Nieuwlandsweg 12
9256XB Ryptsjerk
06 43725343

Erwin Mornout beoordeelde op 2018-11-17

Heel tevreden. Snel geleverd, vriendelijk en duidelijk gecommuniceerd.

Gerard van der Hoorn beoordeelde op 2018-11-16

Eelco Bijlsma beoordeelde op 2018-11-16

Rien Caarels beoordeelde op 2018-11-13

Keurig binnen de gestelde termijn geleverd en gestapeld in mijn opslag.
Fijne droge pellets die inderdaad langer lijken mee te gaan.

Enige minpuntje is dat de gratis zak niet geleverd is.

G Spilleman beoordeelde op 2018-11-13

zoals besproken alles naar wens, en de verbranding top

John Matthijssen beoordeelde op 2018-11-12

Snelle en correcte levering, door toeval op de dag van mijn bestelling geleverd. En......op de plaats waar ik het wenste. Dit krijgt zeker een vervolg

Gert Dolstra beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering, goede kwaliteit.

Luuk ter Braake beoordeelde op 2018-11-11

Jos Bongers beoordeelde op 2018-11-11

Het ruitje wordt lang niet zo zwart

Paul Smits beoordeelde op 2018-11-11

Net contract en vriendelijke bezorger

B Braams beoordeelde op 2018-11-10

Héél tevreden. Zeer snelle levering.

Piet Hansler beoordeelde op 2018-11-10

Marius Scholten beoordeelde op 2018-11-08

Chiel beoordeelde op 2018-11-06

Prima service, netjes en op tijd geleverd. Pellets branden prima. Minder as en meer warmte.

UGM NOOTEBOOM beoordeelde op 2018-11-05

Ze branden prima maar al met al vind ik ze ook aan de prijs.
10 zakken gedaan maar ik kijk even verder voor een andere leverancier, in de buurt.

Marion Krekels beoordeelde op 2018-11-04

Ik ben zeer tevreden over de bestelling en bezorging van de Zweedse pellets.
Volgens afspraak werden de pelletjes netjes onder het afdak geplaatst,zodat ze niet nat konden worden.
Op moment van bezorging was er niemand aanwezig.
Compliment voor de bezorger,goed gedaan!!!!

Brigitte beoordeelde op 2018-11-04

Aflevering conform eerdere afspraak en keurig extra verpakt afgeleverd onder afdak in de tuin.

RENE BOLLEMEIJER beoordeelde op 2018-11-03

Perfect!!

Familie Jager beoordeelde op 2018-11-03

Al jaren hebben we een pelletkachel en hebben al vele merken geprobeerd. Al redelijk wat ervaring dus, dit is het eerste merk wat we tegenkomen die weinig as geeft, het ruitje schoon houd en onze kachel erg goed doet branden. We hebben onlangs wat zakjes opgehaald om te proberen...en nu, we zijn om, flink ingekocht zodat we er weer warmpjes bij kunnen zitten de komende maanden! Kortom een grote aanrader!

Simone Voskuilen beoordeelde op 2018-11-03

Snel en netjes afgeleverd. Pellets zijn inderdaad beter dan wat we hadden, minder as en minder vocht. Bij de oude pellets ging de kachel regelmatig in storing. Tot nu toe nog geen storing gehad. Gebruik de pellets nu al een paar weken.