Fazantenhof 103

waarom

Pieter beoordeelde op 2019-08-01

Alles keurig netjes verlopen

René IJff beoordeelde op 2019-06-08

Heel erg tevreden over deze site. Goed duidelijk, alles snel in huis!! Top site echt een aanrader

HS Tji beoordeelde op 2019-02-06

Ans Boute beoordeelde op 2019-02-05

Goede bus gas en zuinig in gebruik

Noortje beoordeelde op 2018-12-24

Bestelling was niet compleet

H. beoordeelde op 2018-12-04

Slechte producten, service
Zou het niemand aanbevelen.

Reactie van Zippobaas:
Voor zover wij hebben begrepen bent u niet tevreden met de Zippo die u besteld heeft. Zoals eerder aangegeven bent u volledig vrij om de Zippo te retourneren. We hebben zelfs een uitzondering voor u gemaakt, gezien de Zippo al gebruikt is. We vinden het jammer dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen, en mocht u nog een oplossing willen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Pascal beoordeelde op 2018-11-29

Mooi, goed en snelle levering

Evie beoordeelde op 2018-11-15

Het product werd zeer snel geleverd. Ik heb het alleen nog niet getest, want het is een kado voor mijn vriend.

Melissa beoordeelde op 2018-11-12

Ik ben tevreden, bestelling werd snel en netjes geleverd.

Olaf beoordeelde op 2018-10-04

👍

sander blaeser beoordeelde op 2018-08-01

de snelheid van de bestelling is gewoon super, erg snel geleverd en alles wat ik nodig heb bied zippobaas.nl ook aan en ook de prijs bevalt me erg goed want het scheelt met bol.com meer dan 12 euro dus ik ben echt een tevreden klant en zal zeker vaker spullen bestellen voor me zippo als ik die nodig zal hebben.

Peter beoordeelde op 2018-06-27

Sneller verzending, goed op de hoogte gehouden en goede prijzen. Zeker een aanrader!

Hilko beoordeelde op 2018-06-26

Was op zoek naar een zippo houder met clip ipv een riem lus, die had de zippobaas liggen en voor een mooie prijs. Snel geleverd ook dus ik kon snel m’n zippo weer makkelijk meenemen.

Rob Moritz beoordeelde op 2018-06-25

Prima website, veel keus en snel geleverd.

Daniel Zorge beoordeelde op 2018-06-13

Helder, snel en transparant. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van je bestelling.

Kevin frelink beoordeelde op 2018-06-10

Goed en goeie bezorging

Roos-Ann beoordeelde op 2018-06-05

Duidelijke website, snelle levering en alles super netjes verpakt!

Jeroen beoordeelde op 2018-03-27

Zeer snelle levering voor een goede prijs. super aansteker.

Leon (Roermond) beoordeelde op 2018-03-05

Zippobaas liet mij netjes weten dat mijn bestelling enige vertraging had opgelopen en wederom e-mailtje dat bestelling onderweg was. Prima service, prima geleverd.

Julian beoordeelde op 2018-02-06

Ik heb niet lang hoeven wachten op mijn bestelling.