Hoogeind 13A
3465HA Driebruggen

Wilkeke beoordeelde op 2018-06-04

Monique Rutten beoordeelde op 2018-06-04

Veronique de mug beoordeelde op 2018-05-25

Snelle levering, goed verpakt. Fijn product.

Maaike broekema beoordeelde op 2018-05-23

Het hooikussen is van goede kwaliteit. Ik gebruik het nu al een paar maanden zeer intensief. Het fijne eraan vind ik dat je hem, omdat het een kussen is, ook gewoon op de grond kan leggen. Dit komt de natuurlijke eethouding ten goede.

J Tuin beoordeelde op 2018-05-21

Netjes op tijd geleverd.

Cuvelier beoordeelde op 2018-05-20

Ik ben zeer tevreden ! Ik ben van een 4 cm Maas naar een 2 cm Maas gegaan en het resultaat is dat paard heel rustig staat te eten Snelle service en mooie kwaliteit ! Super blij mee dus Bedankt

S.Pistorius beoordeelde op 2018-05-07

Snelle levering, goed comunicatie, tevreden met het product.

Sietske Bongers beoordeelde op 2018-05-03

Geweldig product, levering: vrijdag besteld en zaterdag al in huis!

Anita van der Gragt beoordeelde op 2018-04-28

Marjan Pijlman beoordeelde op 2018-04-23

Sietske beoordeelde op 2018-04-23

heel erg tevreden, een mooi produkt van goede kwaliteit. Snelle en fijne service!

G.W.P. van Hoesel beoordeelde op 2018-04-12

Snelle bestelling na betaling. Ontbrekende haken aan slowfeders zijn vlot nageleverd.

Evelyn Wegner beoordeelde op 2018-04-05

Veronique Van Hoorenbeke beoordeelde op 2018-04-04

Bij de hooinetten die ik heb besteld ontbraken er 7 karbijnhaken die normaal ingebrepen waren.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Na contact opgenomen te hebben met de klant, sturen we deze uiteraard nog even na.
Zodat ook deze netten weer compleet zijn en voor veel eetplezier bij de pony's kunnen zorgen.

Sandor Kuijpers beoordeelde op 2018-03-27

Nomen beoordeelde op 2018-03-27

Prima geholpen

Roosmarijn Alderden beoordeelde op 2018-03-14

Rosanne Moddejongen beoordeelde op 2018-02-20

Kim beoordeelde op 2018-02-07

Goede kwaliteit,snelle levering en zeer goede communicatie,uitstekend gedaan!

Marcel Boss beoordeelde op 2018-01-23

Ik ben 2 keer langs geweest vrijdag en dinsdag.
vrijdag hebben ze gezegd dat mijn product dinsdag binnen kwam, dinsdag stond ik er weer (van te voren op de site gekeken en gezien dat er 10 stuks ik voorraad waren) maar toen werd mij weer verteld dat de producten vrijdag pas binnen kwamen en er nu dus niet waren. Ik ben niet tevreden met deze gang van zaken.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Beste Marcel,
Aller eerst onze excuses voor deze miscomunicatie.
Doordat u buiten openingstijden bent geweest heeft u waarschijnlijk iemand gesproken die niet op de hoogte is van bestelprocedures etc en niet werkzaam is in onze on line shop.
Wij krijgen leveringen van deze leverancier altijd op vrijdag en hebben hier helaas geen invloed op.
Als u gebruik van de webshop wil maken zoals u in uw beoordeling aangeeft is het ook mogelijk om via de site te bestellen. U krijgt dat een notificatie wanneer het klaar staat en komt dus niet voor niets.
Door verkoop aan huis is de voorraad in de webshop helaas niet altijd up to date.
Onze tijden om on line geplaatste orders af te halen zijn maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur
Openingstijden van onze fysieke winkel zijn di en do van 13.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.
Omdat ook wij dit heel vervelend vinden zijn wij bereid om uw bestelling langs te komen brengen zodra deze binnen is. Hiervoor hoeft u het alleen in onze webshop te bestellen.
Mocht ik verder nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u altijd contact opnemen.