Burgemeester van niekerklaan 28
2182GM Hillegom
06-42052908

Ine beoordeelde op 2017-10-17

Leuke, overzichtelijke en duidelijke website. Snel antwoord. Snelle levering. Mooie producten.

Quincy beoordeelde op 2017-08-13

Super tevreden! De communicatie verloopt soepel en super snel. Het pakketje was erg mooi ingepakt en de kwaliteit van de producten is erg goed. Het pakket was binnen no time bij mij thuis ondanks dat ik de verkeerde postcode had ingevuld. Ik ga vaker hier bestellen!

Dorien beoordeelde op 2017-06-24

Een goede en snelle service. Met een persoonlijk touch, erg leuk! Ga er zeker nog eens bestellen. 👍

Lycia beoordeelde op 2017-06-22

Snelle levering, geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Leuk ingepakt!

Sanne Dortangs beoordeelde op 2017-06-22

Snelle levering, zeer klantvriendelijk en mooi verpakt!

Miranda Waijer beoordeelde op 2017-06-18

Cadeautje was zelfs ingepakt in prachtig papier! Heel tevreden!

Marielle beoordeelde op 2017-06-17

Hele goede service, goed contact en snelle levering.