Reyer Anslostraat 79

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

Anand Doerga beoordeelde op 2018-12-10

Anita Spee beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering en heeeeerlijke zeep.....aanrader!!

Mari?tte Budel beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering.

Nettie Boogaard beoordeelde op 2018-12-10

Het artikel was snel in huis. Ik kreeg het met 10% korting na inschrijving nieuwsbrief terwijl het mijn 1e koop was!

A Schneider beoordeelde op 2018-12-09

M. de Vries beoordeelde op 2018-12-08

Edith Marsman beoordeelde op 2018-12-07

Helaas is de bestelling die op woensdag 28 november geplaatst was pas op maandag 3 december op het afleveradres aangekomen. Dat was 2 dagen te laat voor hun feestje. Jammer! Maar ik neem aan dat dit door de feestdrukte bij de post verzending kwam.

Reactie van Zepig.nl - De Online Zeepwinkel:
Beste Edith,

Sorry dat het cadeau te laat kwam.. Het was inderdaad eind november heel druk bij PostNL, dat moet de reden geweest zijn waardoor u het pakketje te laat heeft ontvangen.

Evelien Tallir beoordeelde op 2018-12-07

Super artikelen en levering in minder dan 24u met een gepersonaliseerde service . Top !

Linda De Ouden beoordeelde op 2018-12-07

Reactie van Zepig.nl - De Online Zeepwinkel:
Beste Linda,

Drie sterren? Ik hoor graag wat we kunnen verbeteren?

Groet,
Marcel

Kim Degeling beoordeelde op 2018-12-07

Top webwinkel. Leuke en heerlijk ruikende zeep en hele mooie zeepbakjes. Snelle levering.

Wilna Kranenburg beoordeelde op 2018-12-06

Rina Moes beoordeelde op 2018-12-06

Petra Van der wal beoordeelde op 2018-12-06

Prima snelle service. De solid conditioner was iets kleiner dan ik dacht, maar doet wat het doen moet op mijn haar :).
Zeepbakje erg mooi.

Linda Uijlenbroek beoordeelde op 2018-12-06

Ineke Rekveldt beoordeelde op 2018-12-06

Edith Wentzel beoordeelde op 2018-12-06

Het gehele bestelproces liep goed. Ik heb nog een vraag gesteld via de mail, waar ik snel en uitgebreid antwoord op kreeg. Ik ga zeker weer bestellen, nog zat zepen om uit te proberen.

Claudia Meijer beoordeelde op 2018-12-05

Snelle service, volgende dag in huis. Mét een handgeschreven bedankbriefje erbij, heel erg leuk!

anne rietbergen beoordeelde op 2018-12-04

super snelle levering. en geweldige producten. ik ben super tevreden over Zepig!

thea kessel beoordeelde op 2018-12-01

Jeroen Langestraat beoordeelde op 2018-11-30