Pottenbakkerstraat 45
4813 LB Breda
KvK 20170204

Ineke Van Dongen beoordeelde op 2019-08-13

Zhen zhu reageert zeer snel, denkt mee en is zeer servicegericht. Mooi verpakt, snel geleverd. Een aanrader!

heleen grundmeijer beoordeelde op 2019-08-12

Zeer snelle service, niet goed, geld terug. Normale verzendkosten per Post.nl, 'hoef je niet voor thuis te blijven'. Kijk, daar word ik als klant nou gewoon blij van. Mooi verpakt!

Angelique Valencia beoordeelde op 2019-08-05

Goede service, snelle levering

Sandra beoordeelde op 2019-07-27

Very fast delivery, product looks exactly like picture (although one pair of earrings was much heavier than I expected)

M. Teeuwisse beoordeelde op 2019-07-22

Snel antwoord op mijn vragen, bijzonder vriendelijk, service gericht (ook via app en telefonisch) en prachtige producten.

Pieta beoordeelde op 2019-06-09

Snelle levering mooi product!

Karin Hatert beoordeelde op 2019-05-13

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Had mijn parelketting en armband volgende dag in huis. Netjes verpakt.
Heel blij met de parel ketting en armband

S. van Dodewaard beoordeelde op 2019-05-08

Zeer blij met de oorbellen! Mijn oorbellen waren goed ingepakt in een luxe envelop en met 1 dag al in huis. Ik ga zeker vaker kijken op de website voor een leuk cadeau voor mijn moeder, zus of vriendin. Of toch weer voor mezelf. Keus genoeg!

Laura Faye Mettes-Koolhaas beoordeelde op 2019-04-17

Angelique heeft voor mij een prachtige choker van parels op maat gemaakt omdat ik niet kon vinden wat ik zocht voor bij mijn zwarte bruidsjurk.

De choker is gemaakt van licht roze parels zodat mijn trouwjurk niet te hard zou overkomen. Het grappige is dat ze dacht dat ik een roze jurk zou hebben en daarom een bepaalde kleur in het roze wilde.

Ze had niet verwacht dat ik een zwarte jurk zou hebben. Uiteindelijk vond ze het toch wel erg mooi staan met haar super sieraden erbij.

D. Stevens beoordeelde op 2019-04-13

Zeer correcte afhandeling, volgende dag in huis. Deze webshop kan ik aanbevelen!

Ellen beoordeelde op 2019-03-23

Bestelling snel bezorgd. Mooie producten.

Nancy vriends beoordeelde op 2019-03-22

De laatste oorbellen waren niet goed kapot thuis gekegen

Mw.M.van Gerven. beoordeelde op 2019-03-18

Voor de kerst een parel armband gekocht voor mijn dochter, nu in maart ging de armband stuk.
Ik heb gebeld, en kon de armband terug sturen, kreeg een nieuwe armband opgestuurd.
Fijne ervaring, en goede service.
Ik blij, mijn dochter blij.

B. Zinzen beoordeelde op 2019-03-15

Hele mooie oorringen met zoetwaterparel. Diegene wat ze cadeau kreeg was er erg blij mee.
Snelle levering.

Hans Smits beoordeelde op 2019-02-18

Fantastisch en liefdevol keurig verzorgd !!!

Broekhuis beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering én uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, ik ben er erg blij mee! m.vr.gr., Joanna.

Phaisha beoordeelde op 2019-01-18

Zaterdag besteld maandag al in huis! Opvallend was de verpakking zo leuk dat ik het pakketje nie wou openen:) éénmaal geopend tweede verrasing,de sieraden waren verpakt in een prachtig doosje zoals je die bij de juwelier krijgt als je goud of iets kostbaars koopt.

Ellen Quist beoordeelde op 2018-12-31

Ook deze keer weer heel blij met mijn oorbellen! Ze zijn nog mooier dan op de foto en waar een kerstkaart in deze tijd 11 dagen onderweg is, kreeg ik mijn bestelling van Angelique gewoon de volgende dag! Super!!

Oxi beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering, er wordt ook meegedacht, ik werd zelfs gebeld omdat ik een ander afleveradres had ingevuld, of er nog een kaartje bij moest zodat de ontvanger wist dat het van mij kwam. Daarbij werd het cadeau super ontvangen dankzij de originaliteit.... erg geslaagd!

Paulien Lipman beoordeelde op 2018-12-04

snelle levering, vragen worden snel en vriendelijk beantwoord