Zatthu Jewelry

Zatthu Jewelry

Sieraden kunnen veel vertellen over je persoonlijkheid; een opvallende ketting staat voor gedurfd en kleine oorknopjes staan voor bescheidenheid. De keus voor je sieraden hangt dus vaak samen met je persoonlijkheid maar ook met het moment van de dag. In welke mood ben je en waar ga je naar toe?
Met dit in gedachten ontwerpt Zatthu Jewelry met veel passie en creativiteit uiteenlopende collecties waarin vrouwelijkheid en elegantie de boventoon voeren. Uitbundige oorbellen die opvallen, tijdloze eyecatching armbandjes, vrouwelijke kettingen met een moderne twist maar ook strakke en basic designs zoals ringen en de collectie fine jewelry.
De betekenis van Zatthu (~zattoe) vindt zijn oorsprong in oude geschriften en staat voor zowel sieraad als schoonheid!
Dit is tevens de filosofie van Zatthu geworden:
“Elke vrouw moet zich mooi voelen wanneer zij een sieraad van Zatthu draagt!”

In eigen atelier ontworpen en vervaardigde sieraden

De zekerheden van https://www.zatthu.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016