Nieuweweg 240
6603 BV Wijchen
024 200 11 20

Jeanine Frunt beoordeelde op 2019-05-13

Kim beoordeelde op 2019-04-28

Duidelijke site, betrouwbaar, snelle levering

Ester Meeuwesen beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering, mooie kleuren, fijn materiaal, bedankt

Bernadette Littel beoordeelde op 2019-04-15

Kim van de Belt beoordeelde op 2019-04-07

Mooi product voor een leuke prijs!

Arnoud van Spijk beoordeelde op 2019-04-03

Susan Kokke beoordeelde op 2019-03-31

Gerbrich Lemstra beoordeelde op 2019-03-22

Kim Kraneveld beoordeelde op 2019-02-10

Super snelle service, na 1 dag in huis. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit. En natuurlijk mooie producten.

Beate Van Baal beoordeelde op 2019-02-03

Jeroen Daam beoordeelde op 2019-01-22

Bestelling dezelfde dag nog af kunnen halen in Wijchen. Mooie fruitschaal besteld om cadeau te doen aan vrienden en die waren er erg blij mee.

Kim Kraneveld beoordeelde op 2019-01-18

Maud Veltmaat beoordeelde op 2019-01-11

Cindy in t Zandt beoordeelde op 2018-12-24

Correcte en snelle levering. What you see is what you get!

Cindy in 't Zandt beoordeelde op 2018-12-21

Fijn bedrijf, mooie producten en snelle levering!!

Attie de Haan beoordeelde op 2018-12-13

Lilian Frunt beoordeelde op 2018-12-08

Snelle afhandeling, en leuk verpakt !

Anne Brinkman beoordeelde op 2018-12-06

Jeroen Daam beoordeelde op 2018-12-03