Dwergstern 18
7827TE Emmen

0619983580

Kristel beoordeelde op 2017-04-20

Snelle levering, via de mail op de hoogte gehouden van de status/verzending etc., leuk verpakt met een kleinigheidje erbij. Maakt het meteen weet helemaal leuk! Tevreden dus!

Reactie van ZiZo Living:
Hartelijk dank voor je leuke reactie, zijn we erg blij mee. Veel plezier met je aankoop.
Met vriendelijke groet, Geja

M.S beoordeelde op 2017-02-14

Meer dan tevreden! Erg goede service, 's morgens besteld en om 17.00 uur dezelfde dag in huis. Het pakket is een cadeautje om uit te pakken. Artikelen leuk verpakt en een verassing meegeleverd, mensen erg vriendelijk. Dit was niet de eerste bestelling en zeker niet de laatste!

Reactie van ZiZo Living:
Hartelijk dank voor je super leuke reactie, zijn we erg blij mee. Wens je heel veel plezier met je aankopen.

Corinne Hartering beoordeelde op 2016-08-08

Heel tevreden! Bestelling snel in huis. Superleuk verpakt, echt een cadeautje. Ook heel tevreden over de vooraf gevraagde info per mail!

2016