Spaceshuttle 8
3824 ML Amersfoort

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2012

H.Verburg beoordeelde op 2012-02-19

Na een kleur- en stijladvies zo'n 1,5 jaar geleden bestel ik mijn make-up grotendeels bij Youxx. Nu was het zo dat er twee keer iets was met de Showstar mascara Black/Blue. Ik heb dit aangekaart, de spullen opgestuurd en zonder problemen twee nieuwe mascara's gekregen. Echt super goede en snelle service. Heel hartelijk bedankt!
Hanneke Verburg

R. Kruijsse-Seller beoordeelde op 2011-08-17

Ben erg tevreden over de wijze zoals zij met hun klanten
omgaan. je krijgt vakkundig advies over kleuren en stijlen die
bij je past , een persoonlijke benadering.
Hun enthousiasme straalt er van af .
Ik kijk er weer naar uit om opnieuw naar een kleurtraining te
gaan. Ook koop ik er al mijn cosmetica.

'n tevreden klant: R. Seller

Saskia van Beek beoordeelde op 2011-08-16

Ik ben vooral fan van Egypt Sun. Geschikt voor ieder huidtype en ik krijg veel complimenten.

Floor beoordeelde op 2011-08-16

De Egypt Sun poeder geeft me een gezond uitziende huid met een subtiel gebronsde teint. Service van YouXX is top!

petra romme beoordeelde op 2011-08-15

Youxx is voor mij een uitkomst, Prima service en kwaliteitsartikelen voor een schappelijke prijs. Ik ben meer dan tevreden. Petra

Jolanda Kromhout beoordeelde op 2011-08-09

Prima ervaringen met Youxx. Goede service, snelle reaktie bij vragen en prima producten!

Jolanda

2011