Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Arnold kaldenbachstraat 9
7204VC Zutphen

H.L.M. Vos beoordeelde op 2018-02-05

G. Kappes beoordeelde op 2018-02-01

Heel tevreden - en vooral verbaasd - met de persoonlijke aanpak. Kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Jo beoordeelde op 2018-01-26

Alles goed ontvangen wat verbijsterd hoe goed ingepakt het was dat het ook tegen een weekend op postkantoor liggen tegen kon! top idee dat het zo werkt hoe jullie het verpakken met ijspaks uit gel er omheen. het was allemaal nog goed koel gebleven. graag weer een volgende keer. Plus zat er ook nog een extra verrassing in :) We gaan nog even kijken hoe de producten gaan vallen qua gevoeligheid alles er omheen was iig top qua service een aanrader dus.

M.P.H Smet beoordeelde op 2018-01-23

Simone beoordeelde op 2018-01-21

11 dagen geleden besteld en betaald, maar nog niks ontvangen. Geen reactie op mail hierover.

ingrid sel beoordeelde op 2018-01-19

Ineke Glaser beoordeelde op 2018-01-13

Levering zoals afgesproken en goed verpakt. Terugkoppeling over bestelling was oké.

Nadia Claessens beoordeelde op 2018-01-13

ik heb niet alle produkten gekregen die ik besteld heb maar mmoet ze wel betalen. Heb hiervoor een mail gestuurd en geen antwoord gekregen en ook telefonisch verwittigd.

T.C. Wor beoordeelde op 2018-01-06

Anke van Dellen beoordeelde op 2018-01-02

Saeed Pervaiz beoordeelde op 2018-01-01

peggy seeuws beoordeelde op 2017-12-30

Snelle levering, prima service

A.V. beoordeelde op 2017-12-27

Snelle levering en goed gekoeld verpakt

Kathleen Van eygen beoordeelde op 2017-12-26

Snelle levering en zeer goed verpakt en gekoeld!

Maria Poel beoordeelde op 2017-12-25

Snelle bezorging!

Marjolijn Laurman beoordeelde op 2017-12-25

Fijn dat er een webshop is. De producten werden op tijd en koel geleverd. Er zat zelfs een cadeautje bij.

Ingrid Everhardus Everhardus beoordeelde op 2017-12-24

Hajar Amarir beoordeelde op 2017-12-22

Rovin beoordeelde op 2017-12-22

Fantastische service! Altijd snel en zorgvuldig verzonden. Mijn laatste bestelling was helaas kwijt gemaakt door postnl. Na het sturen van een mailtje met de vraag of ze konden helpen met zoeken naar het pakketje kreeg ik super snel antwoord en omdat postnl in gebreken blijft krijg ik het pakket opnieuw toegestuurd zodat ik het nog voor de kerst ontvang.

Top service, super snel en netjes afgehandeld!

Silvie Plessers beoordeelde op 2017-12-21