Rooseveltstraat 114
5103TD DONGEN

Nathalie Gallet beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden, snelle levering, mooie stoffen

Carla Brouwer beoordeelde op 2019-02-14

Mooie stof en prettige service!

Veerle Everaert beoordeelde op 2019-02-12

Super snelle service!

Mariz Voesenek beoordeelde op 2019-02-11

Snel bezorgd, helemaal goed.

Marjon Zwirs beoordeelde op 2019-02-03

Tevreden met producten en de levering

Isabel Taverniers beoordeelde op 2019-01-28

Supersnelle en degelijke service, zondagavond besteld en woensdag stoffen in huis! Zeer kwaliteitsvolle stoffen; heel breed aanbod. Ik kom hier zeker terug bestellen!

S de Water beoordeelde op 2019-01-09

Snel verzonden. Mooie stoffen

christel van Beurden beoordeelde op 2019-01-08

Pakje zou ivm feestdagen 2januari verstuurd worden,maar nog niets ontvangen.
Stof voldoet geheel aan verwachting.
Service van bedrijf zelf is prima.
Ga zeker overwegen om weer gebruik van jullie diensten te maken als het nodig is.

Dorethy Stolk beoordeelde op 2018-12-27

Snel geleverd, mooi materiaal. Alleen de achterkant was niet te zien bij bestellen dus dat was minder dan ik had verwacht maar verder wel tevreden.

Elke Joosten beoordeelde op 2018-12-20

Omdat de prijs aantrekkelijk was van sommige stoffen meteen extra besteld en bij de favorieten gezet. Bij aankomst thuis oogt de kwaliteit goed. Ik hoop snel tijd te hebben om ermee aan de slag te gaan.
Er word duidelijk aangegeven dat de verzendtijd wat langer kan zijn. Toch lekker snel binnen.

Sharon Flokstra -de Vaal beoordeelde op 2018-12-19

Snel geleverd, en goede kwaliteit. Mijn stof was ook echt even groot als dat ik besteld had, dat is op de markt wel eens anders geweest.... Heel blij mee dus!

Eva beoordeelde op 2018-12-19

Zeer tevreden! Pakket binnen 2 dagen al in huis, netjes verpakt en stoffen zoals op de afbeelding.

Mar Fierloos beoordeelde op 2018-12-16

Super Service , geen andere woorden voor . Snel ,correct, wat beloofd word , komen ze ook na . Een echte aanrader !

Mathilde Mommaerts beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering, netjes verpakt.

R Chalil beoordeelde op 2018-12-02

Erg tevreden super servies

Hanneke beoordeelde op 2018-11-27

Heel tevreden,volgende dag de bestelling al binnen!

Anne-Marie Greve - de Wildt beoordeelde op 2018-11-16

Goede service en snelle verzending.

FiberRachel beoordeelde op 2018-10-28

Snel geleverd, goed verpakt

Joan Stam beoordeelde op 2018-10-15

duidelijk, correct, en vriendelijk, samen met perfecte materialen is dit de ideale manier om stoffen te bestellen.
Ook de levering in het buitenland was geen probleem en op tijd binnen.

Ewa Jablonska beoordeelde op 2018-10-14

heel tervreden