Hoogeind 13A
3465HA Driebruggen

G.W.P. van Hoesel beoordeelde op 2018-04-12

Snelle bestelling na betaling. Ontbrekende haken aan slowfeders zijn vlot nageleverd.

Veronique Van Hoorenbeke beoordeelde op 2018-04-04

Bij de hooinetten die ik heb besteld ontbraken er 7 karbijnhaken die normaal ingebrepen waren.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Na contact opgenomen te hebben met de klant, sturen we deze uiteraard nog even na.
Zodat ook deze netten weer compleet zijn en voor veel eetplezier bij de pony's kunnen zorgen.

Nomen beoordeelde op 2018-03-27

Prima geholpen

Kim beoordeelde op 2018-02-07

Goede kwaliteit,snelle levering en zeer goede communicatie,uitstekend gedaan!

Marcel Boss beoordeelde op 2018-01-23

Ik ben 2 keer langs geweest vrijdag en dinsdag.
vrijdag hebben ze gezegd dat mijn product dinsdag binnen kwam, dinsdag stond ik er weer (van te voren op de site gekeken en gezien dat er 10 stuks ik voorraad waren) maar toen werd mij weer verteld dat de producten vrijdag pas binnen kwamen en er nu dus niet waren. Ik ben niet tevreden met deze gang van zaken.

Beste Marcel,
Aller eerst onze excuses voor deze miscomunicatie.
Doordat u buiten openingstijden bent geweest heeft u waarschijnlijk iemand gesproken die niet op de hoogte is van bestelprocedures etc en niet werkzaam is in onze on line shop.
Wij krijgen leveringen van deze leverancier altijd op vrijdag en hebben hier helaas geen invloed op.
Als u gebruik van de webshop wil maken zoals u in uw beoordeling aangeeft is het ook mogelijk om via de site te bestellen. U krijgt dat een notificatie wanneer het klaar staat en komt dus niet voor niets.
Door verkoop aan huis is de voorraad in de webshop helaas niet altijd up to date.
Onze tijden om on line geplaatste orders af te halen zijn maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur
Openingstijden van onze fysieke winkel zijn di en do van 13.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.
Omdat ook wij dit heel vervelend vinden zijn wij bereid om uw bestelling langs te komen brengen zodra deze binnen is. Hiervoor hoeft u het alleen in onze webshop te bestellen.
Mocht ik verder nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u altijd contact opnemen.

Betty de Ruiter - De Everketel beoordeelde op 2018-01-20

Goede communicatie, snelle levering en goed product.

bianca walet beoordeelde op 2018-01-09

Fijne ervaring en ga er zeker terug. Snel antwoord op je mails. Kortom een bedrijf waar ik klant blijf

Santen beoordeelde op 2018-01-09

erg goede website en service; alleen die bezorging is een ramp. Ze wachten niets eens voor je aan de poort komt, racen meteen weg. Gooien briefje in de bus zonder daar iets op aan te geven. gaven de volgende dag 1o nr's verder het pakketje af zag ik op internet en sloopten daar het gras nog even door daar als een malle op te keren. Dus haystack uitstekend maar laten ze een andere afleveraar gaan gebruiken,
groet jacintha

Dank je wel Jacintha!
Dat de bezorging niet soepel verloopt ligt helaas een beetje buiten onze macht.
Ook met andere vervoerders hebben wij deze problemen gehad. Er is dus niet heel veel keus.
Echter zullen wij er wel melding van maken bij PostNL.
Het helpt ook als je zelf ook een melding maakt.
De chauffeur wordt dan aangesproken op zijn gedrag en vaak helpt dat wel.
Uiteraard heb je daar voor deze bezorging niets meer aan.
Toch veel plezier van je bestelling. ๐Ÿ˜Š

M stomphorst beoordeelde op 2018-01-03

Supergoed product en supersnel geleverd

Kim Zeeven beoordeelde op 2017-12-17

Hooinet is echt super stevig en ziet er leuk uit!! Levering was ook heel snel!

Gabriëlle van Teeffelen beoordeelde op 2017-12-04

Prima spullen!!

Trappeniers beoordeelde op 2017-12-04

Goede service

M. Leone beoordeelde op 2017-11-27

Heel tevreden met onze speciaal op maat gemaakte hooinetjes maat s met de kleine mazen 2 bij 2. De pony's zijn nu nog langer met hun hooi bezig :)

Karen Wilschut beoordeelde op 2017-11-19

Snelle levering, en kwalitatief goede, degelijke netten. Fijn af te sluiten door het rijgkoord.

Janneke beoordeelde op 2017-10-30

Zeer mooie èn stevige hooikussens; en keuze uit leuke fleurige kleuren en gelijk ook een zak kruiden besteld en gratis een zakje drainage kruiden bij de bestelling ontvangen; super lief! Mijn dank daarvoor :)

Snel bezorgd en duidelijk en makkelijk om je verzending te volgen via de link in het mailtje; erg fijn dat je zelf niet hoeft in te loggen op Track & Trace.
En nu een super blije pony!

Lisa Ramasso beoordeelde op 2017-10-13

mooie Slowfeeder, die snel geleverd zijn, een aanrader.

Andrea Teunissen-Schellekens beoordeelde op 2017-10-11

Website is duidelijk. en de verzending snel.
Helaas is de kwaliteit van de netten niet geheel zoals gewacht. Er zit in één van de netten binnen één week al een gat!

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Na deze beoordeling te hebben gelezen, hebben wij contact opgenomen. Na overleg is er een vervangend net opgestuurd. Want inderdaad dit is ook niet de kwaliteit die wij van onze netten verwachten.
Altijd fijn als een minder te reden klant toch weer een tevreden klant wordt ๐Ÿ˜Š
Veel plezier van je aankoop ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Carla van Vliet beoordeelde op 2017-10-09

Had wat problemen met online bestellen, gebeld en de bestelling telefonisch door kunnen geven, super geholpen.

Sandra Rietkerk - Van Yperen beoordeelde op 2017-09-25

Snelle en nette levering

Marjolein Verharen beoordeelde op 2017-09-22

Deskundig advies, producten van goede kwaliteit, vriendelijk, zeer snelle levering