Leeuwstraat 15b
9982CM Uithuizen

a.sanders beoordeelde op 2017-12-02

de leesplank is mooi in fraaie houtstructuur. hij werkt handig, dus prima. maar ik kon de logica van de losse onderdelen niet vatten. gelukkig kwam vandaag mijn zwager met wederhelft op bezoek en na enig rustig bekijken wist hij het en zette de plank in mekaar. de een is handiger dan de ander. de plank oogt zeer fraai !

Jos beoordeelde op 2017-11-12

Voor mijn ouders een mooie sprekende horloge gekocht. Was helemaal goed

W.e. K beoordeelde op 2017-10-16

Erg handige loep besteld, Dank!

Franky beoordeelde op 2015-10-08

De knoppen op mijn toetsenborden waren te klein. Met het slechtziendentoetsenbord dat ik bij www.zichthulp.nl gekocht heb kan ik gemakkelijker typen. De knoppen zijn erg duidelijk en echt groter.

2015