2e Loosterweg, 102 102

Bol.com 96 8,9

A.G.M. De Wit beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering!

Mathieu Nijnens beoordeelde op 2019-01-25

Blij met de zorgagenda, erg overzichtelijk en praktisch

Mark Groeninckx beoordeelde op 2019-01-10

Tijdsperiode voor levering was zeker en vast geen probleem . Hebben het s'nachts om 23.oo u in onze brievenbus gestoken .
Er in is geen probleem maar eruit halen wel want brievenbus deur is smaller er het pak nam onze ganse brievenbus in .
Daarom open snijden en een beetje schade aan de buitenzijde maar het is gelukt .

Jan Braam beoordeelde op 2019-01-10

Keurig en vlot ontvangen

Stineke beoordeelde op 2018-12-30

Heel tevreden. Bestelling was ondanks de feestdagen snel in huis!

Liliane Melters-ribbers beoordeelde op 2018-12-23

Vlotte bezorging.

Anne Uytewaal beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering, op een ander adres, zonder problemen!

Anoniem beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering ondanks de kerstdrukte

Tiny Fisscher beoordeelde op 2018-12-18

Fijne communicatie, snelle levering, prima product!

Annie van Es beoordeelde op 2018-12-16

Het ziet er duidelijk uit

Peter de weerd beoordeelde op 2018-12-13

Zeer snelle levering, goed verpakt,paste daardoor in de brievenbus.

Annemieke Koordes beoordeelde op 2018-12-12

Heel tevreden, snel in huis

Janine Schaap-Hoetmer beoordeelde op 2018-12-12

dezelfde agenda die ze al had.
Wij vinden het onhandig dat er maar één pagina tegelijk zichtbaar is, maar mijn moeder wil niet anders. Reden: het is al zo vol op mijn tafel!

jan smedts beoordeelde op 2018-12-03

IK HEB GOEDE ERVARING MET DIT BEDRIJF GOED OP TIJD BEZORGD IN FORMATIE PER TELEFOON IS ZEER VRIENDELIJK

Jan van den Berg beoordeelde op 2018-12-03

keurig netjes afgeleverd.

Peter van Crooy beoordeelde op 2018-11-30

Prima webwinkel, snelle levering

Hetty O. Valk beoordeelde op 2018-11-26

eerste medische boek over hartfalen...………...geheel onwetend daarover. Alle daarbij betrokken
artsen/verpleegkundigen...………..zeggen niks, nauwelijks.
Maar ik heb het wel 12-11-18 en 16-1-18 hartinfarct. 12-11-122 hartslag...…………...door de benauwdheid, waarvan ik niet wist dat mijn hart daarmee te maken had. Ik dacht MOE. nu 86, groot geworden zonder medicijnen, slik ik die nu. 12/11 wordt niet gevraagd of ik de griepprik heb gehaald. Doe ik al vele jaren niet...…………………….dus, kom via het boek erachter: doe dat wel. De betreffende huisarts vergeet dat...…………..eventjes. En ik ga me nog meer zeker voelen bij het lezen want er bestaan veel soorten en iedereen heeft dat weer anders. De artsen kunnen verwijzen naar zo'n boek...………………….Gewoon over 2 maanden terugkomen zonder leefregels, wel medicijnen. Het is te te te sobertjes.

Berend Bosgra beoordeelde op 2018-11-17

Alles was naar wens.

Liz Van lier beoordeelde op 2018-11-17

Heel tevreden overzichtelijke agenda

R Evers beoordeelde op 2018-11-16

Niets aan toe te voegen.