C Groothandelsmarkt 147
1051LJ Amsterdam
+31 (0)299 651491

Joanna beoordeelde op 2018-07-15

Snel en goed geregeld. Superlekkere warmgerookte zalm, en ik kan het weten met mijn Scandinavische roots ;-)

Anneke van der Waart beoordeelde op 2018-06-22

Prima kwaliteit en keurig bezorgd.
Ik bestel zeker nog eens.

-. beoordeelde op 2018-04-02

'Warme steur' besteld. Super lekker. Echt een topper. Niet (extreem) gezouten waardoor, heerlijk zacht van smaakt. Absoluut geschikt voor herhaling

Zalmkado

Jan Peter Fiering van Fiering Foto Film Producties Huizen beoordeelde op 2018-03-01

Al ruim 20 jaar mijn vertrouwd adres voor onze relatiegeschenken. De klanten zijn reuze enthousiast en genieten van de kwaliteit .

Frans Ooms beoordeelde op 2018-03-01

Stoute Steur hebben we in december 2017 als relatiegeschenk verstuurd. Alleen maar positieve reacties op ontvangen, met name over fijne smaak en originaliteit. Prachtige verpakking in feestelijk kistje. Daar worden relaties vrolijk van!

J. Van Slooten beoordeelde op 2018-02-28

Overheerlijke zalm gekocht voor mijn broer. De presentatie, het pakket en de zalm, alles klopt gewoon. Topservice door gekoeld te verzenden!