Reyer Anslostraat 79
3522DH Utrecht

Google Plus/Places - 10,0

Henny Veenstra beoordeelde op 2019-06-14

Fantastische zeepbars gekocht en de tandpastapilletjes. Zowel haar als tanden nu zero waste schoon.
Bedankt!

Rian Ligteringen beoordeelde op 2019-06-14

Bestelling snel geleverd met een persoonlijke boodschap. Deo was uitverkocht, geld meteen teruggestort zonder problemen.

A.C. de Vries beoordeelde op 2019-06-14

Snel geleverd. Goed advies. En een tester ontvangen, blij mee.

Yvonne Valkenier beoordeelde op 2019-06-14

Rosanne Kolenbrander beoordeelde op 2019-06-14

Edith Horn beoordeelde op 2019-06-14

Snel bezorgd en goed verpakt. Ziet er prima uit en de zeep ruikt lekker!

Annet de Ridder beoordeelde op 2019-06-13

minimaal verpakt in kleine doos, heerlijke zeepjes.

Veronique Christiaens beoordeelde op 2019-06-13

Persoonlijk berichtje was zeer verrassend! Leuk.

Lenny beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering, netjes verpakt, vragen werden vlot beantwoord. En leuk die persoonlijke memo.

Mariette Geistdorfer beoordeelde op 2019-06-13

Thirza Hazeleger beoordeelde op 2019-06-13

Heel fijn plasticvrij verpakt, met een leuk briefje van Marcel erbij. Snelle levering. Deze site onthoud ik!

Marga Spaans beoordeelde op 2019-06-13

Na het wassen van je haren met werfzeep voelt het stug aan maar na een naspoeling met appelazijn is je haar perfect. Goed uit te kammen en absoluut niet stug of droog

Marjolein Groeneveld beoordeelde op 2019-06-13

Marielle Rovers beoordeelde op 2019-06-13

Anna Banffer beoordeelde op 2019-06-13

Anoniem beoordeelde op 2019-06-13

Sonia Giacomini beoordeelde op 2019-06-13

Nikki de Wagenaar beoordeelde op 2019-06-12

Snel ontvangen en netjes verpakt. Zelfs met een handgeschreven bedankje erbij, erg leuk detail. Dankjewel!

Hen Gommans beoordeelde op 2019-06-12

Super tevreden weer! Snelle levering. Grote keuze uit verantwoorde producten

Riemeijer beoordeelde op 2019-06-12

ik heb het besteld en het was er de beloofde dag ook . leuk verpakt en een aardig briefje bij de heerlijk geurende zeepjes. ik vertel het door. Hartelijke groeten .