Fazantenhof 103

waarom

Olaf beoordeelde op 2018-10-04

👍

sander blaeser beoordeelde op 2018-08-01

de snelheid van de bestelling is gewoon super, erg snel geleverd en alles wat ik nodig heb bied zippobaas.nl ook aan en ook de prijs bevalt me erg goed want het scheelt met bol.com meer dan 12 euro dus ik ben echt een tevreden klant en zal zeker vaker spullen bestellen voor me zippo als ik die nodig zal hebben.

Peter beoordeelde op 2018-06-27

Sneller verzending, goed op de hoogte gehouden en goede prijzen. Zeker een aanrader!

Hilko beoordeelde op 2018-06-26

Was op zoek naar een zippo houder met clip ipv een riem lus, die had de zippobaas liggen en voor een mooie prijs. Snel geleverd ook dus ik kon snel m’n zippo weer makkelijk meenemen.

Rob Moritz beoordeelde op 2018-06-25

Prima website, veel keus en snel geleverd.

Daniel Zorge beoordeelde op 2018-06-13

Helder, snel en transparant. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van je bestelling.

Kevin frelink beoordeelde op 2018-06-10

Goed en goeie bezorging

Roos-Ann beoordeelde op 2018-06-05

Duidelijke website, snelle levering en alles super netjes verpakt!

Jeroen beoordeelde op 2018-03-27

Zeer snelle levering voor een goede prijs. super aansteker.

Leon (Roermond) beoordeelde op 2018-03-05

Zippobaas liet mij netjes weten dat mijn bestelling enige vertraging had opgelopen en wederom e-mailtje dat bestelling onderweg was. Prima service, prima geleverd.

Julian beoordeelde op 2018-02-06

Ik heb niet lang hoeven wachten op mijn bestelling.

Eelco beoordeelde op 2018-01-15

Prima levering en goed product

Thor beoordeelde op 2018-01-15

Product kwam een dag later dan verwacht, maar daar werd ik netjes over geïnformeerd. Het enigste wat ik apart vond is dat alle mails van zippobaas in mijn spambox terecht kwamen. Waarschijnlijk iets technisch, maar verder topservice.

Patrick beoordeelde op 2018-01-03

Goede leveringvan twee dagen in huis ondanks de feestdagen

Ellen beoordeelde op 2017-12-27

Hele mooie zippo en netjes geleverd.

Rene Berlauwt beoordeelde op 2017-08-28

Snelle levering tegen een concurrerende prijs

Henk A. beoordeelde op 2017-07-26

Keurig, snel geleverd en niet onbelangrijk hij doet het (goed)

J.Jansen beoordeelde op 2017-07-16

Uitstekend verpakt en redelijk op tijd

e. smith beoordeelde op 2017-07-03

uitstekende kwaliteit; goed verpakt verzonden; snelle levering.

Irene beoordeelde op 2017-06-20

Erg tevreden, woensdagmiddag besteld als cadeau voor mijn vriend voor zijn verjaardag op donderdag. Keurig de volgende dag geleverd. De bezorgdienst had helaas wel wat vertraging waardoor het begin van de avond geleverd werd, maar dat is buiten de invloed van Zippobaas..
Met deze ervaring van service is de kans groot dat ik nog benodigdheden bestel of aanbeveel bij anderen..