Vliegenkampstraat 81
5923AT Venlo

8,0

Aat beoordeelde op 2018-06-24

Apparaat werkt niet. Zuurstofshop en ionclean geven geen service en weigeren een ondeugdelijk product volgens de wettelijke regels te laten retourneren. De heer Schulting handelt klachten niet zakelijk af, maar begint emotioneel verzinsels te produceren. Echt heel slecht.
Advies aan iedereen "GEEN ZAKEN MEE DOEN

RudolfC beoordeelde op 2018-05-07

Heel tevreden. Er was enige vertraging bij de levering, maar dat is prima opgelost in persoonlijke communicatie. Top!

Wim Gelderblom beoordeelde op 2016-05-03

Vraag mij af of het helpt

Wyllinck René beoordeelde op 2016-04-08

Absoluut geen klachten ,we zijn ook mooi op de hoogte gehouden van het verloop van de levering.
Misschien BNP Paribas opnemen in de betalingsmogelijkheden.

Jansen noord holland beoordeelde op 2016-01-13

Simpel en snel,keurig afgeleverd

MC Kuchler beoordeelde op 2015-08-24

Is op tijd aangekomen

Helena Schaareman beoordeelde op 2015-07-22

Goede informatie, snelle levering. Ik werd via email continu op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

2015