Kersengaard 37
3206NL Spijkenisse

9,9

Emile Zilvertand beoordeelde op 2018-08-12

Snelle en zeer goede levering van de producten, heel netjes, zorgvuldig en degelijk verpakt

Reactie van Your Precious Gift:
We wilde je vriendelijk bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat ontzettend fijn om te lezen dat het in goede orde is ontvangen.

Nathalie van de laar beoordeelde op 2018-08-05

snel giftbox voor mijn hondje en hondje kreeg ook nog snoepjes heel mooie doos

Reactie van Your Precious Gift:
Wat ontzettend fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Dit wordt enorm gewaardeerd, en daarvoor wilde we je hartelijk bedanken.

Christa Bink beoordeelde op 2018-08-04

Echt supergoede service. Snelle levering.
Echt een aanrader!!!

Reactie van Your Precious Gift:
Wat ontzettend leuk dat u de tijd en moeite heeft genomen om onze webshop te beoordelen. Dit wordt zeer gewaardeerd.

Natascha Fens beoordeelde op 2018-07-17

de buren hebben in de vakantie onze katten verwend,en nu hebben wij de katten van de buren verwend met een verrassingspakket van your precious gift en de katten waren er blij mee.

Quincy Westerhout beoordeelde op 2018-07-14

Erg tevreden, snel geleverd. Leuk concept, alleen is het handig als de verassingsbox in een verzenddoos zit. Nu maakte ik de verzenddoos open en ook gelijk het cadeau.. maar verder top!

Reactie van Your Precious Gift:
Vriendelijk bedankt dat u de tijd en de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Uw feedback stellen we zeer op prijs, en gaan we hier zeker naar kijken. We zijn blij dat het voor de rest in goede orde is ontvangen.

Susan Laven beoordeelde op 2018-07-09

Leuk verpakt en een leuke attentie 👍

Reactie van Your Precious Gift:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u even de tijd en moeite heeft genomen om deze in te vullen. Dit wordt zeer op prijs gesteld. Altijd fijn om te weten hoe het pakketje is ontvangen.

brigitte beoordeelde op 2018-05-18

De bestelling die ik mocht ontvangen van You Precious Gift is echt geweldig. En ik kan dus een ieder aanraden om als dierenliefhebber een bestelling te doen via deze site. Ons huisdier tevreden en wij uiteraard ook. Your Precious Gift dank je wel!

Hill de Kuijper beoordeelde op 2018-05-08

Prachtig pakket, enorm leuk om aan iemand te geven of te krijgen.
Leuke producten prijs/kwaliteit is super en dan de snelle levertijd niet vergeten.

Patty beoordeelde op 2018-04-21

Zo blij met het puppy pakket!!
Wat een mooie spulletjes 🤗😍

Angelique Bolk beoordeelde op 2018-03-05

Snel geleverd, mooie verpakking en veel leuke speeltjes in de kadobox. Een aanrader.

Nathalie Goes beoordeelde op 2018-02-19

Waanzinnig mooi pakket! Snelle levering en ontvangers waren mega onder de indruk! Leukste hondenkraampakket te vinden op internet!

Reactie van Your Precious Gift:
Wat ontzettend leuk om te lezen, we zijn natuurlijk hartstikke blij dat het puppypakket in goede orde is ontvangen. Maar het maakt ons nog gelukkiger dat iedereen er zo blij mee is. Dank je wel Nathalie voor je geweldige leuke reactie, dit wordt enorm gewaardeerd.

Jelle beoordeelde op 2018-02-03

Erg goede service , snel en onbeschadigt in huis
Zeker een aanrader !!

Reactie van Your Precious Gift:
Dank je wel voor je leuke reactie, altijd fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn. Wij waarderen de feetback enorm.

karin beoordeelde op 2018-02-01

Besteld via de website...spullen in perfecte staat ontvangen...TOP!! Jullie hebben een klant erbij!

felicia Verheij beoordeelde op 2018-02-01

Leuke site, heel duidelijk en overzichtelijk, het concept zelf is ook zeker een aanrader voor dierenliefhebbers

Hill de Kuijper beoordeelde op 2018-02-01

Duidelijk, makkelijk en snel, top site😊

merel Smits beoordeelde op 2018-01-31

Super leuke site met veel kennis en liefde!

brigitte beoordeelde op 2018-01-31

Een geweldige website!! En een aanrader voor dierenliefhebbers.

Angelique Bolk beoordeelde op 2018-01-31

Wat een leuke kadobox. Er zat ook zoveel in. Een verrassing voor mijn tienjarige hond. Mooie hondenspeeltjes. Een aanrader.