Rooseveltstraat 114
5103TD DONGEN

Daphne beoordeelde op 2019-06-23

Besteld, betaald en snel geleverd. Top!

Christy beoordeelde op 2019-06-22

De beschrijving komt goed over met het product, ook de kleur op de foto.
En een hele snelle afhandeling.

A Brandenburg beoordeelde op 2019-06-22

was precies wat ik zocht en snel geleverd

Marianne schellekens beoordeelde op 2019-06-21

Prima

Anonieme beoordeelde op 2019-06-20

Heel tevreden. Levering in 2 dagen. Je word steeds op de hoogte gehouden, waar het pakket zich bevind.

wilma van balkum beoordeelde op 2019-06-19

de bestelling heeft lang op zich laten wachten, door problemen in het depot

Reactie van Yes Fabrics:
Hi Wilma,

Zoals op onze website is aangegeven proberen wij altijd de bestelling binnen 2 werkdagen en maximaal 5 werkdagen te leveren.
In de meeste gevallen zijn onze bestellingen (voor 15:00 besteld) de volgende werkdag in huis, dit kan altijd veranderen door omstandigheden.
In dit geval is het pakketje de volgende dag verzonden omdat het om 17:05 is besteld. Door omstandigheden van de vervoerder heeft het 2 extra werkdagen langer geduurd. Dit is binnen de aangegeven levertijd. We vinden het vervelend dat het wat langer heeft geduurd en hopen dan ook dat het met de volgende bestelling wel de volgende werkdag in huis is!

Irene
YES Fabrics

Nancy van der Knaap beoordeelde op 2019-06-17

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs

Elly Van Eijk beoordeelde op 2019-06-13

Goede service snelle reactie en behulpzaam

Viona Scholte beoordeelde op 2019-06-13

Ben heel erg tevreden, snelle service en levering

Marensa van Oosten beoordeelde op 2019-06-13

Ik heb de bestelling snel ontvangen. Het zat goed verpakt. Nette, snelle service. Heel blij mee!

Anita van Dal beoordeelde op 2019-06-12

Mooie stoffen en snel bezorgd

Marijke v Kammen beoordeelde op 2019-06-12

Besteld en vlot bezorgd,prima!!

Irma beoordeelde op 2019-06-12

heel tevreden, snelle levering en leuke, betaalbare producten van degelijke kwaliteit

Ingrid Van lieshout beoordeelde op 2019-06-12

Snel en voordelig!!

Marie-Louise Fransen beoordeelde op 2019-06-12

Alles ging goed tijdens het bestellen en leveren.

Ireen Kuijer beoordeelde op 2019-06-11

Ik had de bestelling nog maar net geplaatst of ik kreeg al een mail dat het verzonden was.

Mireille beoordeelde op 2019-06-11

Snel geleverd!

Hilda De Jonge beoordeelde op 2019-06-10

Ik heb 3,5 meter bi stretch stof gekocht, bij elke (web)winkel rekt dit 2 kanten op maar hier is het niet rekkend, geen enkele kant op. Bij de beschrijving stond dat het weinig rekkend was maar ook dat was het niet.
Er was na bellen en mailen niets aan te doen, volgens Yes is bi stretch stof zonder rek i.p.v. 2 kanten rek en ik kan nu dus 3,5 meter stof in de container gooien.

Reactie van Yes Fabrics:
Goedemiddag,

Het is een lastige situatie. Zoals telefonisch besproken is bi-stretch een standaard algemene stoffennaam. In de omschrijving staat dat er weinig rek in de stof zit, dit komt omdat het mechanisch is geweven. Het is geen geschikte stof voor badkleding, daarom staat dit ook niet bij de toepassingen.

Voor in de toekomst raden we u aan om eerst een stofstaaltje te bestellen, voordat u 3.5 meter in een keer koopt, zodat u zeker bent van de stof die u besteld.

Hopende voldoende te hebben geïnformeerd, we horen het graag wanneer u nog vragen heeft.

YES Fabrics

Corinna Van son beoordeelde op 2019-06-09

Snel bij je afgeleverd en netjes op de hoogte gehouden

Christina Ligtvoet beoordeelde op 2019-06-08

Snel geleverd. Mooie kwaliteit stof.