2e Loosterweg, 102 102
+31624157478

8,9

Bol.com 79 8,8

Peter de weerd beoordeelde op 2018-12-13

Zeer snelle levering, goed verpakt,paste daardoor in de brievenbus.

Annemieke Koordes beoordeelde op 2018-12-12

Heel tevreden, snel in huis

Janine Schaap-Hoetmer beoordeelde op 2018-12-12

dezelfde agenda die ze al had.
Wij vinden het onhandig dat er maar één pagina tegelijk zichtbaar is, maar mijn moeder wil niet anders. Reden: het is al zo vol op mijn tafel!

jan smedts beoordeelde op 2018-12-03

IK HEB GOEDE ERVARING MET DIT BEDRIJF GOED OP TIJD BEZORGD IN FORMATIE PER TELEFOON IS ZEER VRIENDELIJK

Jan van den Berg beoordeelde op 2018-12-03

keurig netjes afgeleverd.

Peter van Crooy beoordeelde op 2018-11-30

Prima webwinkel, snelle levering

Hetty O. Valk beoordeelde op 2018-11-26

eerste medische boek over hartfalen...………...geheel onwetend daarover. Alle daarbij betrokken
artsen/verpleegkundigen...………..zeggen niks, nauwelijks.
Maar ik heb het wel 12-11-18 en 16-1-18 hartinfarct. 12-11-122 hartslag...…………...door de benauwdheid, waarvan ik niet wist dat mijn hart daarmee te maken had. Ik dacht MOE. nu 86, groot geworden zonder medicijnen, slik ik die nu. 12/11 wordt niet gevraagd of ik de griepprik heb gehaald. Doe ik al vele jaren niet...…………………….dus, kom via het boek erachter: doe dat wel. De betreffende huisarts vergeet dat...…………..eventjes. En ik ga me nog meer zeker voelen bij het lezen want er bestaan veel soorten en iedereen heeft dat weer anders. De artsen kunnen verwijzen naar zo'n boek...………………….Gewoon over 2 maanden terugkomen zonder leefregels, wel medicijnen. Het is te te te sobertjes.

Berend Bosgra beoordeelde op 2018-11-17

Alles was naar wens.

Liz Van lier beoordeelde op 2018-11-17

Heel tevreden overzichtelijke agenda

R Evers beoordeelde op 2018-11-16

Niets aan toe te voegen.

Jeroen Van Beveren beoordeelde op 2018-11-12

Uitstekend

Jenny Burm beoordeelde op 2018-11-08

Prima service!

E de Waardt-Veth beoordeelde op 2018-10-31

Eenvoudig te begrijpen site, en goede communicatie.

kj de heus beoordeelde op 2018-10-24

prima op tijd en correct 😃👍🏽

Mw. W. Kruiper beoordeelde op 2018-10-19

Heel tevreden ,vorige week bestelt nu al in huis.

ans nicolaas-merkus beoordeelde op 2018-10-19

binnen een week ontvangen

Leo Dorval beoordeelde op 2018-10-18

Zeer snelle en korekte levering

Hetty van Dreumel beoordeelde op 2018-10-18

Prima op tijd, het enige is dat er geen rekening bij zat. Hier bel ik morgen wel even over op.

Yvonne Gerrits beoordeelde op 2018-10-18

Snelle bezorging en pakket goed verpakt

Conny Maaskant beoordeelde op 2018-10-18

Netjes op tijd, goed verzorgd