Reyer Anslostraat 79
3522DH Utrecht

Google Plus/Places - 10,0

Jan Leenders beoordeelde op 2019-08-23

Snelle levering. Heerlijke shampoo.

Marina Tenpierik beoordeelde op 2019-08-23

Zeer snel geleverd. Goed verzorgd en een persoonlijk berichtje erbij :)

Narjis Sliman beoordeelde op 2019-08-22

Heel tevreden

Driessen beoordeelde op 2019-08-22

Mjg van den Heuvel beoordeelde op 2019-08-22

Eerste 2 keer voelde. Mijn haar stroef. Wat ook gemeld werdt. Maar haar zat al veel beter, heel goed! Nu veel minder stroef. En heel tevreden . zit wat voller., dus nooit meer van die flessen shampoo.

Zoet beoordeelde op 2019-08-22

Kim Heuvelmans beoordeelde op 2019-08-22

Marieke Goedhuys beoordeelde op 2019-08-21

Angela Nijland beoordeelde op 2019-08-21

Marianne v.d. Heyden beoordeelde op 2019-08-21

Prima communicatie en product is volgens afspraak geleverd

K Van Oosterhout beoordeelde op 2019-08-21

Mieke Mens beoordeelde op 2019-08-20

Anita DeHaan beoordeelde op 2019-08-20

Duidelijke website en snelle levering ( met een persoonlijke groe)

Marjoleine van der Woerd beoordeelde op 2019-08-20

E Tannenbaum beoordeelde op 2019-08-20

Heerlijk zeepje!
Jammer dat je voor € 40 moet bestellen om het franko thuis te krijgen. € 3,95 vezendkosten maakt veel te duur!

Reactie van Zepig.nl - De Online Zeepwinkel:
Helaas kost verzenden geld, de € 3,99 die wij vragen dekken niet eens de kosten en daar moeten we zelf dus nog geld bij leggen.

Ria Woldhuis beoordeelde op 2019-08-20

Heerlijk natuurlijk product en ruikt lekker. Echte aanrader. Zeep en conditioner bevallen erg goed! Snelle levering.

Melanie Willems beoordeelde op 2019-08-20

Hulp gehad via email en de zeep werkt heel goed tegen vieze geuren. Ook gaat het scheren veel beter

C Haas beoordeelde op 2019-08-20

De haarzeep schuimt fijn en ruikt lekker. Ik ben benieuwd naar het effect op mijn haar op lange termijn

josine ten berge beoordeelde op 2019-08-20

Snel bezorgd, leuke producten!

W Smeets beoordeelde op 2019-08-20