Sint Odulphusstraat 2A
5682AB Best

Google Plus/Places - 10,0

Peter van der Burgt beoordeelde op 2019-07-19

Een bezoek aan de zorgwinkel in Best voelt aan als een thuiskomst. Je wordt hartelijk ontvangen en het echtpaar doet zijn uiterste best (in Best) om de klant te helpen. Men neemt alle tijd voor je en legt alles duidelijk en geduldig uit. Geen spoortje van haast, ook al staat er nog iemand te wachten. Ook de wachtende weet dat hij/zij alle aandacht krijgt en ondertussen kan het grote assortiment artikelen bekeken worden en kunnen mogelijke ideeën opgedaan worden. De jaarlijkse, te plannen, scootmobiel onderhoudsbeurt wordt perfect uitgevoerd, zodat je je een jaar weer geen zorgen hoeft te maken. Als je wilt krijg je voor de volgende beurt een seintje zodat en je vlak voor je vakantie verrast wordt, omdat de beurt vergeten is. Kortom een fijne winkel/werkplaats om te komen.

Koos van den Hoek beoordeelde op 2019-05-04

had tijdelijk een rolstoel nodig en deze kunnen huren, service correct en op tijd wat betreft bezorging en retour halen. Compliment voor de "klant vriendelijkheid" van dit bedrijf!!!!!!

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel voor uw beoordeling ! :)

J. Lauwerijssen van Aart beoordeelde op 2019-04-30

Uitstekende service

Dank u wel !

Ad Vonk beoordeelde op 2019-04-30

Er is telefonisch contact met mij opgenomen omdat ik meer één loopkruk besteld had. Ik heb een fout gemaakt met het bestellen op internet en dit is dus keurig hersteld. Top!
Op de locatie ben ik door een medewerker met een rolstoel gehaald (100 meter afstand van de winkel) en zijn de krukken keurig op maat gemaakt. Ook top!.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel en graag gedaan ! Beterschap !

Lamia Tamâli beoordeelde op 2019-04-20

Jan d'Hont beoordeelde op 2019-03-12

Het product wat ik besteld had is keurig netjes geregeld door ZHON ik heb de door mij betaalde bezorg kosten van 6,95 KEURIG NETJES TERUG BETAALD GEKREGEN
TOPPIE BEDANKT
HIER ga ik zeker vaker bestellen

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste Hr. Jan d'Hont. Vervelend om te horen. Om het goed te maken voor het ongemak zullen wij u de verzendkosten vergoeden. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop.

Marianne Stuijts beoordeelde op 2019-03-05

zaterdag eind van de middag de Rollator besteld en maandag al in huis nu wachten op mooi weer zo dat ik eindelijk weer naar buiten kan om te lopen

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel en veel succes met uw nieuwe aanwinst.

Ronald beoordeelde op 2019-03-02

Ik heb voor het eerst iets bij ZHON besteld (2 voetliftkussens). Ben zeer positief over de kwaliteit van het product, de snelle levering en het snel en netjes reageren op een mail die ik na mijn bestelling nog stuurde. Voor herhaling vatbaar als ik weer iets nodig heb.

Cees van Beugen beoordeelde op 2019-02-28

Nou heb m niet geopend
Doordat ik dacht dat het een rollator was ik had verkeerd
Gelezen dus kunt u doorgeven aan bol.com dat ik graag mijn centen die ik betaald heb of ze die terug kunnen storten.
Mvg Cees van Beugen

Andrzej beoordeelde op 2019-02-20

Zoontjens M beoordeelde op 2019-02-18

H. B beoordeelde op 2018-12-14

Zeer snelle en goedkope bezorging bij aankoop rollator met armschalen. Telefonisch contact prettig en oprecht. Ik zou zeker weer deze webwinkel bezoeken, mocht ik weer iets nodig hebben.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel voor uw reactie. Wij wensen u veel gemak met uw aankoop.

Gerda van Gemert beoordeelde op 2018-11-14

marjolein seegers beoordeelde op 2018-10-27

Ik had bij een andere leverancier nieuwe banden besteld voor mijn rolstoel maar werden steeds maar niet bezorgt en blijken ook duurder te zijn......... ik zhone zorg gebeld aan patrick gevraagd of hij dit kon leveren dit was op donderdag........ vandaag zaterdag komt hij aan de deur met 2 buiten en binnen banden en nog goedkoper........... WAT EEN SUPER GOEIE SERVICE. Nu kan ik eindelijk weer naar buiten met mijn rolstoel💪👊🍀

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste Marjolein. Graag gedaan en dank je wel voor je reactie. Veel succes met de rolstoel!

Els van Horssen beoordeelde op 2018-10-08

Heb het product beschadigd ontvangen, maar het probleem is naar volle tevredenheid opgelost.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel voor uw beoordeling. Zeer spijtig dat uw bestelling met transport was beschadigt :(
Gelukkig hebben wij een passende oplossing weten te vinden. Veel plezier nog met uw aankoop.

Lia beoordeelde op 2018-10-04

Snel en goed geholpen m.b.t. Rollator. Vvolgende dag bleek schroefhendel lam, na telefoontje volgende dag al nieuwe binnen.

Beste Lia. Dank u wel voor uw beoordeling. Veel gemak met uw speciale rollator

Van delft beoordeelde op 2018-09-30

Prima ervaring

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel voor uw beoordeling!

marie wientjes beoordeelde op 2018-09-28

het 3e punt dat ik aanspraak voor verwijzing importeur en ik werd zo attent en aardig daaraan geholpen,zeer snel door de heer Patrick Schmidt,dat ik een afsprak heb a.s.dinsdag ,met de importeur die ook zeer snel en vriendelijk reageerde,alle lof en hulde voor Zhon zorgwinkel,vgr.Marie Wientjes Heerenveen.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel Mevr. Wientjes.
Wij hopen dat alles naar wens wordt opgelost !

Hedwich Faber beoordeelde op 2018-08-11

Snelle levering,

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel en veel plezier met uw aankoop.

Koppenol beoordeelde op 2018-08-04

Dank u wel!