Torenstraat 10-12
5554 NK Valkenswaard
040-2070040

9,0

WimandTruus Van de Pol beoordeelde op 2017-06-09

10 weken geleden langs geweest met schoonvader om een stoel op maat te maken, tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen.vindt dit zeer klantonvriendelijk.ik hen mevrouw marleen zojuist gebeld en ik moet zeggen dat ik weer verbaast was over de stilte van haar kant.ik heb gezegd dat ik dit zeer onbeschoft vindt.
mijn vader vraagt elke dag over de stoel die maar niet komt,.dit verwacht je niet van een winkel met keurmerk.
wij zijn zeer verontwaardigd hierover, heeft mij een vrije dag gekost met taxi kosten en een verdrietige schoonvader.en nu weer elders een stoel laten aanmeten !!!

R. Hollander beoordeelde op 2017-03-12

Heel tevreden. Vriendelijk behandeld. De bestelling was heel vlot in huis. Keurige aflevering.

eric van leeuwe beoordeelde op 2017-01-20

uitstekend product alleen ontzettend kleine schroefjes
het product is toch voor ouderen

Marcel de Jong beoordeelde op 2017-01-20

Snelle levering goede prijs

B.J. van der Beek beoordeelde op 2016-09-30

Prima service!

Ruud Reynaert beoordeelde op 2016-08-09

Goede en snelle aflevering zoals het hoort.

Klarenbeek beoordeelde op 2016-08-05

Tevreden, snelle levering (3dagen)

L. van der Mierden beoordeelde op 2016-08-03

Makkelijke te bestellen en vlot geleverd.

L. C. L. beoordeelde op 2016-08-01

Snelle handeling, snelle levering. Had binnen een dag een fantastisch product in huis.

Thomas beoordeelde op 2016-07-31

Goed product.

Maurice beoordeelde op 2016-07-30

Perfect geregeld, snel geleverd

Frabs van den Broek beoordeelde op 2016-07-30

Besteld en binnen de afgesproken tijd geleverd. En ook het juiste artikel geleverd. Super

G.J.Blok beoordeelde op 2016-03-11

Bestellen eenvoudig. Afwikkeling bestelling zorgvuldig. Bij twijfel wordt telefonisch navraag gedaan. Betaling vlot en veilig. Aflevering snel en keurige verzorging.

karel beoordeelde op 2016-03-10

goede snelle levering, goed artiekel

Jeanene beoordeelde op 2016-02-17

Zoals beloofd netjes afgehandeld en snel bezorgd. Top!

Loet van Haperen beoordeelde op 2016-02-04

Goede en perfecte service. Super snelle oplossing.

Hanneke beoordeelde op 2016-01-20

Prima advies per telefoon, vriendelijke en behulpzame man, zeer snelle levering (volgende dag), en product voldoet aan de verwachtingen. Kan niet beter dus.

Christiaan Borsje beoordeelde op 2015-12-14

Een heel handig hulpmiddel. Het werkt bij dunne boeken maar ook bij dikke boeken. D.m.v. een koord je je een soort doorzichtig plastic liniaal instellen hoe strak die staat, bij dunne boeken stel je het strakker in dan bij dikke boeken. Daardoor houdt die automatisch dunne en dikke boeken open. Omdat het doorzichtig plastic is kun je er doorheen kijken en het lezen, heel handig! Ik ben er heel blij mee, dit is iets waar ik al heel lang naar zocht. Je kunt het overal lezen, op de bank, op bed. Een boek vasthouden is niet meer nodig.

Elly beoordeelde op 2015-12-14

Levering zeer snel en correct.
Alleen jammer dat ik geen antwoord heb ontvangen op mijn vraag over het inloggen.
Ook werkt het opgegeven wachtwoord niet...

Brigitte Everstijn beoordeelde op 2015-11-04

Uitstekende service