Voorstsestraat 1
7101 PH Ulft
0315842021

8,1

Rene Verbeek beoordeelde op 2018-06-07

prima,wat ik wilde en ook snel geleverd

AHM van den van den Brule beoordeelde op 2018-06-04

makkelijk online besteld, keurig verzorgd en op tijd thuis gekregen.

Petra Groeneveld beoordeelde op 2018-05-20

Je word uitstekend met zorg geholpen.

Jan van Wordragen beoordeelde op 2018-05-03

snel en goed

J. Bosman beoordeelde op 2018-04-18

De beugel past niet volgens de voorschriften op onze Berlingo. Als je hem een kwartslag draait past hij wel maar dan zit hij ook weer een beetje in de weg. Dus de platte kant is iets te breed en ik ga er een stukje afvijlen.

Wil WEStra beoordeelde op 2018-03-10

Zoals vermeld binnen 2 werkdagen ontvangeb

Ans Van der Linde beoordeelde op 2018-03-03

Goede prijs verhouding en kwaliteit

Gerrie Wretham beoordeelde op 2018-02-08

De weegschaal kwam op tijd binnen. Dit bleek echter een eerder retour gestuurd model te zijn. De pakbon vd vorige klant (juni 2017) zat met alle details in de doos. De 4 batterijen zijn niet te gebruiken omdat deze erg gelekt hebben. Ik heb 3 februari telefonisch contact gehad. Excuus is aangeboden en we kwamen overeen dat ik zelf batterijen zou kopen en meneer zou 5 euro terug storten. Om 13.30, 3 februari heb ik een mail gestuurd met de melding dat ik niet uitkwam met die 5 euro, en 7 euro had betaald. Ik heb de bon als bewijs opgestuurd. Ook meldde ik dat ik het vreemd vond dat op de doos de prijs van de weegschaal 10 euro lager was dan wij betaald hadden. In dezelfde mail vroeg ik naar een reactie en wat meneer er aan ging doen.
Omdat ik niets hoorde, heb ik 5 februari weer een mail gestuurd, de 5 euro stond inmiddels op de rekening.
Vandaag 8 februari nog steeds niet gehoord. Ik ervaar dit niet als goede klanten service. Ik verwacht op zijn minst dat het volledige bedrag vd batterijen vergoed wordt.

E Tulp beoordeelde op 2018-02-05

Tevreden, na een paar dagen geleverd.
Kreeg alleen een mailtje dat de levering onderweg was, terwijl het pakje al geleverd was.

L. Killestijn beoordeelde op 2018-02-05

Geen terugmelding van leverings vertraging (nu al 14 dagen)
Geen direct antwoord op vragen
Levering nog steeds niet aangekomen en alwel een verzoek tot beoordeling!
Hoe durf je !
Deze winkel per direct afvoeren van het internet

Christine B beoordeelde op 2018-01-12

Pantoffels besteld en ik ben uitstekend geholpen toen ik belde om een maat wijziging door te geven. Ze zijn omgeruild voor verzending. Ik kreeg een email bevestiging dat het pakket is verstuurd. Enige was dat ik geen Track & Trace nummer kreeg dus wist ik niet precies wanneer ze bezorgd zou worden. Produkt is uitstekend en mijn schoonmoeder is er heel blij mee. Zeer comfortabel. Lekker warm. Goed verstelbaar voor ingezwachtelde benen. Staat er stevig op en hoeft niet bang te zijn dat ze uitglijdt.

Annie van der Venne beoordeelde op 2017-12-05

Ondanks de Sint werden we snel geholpen SUPER

Anne van Eede beoordeelde op 2017-12-05

Goede passing gehad met de XL Smart,
allemaal prima verlopen. Aanbeveling waard :)

Lieske Smeekens beoordeelde op 2017-11-25

Mijn moeder (94 jaar) is razend enthousiast over de verbandschoenen