Fazantenhof 103

8,0

Lees
waarom

Ans Boute beoordeelde op 2019-02-05

Goede bus gas en zuinig in gebruik

Emma Stoffelen beoordeelde op 2019-01-08

De ontvangen zippo is na drie weken al volledig beschadigd aan de buitenkant. De zippo wordt enkel gebruikt op ons appartement en hoewel we er erg zorg voor dragen, is hij nu dus al volledig afgegaan qua kleur (van de gouden kleur naar de zilveren onderkleur). Bovendien zag ik online dat er normaal een gele stikker op de achterkant hoort te kleven die de echtheid van het Zippo merk beschermd, hetgeen ook bij ons ontbrak. Hij werkt wel, maar het is zonde dat hij er na nog 3 weken al zo uitziet en het er eigenlijk op neerkomt dat ik mij een beetje belogen voel omtrent de kwaliteit die jullie aanprezen op jullie site.

Reactie van Zippobaas:
Het is niet gebruikelijk te noemen dat een Zippo zijn kleur verlies na slecht een aantal weken. Het is voor mijn doende dan ook een uniek verhaal, één die ik wel vaker gehoord heb, maar dan alleen onder harde omstandigheden of een zeer lange termijn (xx jaren). Is het mogelijk dat u voor mij 1 of meerdere foto's maakt van de Zippo? En weet u zeker dat u de Zippo niet heeft gepoetst met een bepaald schoonmaakmiddel of iets?

Hoor het graag van u.

Patrick Verloo
Zippobaas.nl

Noortje beoordeelde op 2018-12-24

Bestelling was niet compleet

H. beoordeelde op 2018-12-04

Slechte producten, service
Zou het niemand aanbevelen.

Reactie van Zippobaas:
Voor zover wij hebben begrepen bent u niet tevreden met de Zippo die u besteld heeft. Zoals eerder aangegeven bent u volledig vrij om de Zippo te retourneren. We hebben zelfs een uitzondering voor u gemaakt, gezien de Zippo al gebruikt is. We vinden het jammer dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen, en mocht u nog een oplossing willen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Pascal beoordeelde op 2018-11-29

Mooi, goed en snelle levering

Evie beoordeelde op 2018-11-15

Het product werd zeer snel geleverd. Ik heb het alleen nog niet getest, want het is een kado voor mijn vriend.

Melissa beoordeelde op 2018-11-12

Ik ben tevreden, bestelling werd snel en netjes geleverd.

Olaf beoordeelde op 2018-10-04

👍

sander blaeser beoordeelde op 2018-08-01

de snelheid van de bestelling is gewoon super, erg snel geleverd en alles wat ik nodig heb bied zippobaas.nl ook aan en ook de prijs bevalt me erg goed want het scheelt met bol.com meer dan 12 euro dus ik ben echt een tevreden klant en zal zeker vaker spullen bestellen voor me zippo als ik die nodig zal hebben.

Peter beoordeelde op 2018-06-27

Sneller verzending, goed op de hoogte gehouden en goede prijzen. Zeker een aanrader!

Hilko beoordeelde op 2018-06-26

Was op zoek naar een zippo houder met clip ipv een riem lus, die had de zippobaas liggen en voor een mooie prijs. Snel geleverd ook dus ik kon snel m’n zippo weer makkelijk meenemen.

Rob Moritz beoordeelde op 2018-06-25

Prima website, veel keus en snel geleverd.

Daniel Zorge beoordeelde op 2018-06-13

Helder, snel en transparant. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van je bestelling.

Kevin frelink beoordeelde op 2018-06-10

Goed en goeie bezorging

Roos-Ann beoordeelde op 2018-06-05

Duidelijke website, snelle levering en alles super netjes verpakt!

Jeroen beoordeelde op 2018-03-27

Zeer snelle levering voor een goede prijs. super aansteker.

Leon (Roermond) beoordeelde op 2018-03-05

Zippobaas liet mij netjes weten dat mijn bestelling enige vertraging had opgelopen en wederom e-mailtje dat bestelling onderweg was. Prima service, prima geleverd.

Julian beoordeelde op 2018-02-06

Ik heb niet lang hoeven wachten op mijn bestelling.

Eelco beoordeelde op 2018-01-15

Prima levering en goed product

Thor beoordeelde op 2018-01-15

Product kwam een dag later dan verwacht, maar daar werd ik netjes over geïnformeerd. Het enigste wat ik apart vond is dat alle mails van zippobaas in mijn spambox terecht kwamen. Waarschijnlijk iets technisch, maar verder topservice.