Hoogeind 13A
3465HA Driebruggen

Eva Buter beoordeelde op 2019-04-18

Saskia Hubers van assenraad beoordeelde op 2019-04-09

Fijne kruiden werkt perfect snelle bezorging ben zeer te vreden

S. Band beoordeelde op 2019-04-03

Prima afhandeling, mail wordt vrij vlot behandeld. Duurde alleen ietsjes langer voor verzending, dan ik had verwacht.

Sietske Kranendonk beoordeelde op 2019-03-20

Sharona versteeg beoordeelde op 2019-03-14

Hallo Sharona,

Bedankt dat je de moeite heb genomen om een beoordeling te geven. Het geven van een beoordeling is voor de webshop heel waardevol. Aangezien je drie sterren geeft zijn er misschien zaken die niet helemaal naar tevredenheid waren?
Is het iets waar ik nu achteraf nog iets aan kan doen of misschien in de toekomst beter kan doen?
Je mag altijd contact opnemen via info@zeldenrusthaystack.nl
Ik hoop dat je wel veel gemak van de slowfeeder gaat hebben.
Vriendelijke groeten Nina Smit, Zeldenrust Haystack

Lieke van Beek beoordeelde op 2019-03-11

Freya Exelmans beoordeelde op 2019-03-11

vos beoordeelde op 2019-03-05

Netjes en snel geleverd!

Michaela beoordeelde op 2019-02-27

Snelle levering, hooinet bevalt prima!

Nancy Gerrits beoordeelde op 2019-02-27

Lisa de Kruijf beoordeelde op 2019-02-21

Heel tevreden, snel in huis en het net zag er netjes uit!

Wendy Blokker beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering en update's over levering. Artikelen zijn keurig ingepakt en vallen goed in de smaak bij mijn paarden.

Sabine beoordeelde op 2019-02-14

viola robbemondt beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering en goed voer dat niet overal verkrijgbaar is! Mijn paard eet er smakelijk van en het is gezond voor hem.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Dank je wel Viola. Fijn dat je paard de kruidenmix ook lekker vind.

E.C. Janssen beoordeelde op 2019-02-04

De bestelde kruiden zijn keurig verpakt binnen 24 uur bezorgd. Paard neemt ze goed op.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
mmm Luchtweg kruiden, die ruiken zo heerlijk. Gelukkig is je paard het daar mee eens ;-)

Adriane Brummelkamp beoordeelde op 2019-02-02

Snel geleverd en de hooinetten zijn zo stevig!

Ada Kramer beoordeelde op 2019-01-29

D. van Hooijdonk beoordeelde op 2019-01-18

snelle levering...

Ingeborg Huisman beoordeelde op 2019-01-15

Ik ben heel tevreden. De bestelling duurde iets langer dan verwacht maar dat had te maken met een foute levering van de netten bij Nina. Ik kreeg keurig antwoord op mijn vragen. Ik had 2 netten met mazen 2x2 besteld en wat bijna nooit gebeurd, mijn paard maakte ze stuk door zijn ongeduld. Toen de 1e stuk ging kreeg ik eerst een reparatieset toegestuurd, maar later maakte een andere pony de 2e ook stuk. Toen kreeg ik 2 nieuwe met een grotere maas en die zien er nog keurig uit.

De netten zijn heel mooi afgewerkt.

Kortom, ik ben erg tevreden over de geleverde service en zal zeker nog een keer bestellen.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Dank je Ingeborg, uiteraard help ik ook graag als het niet gaat zoals gehoopt. Fijn dat de paarden tevreden zijn ;-) Heel leuk om je review terug te lezen hier.

Rinkje van der Weij beoordeelde op 2019-01-14

Goede service, bestelling was sneller in huis dan ik dacht

Your welcome Rinkje.