Nieuweweg 240
6603 BV Wijchen
024 200 11 20

Jeroen Daam beoordeelde op 2019-01-22

Bestelling dezelfde dag nog af kunnen halen in Wijchen. Mooie fruitschaal besteld om cadeau te doen aan vrienden en die waren er erg blij mee.

Kim Kraneveld beoordeelde op 2019-01-18

Maud Veltmaat beoordeelde op 2019-01-11

Cindy in t Zandt beoordeelde op 2018-12-24

Correcte en snelle levering. What you see is what you get!

Cindy in 't Zandt beoordeelde op 2018-12-21

Fijn bedrijf, mooie producten en snelle levering!!

Attie de Haan beoordeelde op 2018-12-13

Lilian Frunt beoordeelde op 2018-12-08

Snelle afhandeling, en leuk verpakt !

Anne Brinkman beoordeelde op 2018-12-06

Jeroen Daam beoordeelde op 2018-12-03

Pauline van der Heide beoordeelde op 2018-12-03

Sofie Van Eck beoordeelde op 2018-12-01

Snel opgestuurd, goed ingepakt. Mooie stevige onderzetters!

Johan van Helden beoordeelde op 2018-11-30

Stephanie Nooteboom beoordeelde op 2018-11-23

Leona Falke beoordeelde op 2018-11-20

Monika Sas beoordeelde op 2018-11-10

Felice beoordeelde op 2018-10-22

Top service! Vrijdagochtend een bestelling gedaan, zaterdag in huis. Blij met de Gijs schapjes!

Felice Davies beoordeelde op 2018-10-22

Jolanda Waaijenberg beoordeelde op 2018-10-22

Wieke Waaijenberg beoordeelde op 2018-10-08

Duidelijke site, snelle bezorging en een erg leuk product!

Susan Kokke beoordeelde op 2018-10-08