Langstraat 277

Bol.com 7 8,3
Google Plus/Places - 10,0

Janneke De wert beoordeelde op 2018-07-16

M van Berkel beoordeelde op 2018-07-16

Levering kwam in eerste instantie niet binnen. Goed opgepakt en afgehandeld 3 dagen later bestelling ontvangen

Martine van der Linden beoordeelde op 2018-07-15

Bestelde producten volgens afgesproken datum geleverd: niks op aan te merken. Producten netjes verpakt.

Agnes Ziel beoordeelde op 2018-07-15

Kelsey Kroes beoordeelde op 2018-07-14

Danielle Quinten beoordeelde op 2018-07-12

Duidelijke en snelle communicatie, klantvriendelijke dienstverlening

Hakki Altun beoordeelde op 2018-07-11

Mirjam Van vliet beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en prachtige tafels ....voor een mooie prijs

Hoi Mirjam,

Goed om te horen, bedankt voor je positieve feedback!

Groet,
Mark van Yels.nl

Annemarie Mooij beoordeelde op 2018-07-04

Tevreden, de volgende (een deel) dag in huis en werd direct dezelfde dag nog gebeld dat niet alles direct geleverd kon worden. Alleen E-mails met track en tracé liep niet helemaal goed, maar klantenservice reageerde heel snel op mijn vragen.

Marieke Nauta beoordeelde op 2018-06-29

Product wordt niet geleverd en elke dag is er weer een andere smoes waarom het niet geleverd is.

Beste Marieke,

Dit is inderdaad een hele vervelende situatie geweest. Jammer dat wij het kledingrek uiteindelijk niet bij je hebben mogen leveren. Heldere feedback voor ons om duidelijker te zijn in de communicatie, zodat het voor jou helderder is waar dit vandaan is gekomen.

Liefs,
Laura van Yels.nl

Ilja Hagenauw beoordeelde op 2018-06-27

Product besteld, maar nog niet geleverd. Wel een verzendbevestiging ontvangen, maar die bleek fout. Mail gestuurd, geen reactie. Tot nu toe nog geen product ontvangen, of verzendbevestiging..

Beste Ilja,

Helaas is er deze week een probleem geweest met de transporteur. Door de verhuizing van onze leverancier naar een nieuw magazijn heeft de transporteur hier de hele week geen pakketten afgehaald, ondanks dat wij iedere dag meermaals contact hebben gehad met de transporteur. Het probleem zou vandaag verholpen moeten zijn. Mocht de Track and trace van DHL morgenochtend 28 juli niet werkend zijn wil ik je vragen even contact op te nemen via 085-2103401

Onze excuses voor het ongemak.

Robert van Tilborg beoordeelde op 2018-06-26

Stoelen Gijon besteld......probleem is de vervoerder : DHL....op gewenste dag zaterdag werden de stoelen niet geleverd door DHL maar DHL leverde ze op maandag. DHL kan dus niet werken op schema : nemen teveel opdrachten aan ....de op maandag geleverde dozen met dozen vertoonden scheuren op de hoeken: de poten van de stoelen kwamen er al doorheen en waren onbeschermd....dus beschadigd : lak eraf....

Webwinkel Yels heeft vrij snel gereageerd op mijn klacht, probeert dit ook netjes op te lossen en heeft de tweede zending dozen met stoelen beschermd met extra tape....eerste zending dus weer meegenomen door DHL, nieuwe dozen stoelen afgeleverd...
Een van de 4 stoelen had lakschade: aan het metalen frame was de lak op meerdere plekken weg....
Dit aan de webwinkel gemeld: ze boden zelf geen oplossing aan.

Uiteindelijk beslist de stoelen te houden...geen zin om weer gezeur met DHL of vertraging met levering

Mijn indruk: webwinkel doet haar best maar heeft naar mijn mening geen zicht op de staat van de producten (ze krijgen geleverd van een fabrikant en checken volgens mij de staat niet in de dozen) en hoe deze worden verzonden.... een volgende keer zou ik wellicht eerder kiezen voor een winkel waar ik het zelf kan afhalen...

G van Herwijnen beoordeelde op 2018-06-26

Sylvia Koenen beoordeelde op 2018-06-26

Lars Bredewout beoordeelde op 2018-06-26

Uitstekend

Jerome Rutten beoordeelde op 2018-06-26

Ik heb nog altijd geen product ontvangen. Reeds diverse malen contact gehad met de klantenservice. Eerst werd de bestelling niet verstuurd terwijl deze wel op voorraad was. Afspraak gemaakt wanneer er iemand thuis zou zijn en de bestelling zou dan worden toegestuurd. Deze is helaas niet gekomen. Weer contact opgenomen met de klantenservice en hieruit bleek dat men vergeten was het pakket te versturen. Terwijl ik wel een track and trace had ontvangen.
Nu een nieuwe afspraak gemaakt voor levering, maar nog niks gehoord.

Diana Albu beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering. Goede prijs

Manon Lucas beoordeelde op 2018-06-22

Emile Koet beoordeelde op 2018-06-21

Betty van.Veen beoordeelde op 2018-06-17

Beste Betty,

Bedankt voor je mooie reactie, veel plezier met je fauteuil!

Liefs,
Laura van Yels.nl