nieuwe markt 6
8102 CG Raalte
KvK 61915882

van Selm beoordeelde op 2018-10-12

Het matras ziet er netjes uit en wij kunnen er goed opslapen.
Alleen het matras past iets te strak waar door het (te) zwaar gaat om de latten bodem op te tillen om in de bergruimte te komen onder het bed. Het hoofdeind is van grove stof waardoor het moeilijk glijd.
Wij zijn wat laat met reageren om dat wij eerst met vakantie gingen dan kan je de gebruiks ervaring mee nemen in de beoordeling.
Hopende dat u onze reactie kunt waarderen.
Vriendelijke groeten, Ada en Cor van Selm

Beste Ada en Cor,

Bedankt voor deze feedback. We zijn blij dat jullie wel lekker hebben geslapen.

De matras zou iets aangepast kunnen worden zodat deze iets minder strak ligt.

Zouden jullie hiervoor contact met ons op willen nemen? Dan kunen we de mogelijkheden bespreken.

We gaan voor de 5 sterren ;-)

Robert
Zzzlapen.nl

Jan Levrier beoordeelde op 2018-07-07

Super product. Correcte levering.

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
Bedankt voor de positieve feedback

W.Boon beoordeelde op 2018-06-02

Uitstekende service, prima oroduct

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
Bedankt dat u uw ervaring heeft gedeeld.

A.C.Regterschot beoordeelde op 2018-05-26

Afspraak is afspraak en wordt nageleefd.
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
Bedankt voor deze positiviteit!!

Harrie. V beoordeelde op 2017-08-01

Snelle en correcte levering!!
Goede matras, paste perfect in de caravan.

Hoi Harrie,

Bedank voor deze positieve reactie.

Zzzlapen.nl

Klaas beoordeelde op 2017-07-29

Levering van de matras volgens afspraak, goed en compact verpakt (dubbel dus matras zelf mooi schoon!).

Hoi Klaas,

Bedankt voor je positieve feedback.

Fijne nachtrust

Nynke beoordeelde op 2017-07-23

Superservice! Hadden het verkeerde matras besteld voor de caravan. En het juiste matras werd paar dagen later geleverd dood het bedrijf (en de verkeerde meteen meegenomen). En dat allemaal in 1 week tijd, net op tijd voor de vakantie.

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
We zijn blij dat alles op tijd is goed gekomen. Geniet van de vakantie.

DK beoordeelde op 2017-07-03

Tevreden,
Levering keurig op tijd en voldeed aan de verwachtingen
Geen spijt van gehad !!

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
Bedankt voor deze positieve feedback.

Anita snoek beoordeelde op 2017-03-10

Keurig geholpen en snel in huis

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
Beste Anita, Bedankt voor de positieve feedback.

Mvg,

team Zzzlapen.nl

w. beekelaar beoordeelde op 2016-07-15

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Hans beoordeelde op 2016-07-07

niettegenstaande het allemaal via internet gaat, snel en goede info gekregen.

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
Bedankt voor de positieve feedback.

Gerald Timmerman beoordeelde op 2016-07-07

Zeer mooi product, vlotte levering. Matrassen werden zelf door een medewerker thuis gebracht, en gepast. gewoon grote klasse.

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
Bedankt voor de positieve feedback.

AR van Beek beoordeelde op 2015-09-25

De bestelling liet langer op zich wachten dan was aangegeven in de advertentie.Ik moest er zelf achteraan bellen,kreeg toen te horen dat er verschillende maten waren.Het lijkt mij normaal dat dat aan de klant gevraagt wordt als de bestelling binnen komt.Nu lieten jullie me eerst een week wachten,terwijl jullie beloven dat de bestelling met 5 werkdagen binnen is

Geachte A.R. van Beek,

We willen u bedanken voor deze feedback. We betreuren het dat u 2 werkdagen langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan bij ons gebruikelijk is. Het klopt inderdaad dat wij er achter kwamen dat voor uw type caravan verschillende uitvoeringen bestaan. Dit was de eerste keer dat dit bij ons voorkomt. Om u goed van dienst te zijn en ervoor te zorgen dat u het juiste product ontvangt hebben we daarom gekozen om uw bestelling iets te vertragen.
Wij trekken ons deze opmerking zeer aan en hebben de levertijd op onze site verruimt totdat wij er zeker van zijn dat we 100% i.p.v. 99% van de klanten binnen 5 werkdagen kunnen helpen.

We hopen dat u ondanks deze ervaring met de levertijd wel lekker slaapt op uw op maat gemaakte matras. Onze excuses voor het geleden ongemak.

Team Zzzlapen.nl

J.O.V.K beoordeelde op 2015-09-05

* Goede communicatie.
* Gemaakte afspraken worden correct nagekomen.
* Goede kwaliteit.
* Correcte aflevering.
Jammer dat de voorraad, in dit geval caravan matrassen, niet in natura te bezichtigen zijn.

Reactie van ZZZLAPEN.NL:
We zijn blij met de positieve feedback.

Onze matrassen zijn trouwens te proberen in onze showroom in Raalte.

C. Jansen op de Haar beoordeelde op 2015-08-17

Onlangs een bed bij ZZZLAPEN.NL gekocht en daar geen moment spijt van gehad. We waren in eerste instantie was huiverig, omdat we de kwaliteit van het bed niet voor de aanschaf konden beoordelen en we niet zeker wisten of een bed van die prijs wel kwalitatief goed zou kunnen zijn. Onze zoon vond dit echter het mooiste bed en na overleg met een medewerker, die de kwaliteit garandeerde, het bed aangeschaft. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend. Het tiener-bed dat we voor onze zoon kochten is stevig, praktisch en helemaal aangepast aan zijn smaak. Ook over de snelle levertijden, de heldere en betrouwbare communicatie en service niets te klagen!

Monique beoordeelde op 2015-08-16

Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding erg goed! Men denkt altijd dat kwaliteit veel geld moet kosten, maar dat ik absoluut niet waar! Ik heb kussens en dekbedovertrekken gekocht van een mooie kwaliteit, en voor een leuke prijs. Dan besef ik me wel weer hoe je de zogenaamde poot wordt uitgetrokken bij andere winkels. Ik ben superblij met mijn aankoop bij Zzzlapen.nl!

Marjolijn Abbink beoordeelde op 2015-07-19

Ik werd erg vriendelijk en professioneel geholpen.
Tevens was de service super snel.
Ik kom hier zeker terug!

2015