Pottenbakkerstraat 45
4813 LB Breda
KvK 20170204

C.van der Hak beoordeelde op 2018-04-07

Mooie spullen, snelle levering en service

T. Laan-Hoek beoordeelde op 2018-03-05

Het was fijn dat ik na de bestelling geplaatst te hebben opgebeld werd over het feit dat de armbandjes ook op maat gemaakt konden worden. samen is er toen uitgerekend hoe lang het armbandje moest zijn.
Toen ik het kreeg was ik dan ook heel blij dat het precies paste zoals het moest passen.
Ik vind dit echt top.
Het product is ook erg mooi, Voldoet precies aan mijn wensen.

N. Pennings beoordeelde op 2018-03-02

Vooraf contact gehad met de eigenaresse. Zij gaf mij prima advies over de soorten stenen en sieraden.

M. de Vries beoordeelde op 2018-02-12

Snelle levering en prachtig verpakt!

Miranda van der Vossen beoordeelde op 2018-02-03

De bestelde oorbellen had ik de volgende al in huis. En feestelijk verpakt. Aparte oorbellen voor een leuk prijsje, helemaal tevreden.

Carla van der Laan beoordeelde op 2018-01-21

Prachtige producten, goede prijs-kwaliteitsverhouding, veilig en mooi verpakt en snel geleverd. Kan niet beter.

Kruize beoordeelde op 2018-01-13

Prima verzending, gelukkig door de brievenbus dus ik hoefde er niet op te wachten. Er was iets wat ik besteld had niet voorradig. Ik krijg daar een soortgelijke ketting voor een mooi cadeautje! Perfecte service.

Y. Wartena beoordeelde op 2018-01-12

Prima service, vlotte levering. Mooi verpakt!

Karin Schuts beoordeelde op 2018-01-02

De website is overzichtelijk ingedeeld met goede foto's. De bestelling ging vlot en de afhandeling ook. Een ketting die ik besteld had, was niet meer voorradig. Ik kreeg van te voren een mail waarin dit uitgelegd werd. Er is een soortgelijke ketting opgestuurd met als extraatje een paar bijpassende oorbellen. Ik ben van alle stappen in het proces op de hoogte gehouden. De bestelling zelf was keurig verpakt.

Resie van Loon beoordeelde op 2017-12-18

Mooie ketting met gratis opbergzakje. Helaas 3 cm korter dan aangegeven op de website. Snelle levering.

Mathilde Lievers beoordeelde op 2017-12-18

Keurig, goede kwaliteit en wat je op de website ziet is wat je krijgt.
Snelle verzending.

Liesbeth Siekerman beoordeelde op 2017-06-15

Uitstekende service. Ik had een vraag over de lengte van het armbandje voordat ik de bestelling plaatste en daar onmiddellijk en vriendelijk op gereageerd. Het bestelde armbandje ziet er mooi uit. Enige minpuntje is dat de kleuren in het echt niet erg overeenkomen met de kleuren op de site. Ik had de pareltjes veel feller van kleur verwacht. Dat was jammer.

Reactie van Zhen Zhu:
Goedemorgen Liesbeth,

Dank je wel voor je mooie beoordeling, dat wordt zeer gewaardeerd.
Ik wens je veel plezier met je sieraden en zie je graag terug bij www.zhenzhu.nl

Angelique Dieteren