Duinenburg 5
+31850653054

Bol.com 15 9,0

Anna Koot beoordeelde op 2018-12-08

Maureen Hermeling beoordeelde op 2018-12-02

Geweldige producten én service!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Maureen, fijn dat je zo tevreden bent!

Ewouda Brouwer beoordeelde op 2018-11-29

Marijke beoordeelde op 2018-11-21

Zo blij, bedankt voor de extra service.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Marijke, dank voor de mooie beoordeling :-) Fijn dat we jou konden helpen!

renate beverdam beoordeelde op 2018-11-21

Wendy en Raymond beoordeelde op 2018-10-20

Ontzettend mooie oorbellen gevonden op de website van Zatthu. Na het bestellen, was er wat onduidelijkheid over de bezorgdatum. Hierover hebben wij heel prettig telefonisch contact gehad met Maureen van Zatthu

De dag erna het pakketje al ontvangen!

Maureen maakt er een prachtig cadeautje van om uit te pakken met nét dat beetje extra's!

Wij bestellen zeker nog een keer bij Zatthu.

Wendy en Raymond

Beste Wendy en Raymond,

Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling! Ik hoop dat de jarige net zo tevreden is :-)

Vriendelijke groet,
Maureen

Anneke de Vries beoordeelde op 2018-09-27

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel voor de positieve beoordeling! Ik hoop dat je met veel plezier de oorbellen zult dragen. xxx

Helena beoordeelde op 2018-09-17

Ik ben heel erg tevreden. Heel snelle service. Had een vraagje en Maureen heeft direct gemaild en geantwoord op mijn vraag. De zending werd ook onmiddellijk bezorgd (ook naar Belgiƫ), mooi verpakt met een kleine attentie en de oorringen zijn heel mooi. Ze zijn wel kleiner dan ik dacht maar toch mooi. Ik bestel zeker nog !

Beste Helena,

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Wat fijn dat je de oorbellen heel mooi vindt ondanks dat je ze iets groter verwacht had. In de omschrijving van een artikel wordt altijd de maatvoering vermeld, wellicht heb je hier in je enthousiasme overheen gekeken ;-). Nogmaals veel plezier gewenst van de oorbellen!

Met vriendelijke groet uit Nederland,

Maureen

Cindy Devilee beoordeelde op 2018-07-30

Snelle levering, mooi verpakt en nog een kortingsbon voor een volgende bestelling!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Cindy, voor deze positieve beoordeling!

Xxx beoordeelde op 2018-06-29

H Nieman beoordeelde op 2018-06-04

Zeer tevreden over mijn oorbellen.
Trouwens, het cadeautje was prachtig ingepakt !!
Echt leuk om te geven.

Jet beoordeelde op 2018-05-14

Hele snelle levering en het paste in de brievenbus.
Erg leuk verpakt met een handgeschreven kaartje.
Blij met de mooie oorbellen :)

Reactie van Zatthu Jewelry:
Jet, dank je wel voor de mooie beoordeling. Veel plezier van de oorbellen!

m swaans beoordeelde op 2018-05-10

heb het beselt en de andere dag had ik het al en vond mijn sieraad heel mooi

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank voor het compliment en nogmaals veel plezier van de oorbellen!

Noortje Rothe beoordeelde op 2018-05-08

Bjenne Versmissen beoordeelde op 2018-02-24

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel voor de waardering! Nogmaals veel plezier van de choker :-)

T. Koeiman beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering, met zorg verzorgd/ingepakt.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Hartelijk dank voor de beoordeling en nogmaals veel plezier van de oorbellen!

Leire Gomez beoordeelde op 2018-01-22

Gracias Leire!

Marieke Honout beoordeelde op 2018-01-13

Prachtige sieraden en super service!

Nadiya Aberzak beoordeelde op 2018-01-10

Marloes Jobse beoordeelde op 2017-12-25