Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Zippobaas

Fazantenhof 103
4332XT Middelburg
0651997594
KvK 20147844

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Zippobaas

Gemiddelde beoordeling

9,2

52 beoordelingen

Beoordeling van klanten

90%

2%

8%

Mystery shopper

8,0

Lees
waarom

2019
Zippobaas

Ans Boute beoordeelde op 2019-02-05

Goede bus gas en zuinig in gebruik

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Emma Stoffelen beoordeelde op 2019-01-08

De ontvangen zippo is na drie weken al volledig beschadigd aan de buitenkant. De zippo wordt enkel gebruikt op ons appartement en hoewel we er erg zorg voor dragen, is hij nu dus al volledig afgegaan qua kleur (van de gouden kleur naar de zilveren onderkleur). Bovendien zag ik online dat er normaal een gele stikker op de achterkant hoort te kleven die de echtheid van het Zippo merk beschermd, hetgeen ook bij ons ontbrak. Hij werkt wel, maar het is zonde dat hij er na nog 3 weken al zo uitziet en het er eigenlijk op neerkomt dat ik mij een beetje belogen voel omtrent de kwaliteit die jullie aanprezen op jullie site.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Zippobaas:
Het is niet gebruikelijk te noemen dat een Zippo zijn kleur verlies na slecht een aantal weken. Het is voor mijn doende dan ook een uniek verhaal, één die ik wel vaker gehoord heb, maar dan alleen onder harde omstandigheden of een zeer lange termijn (xx jaren). Is het mogelijk dat u voor mij 1 of meerdere foto's maakt van de Zippo? En weet u zeker dat u de Zippo niet heeft gepoetst met een bepaald schoonmaakmiddel of iets?

Hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,
Patrick Verloo
Zippobaas.nl
Zippobaas

Noortje beoordeelde op 2018-12-24

Bestelling was niet compleet

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

H. beoordeelde op 2018-12-04

Slechte producten, service
Zou het niemand aanbevelen.


Reactie van Zippobaas:
Voor zover wij hebben begrepen bent u niet tevreden met de Zippo die u besteld heeft. Zoals eerder aangegeven bent u volledig vrij om de Zippo te retourneren. We hebben zelfs een uitzondering voor u gemaakt, gezien de Zippo al gebruikt is. We vinden het jammer dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen, en mocht u nog een oplossing willen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Zippobaas

Pascal beoordeelde op 2018-11-29

Mooi, goed en snelle levering

Zippobaas

Evie beoordeelde op 2018-11-15

Het product werd zeer snel geleverd. Ik heb het alleen nog niet getest, want het is een kado voor mijn vriend.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Melissa beoordeelde op 2018-11-12

Ik ben tevreden, bestelling werd snel en netjes geleverd.

Zippobaas

Olaf beoordeelde op 2018-10-04

👍

Zippobaas

sander blaeser beoordeelde op 2018-08-01

de snelheid van de bestelling is gewoon super, erg snel geleverd en alles wat ik nodig heb bied zippobaas.nl ook aan en ook de prijs bevalt me erg goed want het scheelt met bol.com meer dan 12 euro dus ik ben echt een tevreden klant en zal zeker vaker spullen bestellen voor me zippo als ik die nodig zal hebben.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Peter beoordeelde op 2018-06-27

Sneller verzending, goed op de hoogte gehouden en goede prijzen. Zeker een aanrader!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Hilko beoordeelde op 2018-06-26

Was op zoek naar een zippo houder met clip ipv een riem lus, die had de zippobaas liggen en voor een mooie prijs. Snel geleverd ook dus ik kon snel m’n zippo weer makkelijk meenemen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Rob Moritz beoordeelde op 2018-06-25

Prima website, veel keus en snel geleverd.

Zippobaas

Daniel Zorge beoordeelde op 2018-06-13

Helder, snel en transparant. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van je bestelling.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Kevin frelink beoordeelde op 2018-06-10

Goed en goeie bezorging

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Roos-Ann beoordeelde op 2018-06-05

Duidelijke website, snelle levering en alles super netjes verpakt!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Jeroen beoordeelde op 2018-03-27

Zeer snelle levering voor een goede prijs. super aansteker.

Zippobaas

Leon (Roermond) beoordeelde op 2018-03-05

Zippobaas liet mij netjes weten dat mijn bestelling enige vertraging had opgelopen en wederom e-mailtje dat bestelling onderweg was. Prima service, prima geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Julian beoordeelde op 2018-02-06

Ik heb niet lang hoeven wachten op mijn bestelling.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Zippobaas

Eelco beoordeelde op 2018-01-15

Prima levering en goed product

Zippobaas

Thor beoordeelde op 2018-01-15

Product kwam een dag later dan verwacht, maar daar werd ik netjes over geïnformeerd. Het enigste wat ik apart vond is dat alle mails van zippobaas in mijn spambox terecht kwamen. Waarschijnlijk iets technisch, maar verder topservice.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.