Pottenbakkerstraat 45
4813 LB Breda
KvK 20170204

Oxi beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering, er wordt ook meegedacht, ik werd zelfs gebeld omdat ik een ander afleveradres had ingevuld, of er nog een kaartje bij moest zodat de ontvanger wist dat het van mij kwam. Daarbij werd het cadeau super ontvangen dankzij de originaliteit.... erg geslaagd!

Paulien Lipman beoordeelde op 2018-12-04

snelle levering, vragen worden snel en vriendelijk beantwoord

Anke beoordeelde op 2018-11-24

Snelle levering, mooi ingepakt. Twee armbandjes bleken te groot. Angelique heeft nieuwe gemaakt in de juiste maat! Heel blij mee!

Van Doren beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, netjes verpakt

marijne parker brady beoordeelde op 2018-11-05

Perfect geleverd op tijd.
Leuk verpakt
Product prima

a de graaff beoordeelde op 2018-10-12

Super vriendelijk geholpen , persoonlijk en op maat gemaakte sieradenset voor bij mijn bruidsjurk ! Kwaliteit ook erg goed . Echte aanrader .

Wilma van Lingen beoordeelde op 2018-10-12

oorbellen zeer snel ontvangen

Sandra Theunissen beoordeelde op 2018-09-21

Snelle levering en geweldig verpakt. Ook prijs, kwaliteit is erg goed.

Marita beoordeelde op 2018-09-07

Zo tevreden met het mooie parelarmbandje🎉 maar vooral met de geweldige hulp en service van Angelique!

Dus ..... mooie pareltjes kopen voor een heel schappelijke prijs en goed advies? Ga naar de site van Zhen Zhu 🎉☘️🎉

Laura van 't Hek beoordeelde op 2018-08-24

Snelle levering en mooie verpakking

Christine Ruts beoordeelde op 2018-08-05

Ik ben tevreden over mijn bestelde artikelen. Ze zijn mooi en niet duur, en hebben een speciale verfijning die ik op andere websites nog niet ben tegengekomen

Ellen Q beoordeelde op 2018-08-02

Voor het eerst twee armbandjes en een ketting besteld bij Angelique. De volgende dag lag het pakketje al in de brievenbus. Ik ben er superblij mee, in het echt zijn de sieraden nog mooier dan op de foto!

Monique vd Werff beoordeelde op 2018-07-20

Kwalitatief erg goede en mooie armband! En erg snelle en goedkope levering!

Anne-Mieke Post-Smetsers beoordeelde op 2018-07-01

De bestelling van de oorbellen werd direct teruggekoppeld via e-mail en de oorbellen werden snel bezorgd.
Mijn complimenten voor de opvallend keurige en smaakvolle verpakking en correcte adressering, inclusief de hartjespostzegels!

Patricia Koster beoordeelde op 2018-06-27

Na veel speuren naar betaalbare parels, via diverse aantrekkelijke afbeeldingen deze gevarieerde website aangetroffen: heerlijk rondneuzen in een ongekend aanbod van allerlei soorten sieraden, en dat alles zeer gunstig geprijsd. De website zelf is serieus, professioneel, helder en duidelijk met fraaie afbeeldingen en vergrotingen.
Zeker toen bleek dat er een keurige Nederlandse dame achter de geheimzinnige site-naam zat, snel besteld en nog sneller geleverd, prima verpakt als brievenbuspakje. Ben zeer tevreden met een uniek zelf ontworpen collier waarop ook nog eens garantie geldt!

M. Bolleurs beoordeelde op 2018-06-15

Super snel en precies zoals de afbeelding was.

Sanne Postema beoordeelde op 2018-06-02

Mooi verpakt, en binnen twee dagen al in huis!

I beoordeelde op 2018-05-16

Ik heb oorbellen besteld en ze zijn prachtig! Ze zijn heel uniek doordat ze handgemaakt zijn.

C.van der Hak beoordeelde op 2018-04-07

Mooie spullen, snelle levering en service

T. Laan-Hoek beoordeelde op 2018-03-05

Het was fijn dat ik na de bestelling geplaatst te hebben opgebeld werd over het feit dat de armbandjes ook op maat gemaakt konden worden. samen is er toen uitgerekend hoe lang het armbandje moest zijn.
Toen ik het kreeg was ik dan ook heel blij dat het precies paste zoals het moest passen.
Ik vind dit echt top.
Het product is ook erg mooi, Voldoet precies aan mijn wensen.