Hoogeind 13A
3465HA Driebruggen

Karen Wilschut beoordeelde op 2017-11-19

Snelle levering, en kwalitatief goede, degelijke netten. Fijn af te sluiten door het rijgkoord.

Janneke beoordeelde op 2017-10-30

Zeer mooie èn stevige hooikussens; en keuze uit leuke fleurige kleuren en gelijk ook een zak kruiden besteld en gratis een zakje drainage kruiden bij de bestelling ontvangen; super lief! Mijn dank daarvoor :)

Snel bezorgd en duidelijk en makkelijk om je verzending te volgen via de link in het mailtje; erg fijn dat je zelf niet hoeft in te loggen op Track & Trace.
En nu een super blije pony!

Lisa Ramasso beoordeelde op 2017-10-13

mooie Slowfeeder, die snel geleverd zijn, een aanrader.

Andrea Teunissen-Schellekens beoordeelde op 2017-10-11

Website is duidelijk. en de verzending snel.
Helaas is de kwaliteit van de netten niet geheel zoals gewacht. Er zit in één van de netten binnen één week al een gat!

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Na deze beoordeling te hebben gelezen, hebben wij contact opgenomen. Na overleg is er een vervangend net opgestuurd. Want inderdaad dit is ook niet de kwaliteit die wij van onze netten verwachten.
Altijd fijn als een minder te reden klant toch weer een tevreden klant wordt 😊
Veel plezier van je aankoop 👍🏼

Carla van Vliet beoordeelde op 2017-10-09

Had wat problemen met online bestellen, gebeld en de bestelling telefonisch door kunnen geven, super geholpen.

Sandra Rietkerk - Van Yperen beoordeelde op 2017-09-25

Snelle en nette levering

Marjolein Verharen beoordeelde op 2017-09-22

Deskundig advies, producten van goede kwaliteit, vriendelijk, zeer snelle levering

Van impelen beoordeelde op 2017-09-13

Prima geholpen per mail. Advies gevraagd en gekregen, de bestelling was snel gemaakt en snel gearriveerd.

Jelissen beoordeelde op 2017-09-11

Tevreden over de bestelling. Ik heb wel via de mail moeten vragen waar mijn bestelling bleef. Hierbij was er iets fout gegaan. Maar ik ben dezelfde dag nog geholpen en mijn bestelling is ook meteen op de post gedaan. Zeer mooi, stevig hooinet. Super makkelijk in gebruik en mijn paard heeft heel de nacht de mogelijkheid om ruwvoer te eten dankzij de vertragende werking van het hooinet!

Kayleigh van Beurden beoordeelde op 2017-08-30

Tevreden over het product. Duurde alleen een week voordat het binnen was, dit vond ik een beetje lang, had het eerder verwacht. Maar op een mailtje met de vraag waar het bleef werd snel gereageerd, 2 dagen later was het binnen.

Boaz Neugebauer beoordeelde op 2017-08-13

Geweldige service, flexibel en klantgericht.

De Groot beoordeelde op 2017-07-30

Duidelijke product omschrijving, makkelijk bestellen, goede communicatie en snel in huis.

Simmelink beoordeelde op 2017-07-17

Super te vreden. Goeie service. Snelle levering. Top.

Gerda beoordeelde op 2017-07-09

Geweldig!

A. Roubos beoordeelde op 2017-07-06

Super service en geweldige produkten!!

Sylvia van den Bronk beoordeelde op 2017-06-19

Heel tevreden. Goede kwaliteit producten en snelle levering.

Marianne van Voorst tot Voorst beoordeelde op 2017-06-13

Snel geleverd en keurig product.

jj beoordeelde op 2017-06-05

ideaal, online bestellen en oppikken wanneer het uitkomt

B. Kooijman beoordeelde op 2017-05-10

Kost wat en dan heb je ook wat.

Cristina Stoica beoordeelde op 2017-05-01

Snel