Lisserdijk 322
2165AB Lisserbroek

Trustpilot 929 9,3

Rob Kreileman beoordeelde op 2017-09-28

Vond het een erg aantrekkelijke aanbieding en heb een office programma gekocht.
De volgende dag had ik nog niets gehoord en dacht het zal toch niet waar zijn, ben ik er nog ingetrapt. Kon mij ook de naam van het bedrijf niet meer herinneren en ook niet vinden op het internet. Misse boel dacht ik. Toen het bankafschrift opgevraagd en vervolgens het bedrijf gebeld dat ik geen order bevestiging had ontvangen en al helemaal geen programma. Volgens de dame was het nog diezelfde avond verzonden en zij adviseerde mij om in de spambox te kijken. En ja hoor het was in de spambox beland. Vervolgens direct het programma geïnstalleerd en binnen 10 minuten draaide het programma op mijn pc. Derhalve dik tevreden over de aankoop en dit bedrijf.

SFJ Hiemstra beoordeelde op 2017-09-28

Prima, zelfs op een zondag werd bij digitale product op tijd geleverd!

:o)

Rosemarie beoordeelde op 2017-09-14

Onmiddellijk iemand 'aan de lijn' bij de chat met duidelijke en adequate informatie. Heel vriendelijk ook en behulpzaam. Aankoop- en installatieprocedure verliep razendsnel en naar wens.

N. Julistok beoordeelde op 2017-08-31

Vanuit Australie heb ik voor mijn werk een office pakket nodig voor op mijn macbook pro. Nu ben ik niet bekend met Varsio maar mede dankzij het keurmerk en het persoonlijke contact ben ik overgegaan tot koop/ ik kreeg direct via email de licentiecode en de instsalaltie instructies. binnen 15 minuten heb ik office kunnen installeren en dat zonder extra hulp. Aanrader daarom van mij 5 sterren

Peter beoordeelde op 2017-08-21

Windows 10 Zeer snel digitaal geleverd. Top service

Floor beoordeelde op 2017-08-18

Heel tevreden, vragen werden onmiddellijk beantwoord en de downloadlink binnen een uur binnen

Roy beoordeelde op 2017-08-15

Microsoft Office Professional Plus pakket gekocht. Aantrekkelijk geprijsd (vergeleken met die idiote bedragen die Microsoft ervoor vraagt). Was eerst sceptisch (zó goedkoop), maar ben enorm goed geholpen door de live-chat. Binnen 10 minuten had ik de licentie-key binnen via de E-mail en binnen 5 minuten was alles geïnstalleerd en klaar voor gebruik. Goede service, zeer tevreden.

Karin Hornstra beoordeelde op 2017-08-15

Heel tevreden, goed advies en de bestelling was binnen een paar minuten binnen.

W.Smazyk beoordeelde op 2017-08-15

snelle afhandeling

Arco beoordeelde op 2017-08-12

A+++ Super snel geleverd, ik ben er blij mee, volgende keer kom ik weer bij jullie kopen! thanks !!

Don Cladder beoordeelde op 2017-08-12

Een held ben ik niet, wel op leeftijd en spannend om software via internet aan te kopen. Een korting van meer dan 70 % heeft in eerste instantie mij erg doen twijfelen: "dit kan niet goed zijn" dacht ik. Uiteindelijk toch besteld en ziedaar, wat een snelheid en correctheid in de verwerking. Binnen 10 minuten kon ik de software downloaden om het vervolgens te installeren. Zelfs heb ik een kopie kunnen branden op schijf, voor de zekerheid. Na een uur werkte het programma naar behoren!

Daniel beoordeelde op 2017-08-12

Ik heb twee OFFICE 2016 pro plus besteld. Echter bij installatie bleek bij het eerste programma dat de emailadressen niet geconfigureerd konden worden. Dit ondanks de enorme moeite, die uw medewerker heeft geboden om het probleem te verhelpen.
Dus niet tevreden over het geleverde, maar wel over de service die geboden werd. Dit incl. het terugnemen van beide programma's en volledige creditering.

Paula beoordeelde op 2017-08-11

office voor mac aangeschaft, was bij yorshop momenteel het goedkoopste. betalen met paypal kost hier geen extra geld. vriendelijke live chat, werd snel en persoonlijk geholpen. als ik nog iets nodig heb meld ik me

Berendbotje beoordeelde op 2017-08-11

Na eerst per chat met Eva van het bedrijf wat info te hebben ingewonnen, besloten om het programma te kopen.
Het was snel geregeld en na betaling kreeg ik vlot de installatie code en de site waar ik het programma kon downloaden.
Ook een duidelijke omschrijving voor installatie werd daar bijgevoegd.
Hierdoor was installatie een peulenschil en verliep het vlot en probleemloos.
Uitstekende service, afhandeling en begeleiding.
in één woord KLASSE en nogmaals Hartelijk dank.