Nassauhaven 469
3071JJ Rotterdam

Weststrate beoordeelde op 2019-03-20

Na wat speurwerk op het internet gekozen voor een aanbieding van 3 vlakke plaatcollectoren. Het plaatsen van de installatie leverde eigenlijk geen problemen op. Als iets niet duidelijk was, was een telefoontje voldoende om weer wat backup van Frits te krijgen. De hulp die ik kreeg vanuit Zizon bij het aanvragen van de subsidie was ook erg waardevol. Inmiddels draait het systeem gecombineerd met een pellet-cv vlekkeloos: Op naar weer een warme en energiebesparende zomer!

Johan Bosma beoordeelde op 2019-01-17

Spullen zitten goed in elkaar en zijn netjes geïnstalleerd. Ook met de subsidieaanvraag heeft Frits enorm geholpen, wat nogal wat werk voor hem betekende, het was namelijk niet een standaardsysteem. Omdat ik de zonnecollectoren (vlakke plaat, 3x) wilde combineren met mijn warmtepomp heb ik gekozen voor een ander warmwatervat (die bij de warmtepomp meekwam) met 2 spiralen waardoor e.e.a. extra aangeleverd moest worden. De officiele berekeningen en aanvullingen zijn door Frits gemaakt.
Het systeem draait sinds begin oktober en ook nu in de winter levert al het warm water :-D

A beoordeelde op 2018-11-05

Zeer tevreden over de duidelijke en vriendelijke uitleg van Frits. Prettig bedrijf met echt expertise in huis. Kon snel vinden waar ik naar op zoek was en ontving ook snel een offerte op maat. Ga zo door!