Hoogeind 13A
3465HA Driebruggen

Marlies Rasker beoordeelde op 2019-06-20

Na een flinke zoektocht naar een slowfeedernet die mijn lopende sloopkogels kon weerstaan kreeg ik van meerdere kanten de netten van Zeldenrust aangeraden. Gezien mijn eerdere ervaringen met andere netten én het feit dat ik graag net wat anders wilde dan standaard aangeboden heb ik eerst via mail contact gehad over de mogelijkheden.

Ik heb hierbij ontzettend goed geholpen! De netten zijn echt van goede kwaliteit en er wordt een geweldige service verleend. Door samen te overleggen en kijken wat wel en niet werkte lijkt het erop dat we een mogelijkheid hebben gevonden die zelfs bij mijn paarden heel blijft.

Michelle Goedee beoordeelde op 2019-06-09

RN van Dijk beoordeelde op 2019-06-06

Soepel bestelproces en snelle levering. Het hooinet is van mooie kwaliteit!

Pleijsier beoordeelde op 2019-05-23

Lisa beoordeelde op 2019-05-12

Snelle levering van een mooie slow feeder, blij meešŸ˜

Eva Buter beoordeelde op 2019-04-18

Saskia Hubers van assenraad beoordeelde op 2019-04-09

Fijne kruiden werkt perfect snelle bezorging ben zeer te vreden

S. Band beoordeelde op 2019-04-03

Prima afhandeling, mail wordt vrij vlot behandeld. Duurde alleen ietsjes langer voor verzending, dan ik had verwacht.

Sietske Kranendonk beoordeelde op 2019-03-20

Sharona versteeg beoordeelde op 2019-03-14

Hallo Sharona,

Bedankt dat je de moeite heb genomen om een beoordeling te geven. Het geven van een beoordeling is voor de webshop heel waardevol. Aangezien je drie sterren geeft zijn er misschien zaken die niet helemaal naar tevredenheid waren?
Is het iets waar ik nu achteraf nog iets aan kan doen of misschien in de toekomst beter kan doen?
Je mag altijd contact opnemen via info@zeldenrusthaystack.nl
Ik hoop dat je wel veel gemak van de slowfeeder gaat hebben.
Vriendelijke groeten Nina Smit, Zeldenrust Haystack

Lieke van Beek beoordeelde op 2019-03-11

Freya Exelmans beoordeelde op 2019-03-11

vos beoordeelde op 2019-03-05

Netjes en snel geleverd!

Michaela beoordeelde op 2019-02-27

Snelle levering, hooinet bevalt prima!

Nancy Gerrits beoordeelde op 2019-02-27

Lisa de Kruijf beoordeelde op 2019-02-21

Heel tevreden, snel in huis en het net zag er netjes uit!

Wendy Blokker beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering en update's over levering. Artikelen zijn keurig ingepakt en vallen goed in de smaak bij mijn paarden.

Sabine beoordeelde op 2019-02-14

viola robbemondt beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering en goed voer dat niet overal verkrijgbaar is! Mijn paard eet er smakelijk van en het is gezond voor hem.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Dank je wel Viola. Fijn dat je paard de kruidenmix ook lekker vind.

E.C. Janssen beoordeelde op 2019-02-04

De bestelde kruiden zijn keurig verpakt binnen 24 uur bezorgd. Paard neemt ze goed op.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
mmm Luchtweg kruiden, die ruiken zo heerlijk. Gelukkig is je paard het daar mee eens ;-)