Voorstsestraat 1
0315842021

8,1

KiyOh 132 8,2

Buurtzorg IJsselmuiden beoordeelde op 2019-08-20

snelle service, en goede contact over betalings wijze.

Ada Genuit

Birgit Keller beoordeelde op 2019-08-15

Mooie sloffen en korte levertijd.

Judith Hulsker beoordeelde op 2019-07-15

Snelle bezorging, netjes verpakt.
Ik moest het artikel helaas ruilen, maar was geen probleem.

Marjo Boogaard beoordeelde op 2019-03-15

Prima service, uitleg en snelle levering

Jolanda Basstein beoordeelde op 2019-01-21

Ik heb op 14-1-19 verbandsloffen besteld voor mijn moeder die op voorraad waren, betaling gedaan.
Nadat ik op 17-1-19 nog niets had vernomen/ontvangen de klantenservice gebeld, de vriendelijke Mr. vertelde dat het erg druk was, dat men met een verbouwing gaande was en vandaar de vertraging maar men zou er achteraan gaan.
Ik ontving diezelfde dag een mailtje dat de bestelling verstuurd was, inmiddels is het 21-1-19, weer 4 dgn verder en heb ik nog steeds geen verbandsloffen.
Vanmiddag wederom gebeld, Mr. zou het checken want er waren meerdere klachten binnen gekomen het afgelopen weekend door personeel wat verkeerde adresseringen op pakketten had geplaatst.
Vanmiddag ontving ik een mail dat Mr. het gecheckt had bij de leverancier en de sloffen vanuit Duitsland gisteren gepost waren.
Ik heb ze dan ook idd vandaag eindelijk ontvangen.

E. COLLIER beoordeelde op 2019-01-21

Proped delivery

Angel Voermans beoordeelde op 2019-01-17

Brenda Zwemmer beoordeelde op 2019-01-04

snelle levering ondanks feestdagen en ook iemand telefonischngesproken, hun service is top!!!!!!

Ageeth Bosma beoordeelde op 2018-12-29

Is voor mijn.moeder, zelf geen ervaring mee

J.C. van der Sleen beoordeelde op 2018-12-18

Levering duurt iets langer dan website aangeeft.
Telefonisch goed bereikbaar

F. R. beoordeelde op 2018-11-11

Goede website, snelle levering. Helaas was de maat niet goed, dus nu zien hoe de omruiling gaat.

Marjo Bleker beoordeelde op 2018-11-01

Vlotte levering.

M Van Lenthe beoordeelde op 2018-10-27

Snel en goed werkend

M.M. te Lintelo-Grobbink beoordeelde op 2018-10-12

Duidelijke site, snelle levering, product tot nu toe naar wens.
Nadeel: in geval van ruilen/retourneren zijn de portokosten wel veel.

Gre Bakker beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering en hele mooie sloffen! Super blij mee!

Hennie Huls beoordeelde op 2018-08-17

heb alleen sloffen besteld en die waren er snel, doos was niet heel netjes ingepakt, maar een herbruikte doos is eigenlijk ook wel goed

G Firing beoordeelde op 2018-08-13

Afgelopen donderdag gebeld dat de schroeven er niet bij waren geleverd. Zouden z.s.m. komen. Maar tot nu toe niks. Rollator is dus niet te gebruiken.

J.M. Stuivenberg beoordeelde op 2018-08-13

De verbandschoenen die wij hadden besteld waren 1 maat te klein. Na telefonisch contact werden we zeer vriendelijk te woord gestaan en heeft zorghulpmiddelenonline ons dezelfde dag nog een groter paar toegestuurd. Zeer goede service.

Annette Spruijt beoordeelde op 2018-07-15

Slordig pakket, verkeerde kleur terwijl de goede kleur wel vermeld stond op de pakbon.
De sloffen waren vies en duidelijk gedragen. (Vuile zolen)
Aangezien ik nog maar een voet heb moet ik daar erg zorgvuldig mee omgaan en kan het risico niet nemen om in gedragen sloffen te lopen.
Ben best erg teleurgesteld dat er mensen rondlopen die het vertrouwen zo beschamen.
Ronduit slecht!

Resie Peeters beoordeelde op 2018-07-10