Duinenburg 5
2135CX Hoofddorp
+31850653054

Bol.com 19 9,1

Kim beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering, mooi ingepakt, persoonlijke attentie. Een pakje waar je blij wordt!!! De oorbellen zijn prachtig.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Kim, hartelijk dank voor je beoordeling en feedback. Fijn dat je de oorbellen prachtig vindt, dat zijn ze ook echt! ;-) Ik wens je veel complimenten!

ange klerx beoordeelde op 2019-04-22

snelle verzending en ontzettend leuk ingepakt

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Ange, voor de complimenten! Wij hopen dat jij ook veel complimenten mag krijgen met de oorbellen :-)

Carolin Kreschnak beoordeelde op 2019-03-25

Ann beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden met mijn kralenketting. Nog mooier dan op de foto! Attentvolle en zeer verzorgde verzending.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Ann, de ketting zal je vast prachtig staan! Nogmaals heel veel plezier ervan :-)

Kaatje beoordeelde op 2019-03-04

Ik ben super tevreden en blij met mijn bestelde oorbelletjes en de service van Zatthu. Ik had voordat ik bestelling plaatste ook nog een vraag die meteen beantwoord werd. Het verzenden en ontvangen is ook prima verlopen. Een leuke extra is de leuke verpakking met kleine attentie. Ik zou het zo ook aan een vriendin als cadeau rechtstreeks laten versturen. Helemaal tevreden!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Hi Kaatje, dank je wel voor je mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service en nogmaals veel plezier van je oorbellen. We hopen je gauw weer te "zien" in onze webshop :-)

Hartelijke groet,
Maureen van Zatthu

A. Druijff beoordeelde op 2018-12-27

Mooi product, snel in huis en verpakt in een leuke verpakking!

M. Menzo beoordeelde op 2018-12-26

Janette Stuurman-Marring beoordeelde op 2018-12-21

Ontzettend leuk om op deze wijze een pakje te ontvangen. Volledig in kerstsfeer. Top. Blij verrast. Hartelijke groet en goede dagen en zaken toegewenst. Janette

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel voor deze mooie beoordeling Janette :-) En wat fijn dat we je blij hebben kunnen maken. Jij ook fijne feestdagen!

Liane beoordeelde op 2018-12-19

Duidelijke website, goede beschrijving. Snelle levering, en zo mooi ingepakt, echt een verrassing.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Liane, dank voor de mooie beoordeling. Fijne feestdagen!

Anna Koot beoordeelde op 2018-12-08

Maureen Hermeling beoordeelde op 2018-12-02

Geweldige producten én service!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Maureen, fijn dat je zo tevreden bent!

Ewouda Brouwer beoordeelde op 2018-11-29

Marijke beoordeelde op 2018-11-21

Zo blij, bedankt voor de extra service.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Marijke, dank voor de mooie beoordeling :-) Fijn dat we jou konden helpen!

renate beverdam beoordeelde op 2018-11-21

Wendy en Raymond beoordeelde op 2018-10-20

Ontzettend mooie oorbellen gevonden op de website van Zatthu. Na het bestellen, was er wat onduidelijkheid over de bezorgdatum. Hierover hebben wij heel prettig telefonisch contact gehad met Maureen van Zatthu

De dag erna het pakketje al ontvangen!

Maureen maakt er een prachtig cadeautje van om uit te pakken met nét dat beetje extra's!

Wij bestellen zeker nog een keer bij Zatthu.

Wendy en Raymond

Beste Wendy en Raymond,

Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling! Ik hoop dat de jarige net zo tevreden is :-)

Vriendelijke groet,
Maureen

Anneke de Vries beoordeelde op 2018-09-27

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel voor de positieve beoordeling! Ik hoop dat je met veel plezier de oorbellen zult dragen. xxx

Helena beoordeelde op 2018-09-17

Ik ben heel erg tevreden. Heel snelle service. Had een vraagje en Maureen heeft direct gemaild en geantwoord op mijn vraag. De zending werd ook onmiddellijk bezorgd (ook naar Belgiƫ), mooi verpakt met een kleine attentie en de oorringen zijn heel mooi. Ze zijn wel kleiner dan ik dacht maar toch mooi. Ik bestel zeker nog !

Beste Helena,

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Wat fijn dat je de oorbellen heel mooi vindt ondanks dat je ze iets groter verwacht had. In de omschrijving van een artikel wordt altijd de maatvoering vermeld, wellicht heb je hier in je enthousiasme overheen gekeken ;-). Nogmaals veel plezier gewenst van de oorbellen!

Met vriendelijke groet uit Nederland,

Maureen

Cindy Devilee beoordeelde op 2018-07-30

Snelle levering, mooi verpakt en nog een kortingsbon voor een volgende bestelling!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Cindy, voor deze positieve beoordeling!

Xxx beoordeelde op 2018-06-29

H Nieman beoordeelde op 2018-06-04

Zeer tevreden over mijn oorbellen.
Trouwens, het cadeautje was prachtig ingepakt !!
Echt leuk om te geven.