Butzelaarstraat 31
8105 AP Luttenberg

Hans Ysseldyk beoordeelde op 2017-02-06

Prettig contact met de eigenaresse!
De wandkast moet nog worden geleverd i.v.m. levertijd maar dat gaat vast helemaal goed komen.
De prijs is echt concurrerend en dat bevalt mij wel!
Goede zaken gewenst.
Hans

Sandra beoordeelde op 2017-01-15

Snel geleverd en kreeg nog een klein presentje erbij!!!

Diane beoordeelde op 2016-03-29

Ik ben erg tevreden over de service. Het tasje wat ik had gekocht bleek niet meer leverbaar. Vervolgens kreeg ik een alternatief tasje aangeboden waar ik nu heel erg blij mee ben.

Gwen beoordeelde op 2016-01-13

Snelle service en een scherpe prijs betaald voor Zuss sjaal. Ook leuk dat er een krantje van Zuss bijgeleverd werd.

Gabrielle Mol beoordeelde op 2015-12-19

Wat een service zo snel! Mooie sjaal.
Bedankt

Dennis beoordeelde op 2015-11-14

Vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Mijn wandrek is nog niet geleverd maar ben goed geholpen :)

Jacqueline beoordeelde op 2015-10-30

Ik had een heel mooi keukenrek gezien in een winkel in Amsterdam. Levertijd: 14 weken. Ik op internet zoeken naar een winkel die deze op voorraad had. Niemand kon hem leveren binnen 12 weken.
Bij Zus en Zo stond hij ook op de site. Ik heb een email gestuurd met de vraag of ze hem op voorraad hadden. Na een half uur kreeg ik al antwoord. Hij was op voorraad !!! Na 3 dagen had ik hem in huis. Super !!
Snelle (en ook vriendelijke) reacties. Snelle verzending. Mijn rek staat geweldig in mijn keuken. Blij !!!

Annique beoordeelde op 2015-10-28

Snelle service, via e-mail snel antwoord op je vraag! Leuk samengesteld pakketje thuisgekregen, helemaal prima!

marianne beoordeelde op 2015-10-23

heb geen idee.. in afwachting van bestelling

Chris beoordeelde op 2015-07-29

Prima webshop, snelle levering

L beoordeelde op 2015-06-08

Erg leuk winkeltje! We hebben kaartjes voor het tapas evenement besteld. Het bestellen ging makkelijke en we kregen netjes de kaartjes toegezonden.

2015