Nieuweweg 240
6603 BV Wijchen
024 200 11 20

Arnoud beoordeelde op 2018-03-26

Snelle levering en goede communicatie

Kim van Eck beoordeelde op 2017-12-28

Superleuk concept en erg mooie spullen, knap design!
Shop werkt goed, kado op tijd voor de kerst binnen.

Willy beoordeelde op 2017-12-11

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.
Goed vepakt.
Correcte en snelle levering.

Monika Brussaard-Sas beoordeelde op 2017-11-19

Mooi, vakmanschap, origineel & super verpakt verstuurd!

A Luisman beoordeelde op 2017-11-11

Snelle reaktie op mail en bij levering persoonlijk kaartje

Jeannette Hommes beoordeelde op 2017-11-05

ik kreeg het product zeer snel na bestellingen en werd goed geinformeerd over het proces.

Ramon van Valburg beoordeelde op 2017-10-20

Super blij met onze kapstok. mooi strak met een duurzame gedachte. Pakket was snel binnen en het product goed ingepakt