende (een deel) dag in huis en werd direct dezelfde dag nog gebeld dat niet alles direct geleverd kon worden. Alleen E-mails met track en tracé liep niet helemaal goed, maar klantenservice reageerde heel snel op mijn vragen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Marieke Nauta beoordeelde op 2018-06-29

Product wordt niet geleverd en elke dag is er weer een andere smoes waarom het niet geleverd is.


Reactie van Yels.nl:
Beste Marieke,

Dit is inderdaad een hele vervelende situatie geweest. Jammer dat wij het kledingrek uiteindelijk niet bij je hebben mogen leveren. Heldere feedback voor ons om duidelijker te zijn in de communicatie, zodat het voor jou helderder is waar dit vandaan is gekomen.

Liefs,
Laura van Yels.nl
Yels.nl

Ilja Hagenauw beoordeelde op 2018-06-27

Product besteld, maar nog niet geleverd. Wel een verzendbevestiging ontvangen, maar die bleek fout. Mail gestuurd, geen reactie. Tot nu toe nog geen product ontvangen, of verzendbevestiging..

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Yels.nl:
Beste Ilja,

Helaas is er deze week een probleem geweest met de transporteur. Door de verhuizing van onze leverancier naar een nieuw magazijn heeft de transporteur hier de hele week geen pakketten afgehaald, ondanks dat wij iedere dag meermaals contact hebben gehad met de transporteur. Het probleem zou vandaag verholpen moeten zijn. Mocht de Track and trace van DHL morgenochtend 28 juli niet werkend zijn wil ik je vragen even contact op te nemen via 085-2103401

Onze excuses voor het ongemak.
Yels.nl

Robert van Tilborg beoordeelde op 2018-06-26

Stoelen Gijon besteld......probleem is de vervoerder : DHL....op gewenste dag zaterdag werden de stoelen niet geleverd door DHL maar DHL leverde ze op maandag. DHL kan dus niet werken op schema : nemen teveel opdrachten aan ....de op maandag geleverde dozen met dozen vertoonden scheuren op de hoeken: de poten van de stoelen kwamen er al doorheen en waren onbeschermd....dus beschadigd : lak eraf....

Webwinkel Yels heeft vrij snel gereageerd op mijn klacht, probeert dit ook netjes op te lossen en heeft de tweede zending dozen met stoelen beschermd met extra tape....eerste zending dus weer meegenomen door DHL, nieuwe dozen stoelen afgeleverd...
Een van de 4 stoelen had lakschade: aan het metalen frame was de lak op meerdere plekken weg....
Dit aan de webwinkel gemeld: ze boden zelf geen oplossing aan.

Uiteindelijk beslist de stoelen te houden...geen zin om weer gezeur met DHL of vertraging met levering

Mijn indruk: webwinkel doet haar best maar heeft naar mijn mening geen zicht op de staat van de producten (ze krijgen geleverd van een fabrikant en checken volgens mij de staat niet in de dozen) en hoe deze worden verzonden.... een volgende keer zou ik wellicht eerder kiezen voor een winkel waar ik het zelf kan afhalen...




Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

G van Herwijnen beoordeelde op 2018-06-26

Yels.nl

Sylvia Koenen beoordeelde op 2018-06-26

Yels.nl

Lars Bredewout beoordeelde op 2018-06-26

Uitstekend

Yels.nl

Jerome Rutten beoordeelde op 2018-06-26

Ik heb nog altijd geen product ontvangen. Reeds diverse malen contact gehad met de klantenservice. Eerst werd de bestelling niet verstuurd terwijl deze wel op voorraad was. Afspraak gemaakt wanneer er iemand thuis zou zijn en de bestelling zou dan worden toegestuurd. Deze is helaas niet gekomen. Weer contact opgenomen met de klantenservice en hieruit bleek dat men vergeten was het pakket te versturen. Terwijl ik wel een track and trace had ontvangen.
Nu een nieuwe afspraak gemaakt voor levering, maar nog niks gehoord.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Diana Albu beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering. Goede prijs

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Yels.nl

Manon Lucas beoordeelde op 2018-06-22

Yels.nl

Emile Koet beoordeelde op 2018-06-21

Yels.nl

Betty van.Veen beoordeelde op 2018-06-17


Reactie van Yels.nl:
Beste Betty,

Bedankt voor je mooie reactie, veel plezier met je fauteuil!

Liefs,
Laura van Yels.nl

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.