Reyer Anslostraat 79
3522DH Utrecht

Google Plus/Places - 10,0

L van Eijsden beoordeelde op 2019-04-22

Wat een fijne webshop. Duidelijke info, zeepjes zijn zoals beschreven en de levering gaat heel snel. Wij komen zeker terug want de zeep zelf is super. Bedankt.

Marloes Brundel beoordeelde op 2019-04-22

Heerlijke zeep, goed als vervanging van gewone shampoo. Snel verzonden en persoonlijk briefje erbij, erg leuk!

Brigitte Wessels beoordeelde op 2019-04-22

frouke bardet beoordeelde op 2019-04-19

miriam lobbes beoordeelde op 2019-04-18

Artikelen goed beschreven en snelle sevice

Clemens Uittenbosch beoordeelde op 2019-04-18

Chantal Roovers beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering. Fijne producten. Goede communicatie.

Bianca Rozendaal beoordeelde op 2019-04-17

De producten werden snel bezorgd in een goede verpakking (niet te groot).

Caressa Mendes Capinha beoordeelde op 2019-04-17

Lies Braakman beoordeelde op 2019-04-17

J.M. Hartsuiker beoordeelde op 2019-04-16

Vlotte levering mooie presentatie

Oliwia Zygnarowska beoordeelde op 2019-04-16

Annemiek Nan beoordeelde op 2019-04-15

Prima verpakking en levering. Product zoals verwacht.

Jacky Wehrmeijer beoordeelde op 2019-04-15

Heel tevreden, heb de Rhassoul klei zeep gekocht. Eczeem huid problemen. De zeep is prettig in gebruik .De huid wordt diep gereinigd, en voelt zacht aan. De zeep ruikt ook heerlijk. Mijn bestelling had ik de volgende dag al binnen. En het met de handgeschreven bedankje, echt een aanraden.

Meike Rouwenhorst beoordeelde op 2019-04-15

Fijne persoonlijke benadering. De conditioner is erg klein voor de prijs, dat had ik op voorhand niet door. Soms is de tekst op de site niet erg duidelijk Nederlands. Tof dat er zelfs bij het versturen nagedacht wordt over de doelgroep en kleine impact op het millieu!

Anoniem beoordeelde op 2019-04-15

Marleen de Ruijter beoordeelde op 2019-04-15

Mooie producten, snelle reactie op mail met vraag.

Dilia Martins beoordeelde op 2019-04-15

Snelle bezorging, product van goede kwaliteit

Henneke Van de Wateringen beoordeelde op 2019-04-15

Mooie producten en snelle levering

Mark Van Zee beoordeelde op 2019-04-14

heel tevreden, snelle levering en een leuke persoonlijke boodschap. ik zou zeker opnieuw bestellen bij Zepig