Toermalijnstraat 6
1812RL Alkmaar

Kooijman beoordeelde op 2019-08-16

Vorstenbosch beoordeelde op 2019-08-15

alles goed en snel geleverd en een uitstekend ptoduct

Reactie van Zinkfabriek.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en het product. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Stavinga beoordeelde op 2019-08-15

Reactie van Zinkfabriek.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Geuze beoordeelde op 2019-08-15

Oolbekkink beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden. Product werd geleverd conform de geleverde maatvoering. Bestelling werd oprijd verzonden en was snel in huis.

Reactie van Zinkfabriek.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Dekker beoordeelde op 2019-08-14

Ik werd dezelfde dag dat ik mijn bestelling plaatste gebeld om dag van levering af te spreken. Levering keurig op tijd en keurig tegen transportschade verpakt.

Jansen beoordeelde op 2019-08-14

Straver / Volharding beoordeelde op 2019-08-14

vandewalle beoordeelde op 2019-08-13

duidelijk en goede uitleg over de producten en over de mogelijkheden daarvan. ook een snelle levering

janzen beoordeelde op 2019-08-13

Visser beoordeelde op 2019-08-12

Reactie van Zinkfabriek.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Schaapveld beoordeelde op 2019-08-12

Worp beoordeelde op 2019-08-12

Top service

Reactie van Zinkfabriek.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Bier beoordeelde op 2019-08-11

Alles super gegaan!!

Moerman beoordeelde op 2019-08-11

Ontzettend goed geholpen door de telefoon, snelle levering en goede kwaliteit.

Selle beoordeelde op 2019-08-10

Snelle en nette levering.
Prima kwaliteit. Aanrader !

Santema beoordeelde op 2019-08-10

Uitstekend produkt en prima service

van Dijkhuizen beoordeelde op 2019-08-09

Keurig verzorgd! Snel en prima prijs/ kwaliteit.

Hoekema / Hoekema verhuizingen beoordeelde op 2019-08-08

uitstekende service. Speciaal naar Friesland gereden om onze artikelen een dag na onze bestelling af te leveren. Vriendelijke chauffeur.

Reactie van Zinkfabriek.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Ook de volgende keer zullen we weer ons best doen om binnen een dag bij u te leveren!

Haas beoordeelde op 2019-08-08

Eenvoudige manier van bestellen. De levering was prima zoals afgesproken.