Pottenbakkerstraat 45
4813 LB Breda
KvK 20170204

Laura Faye Mettes-Koolhaas beoordeelde op 2019-04-17

Angelique heeft voor mij een prachtige choker van parels op maat gemaakt omdat ik niet kon vinden wat ik zocht voor bij mijn zwarte bruidsjurk.

De choker is gemaakt van licht roze parels zodat mijn trouwjurk niet te hard zou overkomen. Het grappige is dat ze dacht dat ik een roze jurk zou hebben en daarom een bepaalde kleur in het roze wilde.

Ze had niet verwacht dat ik een zwarte jurk zou hebben. Uiteindelijk vond ze het toch wel erg mooi staan met haar super sieraden erbij.

D. Stevens beoordeelde op 2019-04-13

Zeer correcte afhandeling, volgende dag in huis. Deze webshop kan ik aanbevelen!

Ellen beoordeelde op 2019-03-23

Bestelling snel bezorgd. Mooie producten.

Nancy vriends beoordeelde op 2019-03-22

De laatste oorbellen waren niet goed kapot thuis gekegen

Mw.M.van Gerven. beoordeelde op 2019-03-18

Voor de kerst een parel armband gekocht voor mijn dochter, nu in maart ging de armband stuk.
Ik heb gebeld, en kon de armband terug sturen, kreeg een nieuwe armband opgestuurd.
Fijne ervaring, en goede service.
Ik blij, mijn dochter blij.

B. Zinzen beoordeelde op 2019-03-15

Hele mooie oorringen met zoetwaterparel. Diegene wat ze cadeau kreeg was er erg blij mee.
Snelle levering.

Hans Smits beoordeelde op 2019-02-18

Fantastisch en liefdevol keurig verzorgd !!!

Broekhuis beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering én uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, ik ben er erg blij mee! m.vr.gr., Joanna.

Phaisha beoordeelde op 2019-01-18

Zaterdag besteld maandag al in huis! Opvallend was de verpakking zo leuk dat ik het pakketje nie wou openen:) éénmaal geopend tweede verrasing,de sieraden waren verpakt in een prachtig doosje zoals je die bij de juwelier krijgt als je goud of iets kostbaars koopt.

Ellen Quist beoordeelde op 2018-12-31

Ook deze keer weer heel blij met mijn oorbellen! Ze zijn nog mooier dan op de foto en waar een kerstkaart in deze tijd 11 dagen onderweg is, kreeg ik mijn bestelling van Angelique gewoon de volgende dag! Super!!

Oxi beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering, er wordt ook meegedacht, ik werd zelfs gebeld omdat ik een ander afleveradres had ingevuld, of er nog een kaartje bij moest zodat de ontvanger wist dat het van mij kwam. Daarbij werd het cadeau super ontvangen dankzij de originaliteit.... erg geslaagd!

Paulien Lipman beoordeelde op 2018-12-04

snelle levering, vragen worden snel en vriendelijk beantwoord

Anke beoordeelde op 2018-11-24

Snelle levering, mooi ingepakt. Twee armbandjes bleken te groot. Angelique heeft nieuwe gemaakt in de juiste maat! Heel blij mee!

Van Doren beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, netjes verpakt

marijne parker brady beoordeelde op 2018-11-05

Perfect geleverd op tijd.
Leuk verpakt
Product prima

a de graaff beoordeelde op 2018-10-12

Super vriendelijk geholpen , persoonlijk en op maat gemaakte sieradenset voor bij mijn bruidsjurk ! Kwaliteit ook erg goed . Echte aanrader .

Wilma van Lingen beoordeelde op 2018-10-12

oorbellen zeer snel ontvangen

Sandra Theunissen beoordeelde op 2018-09-21

Snelle levering en geweldig verpakt. Ook prijs, kwaliteit is erg goed.

Marita beoordeelde op 2018-09-07

Zo tevreden met het mooie parelarmbandje🎉 maar vooral met de geweldige hulp en service van Angelique!

Dus ..... mooie pareltjes kopen voor een heel schappelijke prijs en goed advies? Ga naar de site van Zhen Zhu 🎉☘️🎉

Laura van 't Hek beoordeelde op 2018-08-24

Snelle levering en mooie verpakking